Seděla jsem v léčitelském doupěti a zuřivě přehrabovala byliny. Pořád jsem nedokázala pochopit, jak mě Leafpool kvůli lásce mohla opustit. Zatracený Crowfeather, přemýšlela jsem.
Nemohla jsem říct, že jsem se nikdy nezamilovala. Ale pořád jsem byla léčitelka. Nemihla jsem se prostě sebrat a odejít. Povzdechla jsem si. Ve vchodu stála zrzavo bílá kočka s jednou půlkou obličeje ošklivě zjizvenou od psa. Byla to Brightheart.
,,Ahoj, Cinderpelt!" usmála se. Její nálada mě donutila taky se usmát. ,,Ahoj." mňoukla jsem s předstíranou radostí. Brightheart Véska dovnitř. ,,Mám s něčím pomoct?" zeptala se. Po chvíli přemýšlení jsem přikývla.
,,Třídím byliny." vysvětlila, i když věděla, že je to naprosto zbytečné. Zrzavo bílá kočka se usmála a začala je třídit. Pak na chvilku přestala. ,,Jo a... mrzí mě to s Leafpool. Věřím, že se brzy vrátí." mňoukla.
,,Jo, jasně." řekla jsem ,,To je v pohodě, vrátí se." Asi. Povzdechla jsem si a vyšla z doupěte. Posadila jsem se a nadechla se čerstvého vzduchu. Byl jiný než v bývalém táboře, ale pomalu jsem si začala zvykat.
Zaměřila jsem se pohledem na Firestara a Sandstorm. Stáli vedle sebe a povídali si. Po chvíli se k nim přidal druh Brightheart a zároveň synovec velitele, Cloudtail. Něco řekl, neslyšela jsem co, byla jsem daleko. Potom se všichni zasmáli.
Podívala jsem se na druhou stranu tábora. Stál tam hezký šedý kocour s modrýma očima a zuřivě švihal ocasem. Jeho modrými oči nenávistně propichoval Squirrelflight a Bramblestara, kteří spolu kráčeli směrem k lesu.
Když zjistil, že se na něj dívám, na chvíli se přestal mračit. Nevím, proč jsem to udělala, ale zamířila jsem k němu. ,,Jak se máš?" zeptala jsem se a posadila se vedle něj. Ani jsem nepočkala na jeho odpověď. ,,Asi ne moc dobře. Jsme na tom stejně, Leafpool odešla z Crowfeatherem. Nečekala jsem to, ale je to její volba a já si tím nemůžu vůbec nic dělat."
Ashfur si povzdechl. ,,Leafpool se možná vrátí." Líbila se mi ta upřímnost. Možná a ne určitě jako mi všichni říkali, aby mě utěšili. ,,Ale to co se stalo mě... nikdy ss nevrátí. To bys nepochopila."
Švihla jsem ocasem. ,,Pochopila." řekla jsem a podívala se do dálky na zrzavou kočku a hnědého mourovatého kocoura. ,,Já mám problém s Leafpool a ty se Squirrelflight. A nic s tím nemůžeme udělat. Je to jejich rozhodnutí. Špatné rozhodnutí."
Ashfur otočil hlavu a podíval se na mě svýma modrýma očima. Na chvíli jsem se na něho taky podívala a potom jsem odtrhla pohled. ,,Oba dva jenom doufáme, ale u mě není žádná pravděpodobnost." zavrčel. Nikdy by mě nenapadlo, že ho tak dobře pochopím.
Byl fajn a hezký, ale nikdy bych se nedopustila stejné chyby jako Leafpool.
-
Seděla jsem nad mrtvým tělem Cinderpelt. V tenhle den se všechno pokazilo. Crowfeather se už se mnou nikdy nebude bavit. Musela jsem to udělat, ale nechtěla jsem ho ranit. A moje učitelka byla mrtvá. Zabil jí jezevec. A navíc jsem cítila, že není přítomna ve StarClanu.
Zavřela jsem oči a nechala vítr, aby mi cuchal mou srst. ,,Leafpool." mňoukl někdo za mnou a já nastražila oči a rychle jsem se otočila. Stál tam šedý modrooký kocour. Ashfur. Pořád byl naštvaný na Squirrelflight.
,,Ashfure?" zeptala jsem se. Přišel ke mě blíž a sedl si vedle mě. ,,Je mi líto, co se stalo." mňoukl. Podívala jsem se mu do očí a naježila se mi srst. ,,Je to moje chyba!" zavrčela jsem. ,,Jenom moje! Kdybych nešla pryč s Crowfeatherem, mohla bych jí pomoct...."
,,Nemohla. StarClan to tak chtěl. Ty to víš." řekl jemným hlasem a já se mu podezíravě podívala do očí. Nechápala jsem jak to zjistil. Zabořila jsem hlavu do jeho srsti a poslouchala jeho tep srdce. Zrychloval se. Můj taky.
Nadechla jsem se jeho sladké a lákavé vůně. Přece se mi to nemůže stát už po druhé. Cinderpelt by se naštvala, i když už nežila. Nemohla jsem jí to udělat. Nemohla jsem to udělat Crowfeatherovi. Nemohla jsem to udělat Squirrelflight. Ashfur by to určite použil jako pomstu....
,,Miluju tě, Leafpool. Vím, že si léčitelka, ale nemůžu si pomoct." zašeptal. Zarazila jsem se. Znova.....
Taak. Máte co jste chtěli. Děkuju velmi originální Mafidet kterou nevím, jak tohle napadlo. Každopádně si užijte Mikuláše a mějte se hezkyyy.
-Toffee
PS: Dneska vydám další díl mojí show! <3