8. 🎅TALLSTAR X JAKE🎅

62 14 4
                                    

Poslední, co jsem uviděl byl Onewhisker. Z posledních sil jsem ho jmenoval velitelem. Milý kocour. A Firestar, velitel ThunderClanu. Připomínal mi někoho, po kterém se mi stýskalo úplně nejvíc. Byl to Jake. Jako by si z oka vypadli. Měli stejně zrzavou srst a kdykoliv se na mě podíval, cítil jsem pohled mého největšího přítele. Možná i víc.

Tohle byl můj poslední život. Dlouhou dobu jsem byl velitelem WindClanu. Zažil jsem toho spoustu, i to jak se kočky všech klanů přestěhovali sem k Jezeru. Naposledy jsem vydechl. Před očima se mi zatmělo. Ucítil jsem zvláštní nával optimismu.

Zavřel jsem oči a cítil jsem, že někam padám. Ve správnou chvíli jsem otevřel oči a stál jsem...mezi hvězdami. Podíval jsem se dolů na propast. Nepadal jsem. Prostě jsem.... stál na ničem. Levitival jsem ....

,,Tallstare!" zavolal někdo moje jméno s takovým nadšením, které jsem nikdy jindy neslyšel. Ale ten hlas jsem poznával. Rozbušilo se mi srdce a rozběhl jsem se. Stála tam ten známý zrzavý kocour. Usmíval se. Jeho srst vlála a oči zářily. ,,Jaku!"

Zabořil jsem mu hlavu do srsti a dotkl se ho nosem. ,,Tallstare, nemůžu uvěřit, že tě zase vidím! I když nejsem rád, že už nežiješ, jsem rád, že tu jsi se mnou! Tolik se mi po tobě stýskalo!" jeho oči byly plné radosti.

,,Já jsem rád, že jsem tady! Tolik jsem tě chtěl zase vidět....ale proč si ve StarClanu když si mazlíček?" zeptal jsem se. Byl jsem neuvěřitelně šťastný, ale tohle jsem vůbec nechápal. Do StarClanu patřily kočky z klanů.

,,Já moc nevím," přiznal Jake a přihmouřil oči. ,,Nejspíš sem StatClan bere i mazlíčky. Asi dělá výjimky. Nezáleží odkud kočka je, ale jaká je, Tallstare. Ale teď už pojď. Následuj mě do StarCalnu." vysvětlil mi.

Přikývl jsem a vydal se za ním. Jeho tlapky nechávali na "zemi" stříbrné stopy, které tak za 3 sekundy pomalu mizely. Chtěl jsem se podívat, jestli je taky dělám, ale nechtěl jsem se tu ztratit. Došli jsme k táboru StarClanu. Byly tam zvláštní skály a kočku leželi všude okolo.

,,Vítej Tallstare." pozdravily mě jednohlasně. Některé jsem poznával, některé ne. U tůňky seděli Bluestar, bývalá velitelka ThunderClanu, Oakheart, bývalý zástupce RiverClanu - kocour se kterým měla tajně koťata. A jeho bratr Crookedstar, bývalý velitel RiverClanu. Po chvíli za nimi prišli Whitestorm, Lionheart, bývalí zástupci ThunderClanu a Sunstar, kocour, který velel ThunderClanu před Bluestar.

Jake stál vedle mě a chtěl mi něco říct, dokud kolem nás neprošly dvě kočky. Jedna byla hnědá mourovatá kočka a druhý kocour s šedým mourovatým kožichem. Bylo poznat, že jsou, teda byli, z WindClanu, podle jejich hubených těl a dlouhých nohou.

,,Aa! Ty si Tallstar! Pozorovala jsem tě. Byl si skvělý velitel!" řekla ta kočka. Usmál jsem se a cítil jsem se trapně, protože jsem neměl nejmenší tušení, co je zač. ,,Jsem Windstar. Byla jsem první velitelka WindClanu. A tohle je můj druh Gorsestar. Byl zástupce a po mé stal velitelem." vysvětlila a šedý kocour kývl na pozdrav.

,,Ahoj! Rád jsem vás poznal. Je super se setkat s veliteli WindClanu." řekl jsem. Přišlo mi zvláštní, když Windstar řekla "po mé smrti". Budu si na to asi muset zvyknout a taky začít mluvit o své smrti, usoudil jsem s pobavením.

Dvě kočky odešli a Jake měl konečně možnost promluvit. ,,Pojď za mnou, provedu tě tu." Následoval jsem ho pres celou mýtinu olnou mrtvých koček dokud jsme nedorazili k divné hranici. Za ní bylo území ze kterèho se mi ježily chlupy. Byl to opravdu tmavyza děsivý les s divou atmosféru. Zdálky jsem uviděl mourovatý kožich, jak kráčí sám lesem. Na jiném konci zase tříbarevnou srst. Všechny ty kočky od sebe měli velkou vzdálenost.

,,To je Dark Forest." vysvětlil. ,,Po smrti sem jdou kočky, které žily špatný život. Třeba Tigerstar...." zašeptal. Byl jsem překvapený, nikdy jsem nepřemýšlel, že je něco jiného než StarClan. ,,Tak pojďme pryč. Vím, že se tu necítíš dobře."

Došli jsme na kraj tábora. Nikdo tam nebyl. Všude okolo byly hvězdy a Jake se zastavil a otočil se na mě. Byl jsem rád, protože přesně tohle jsem chtěl, aby se stalo. ,,Nikdy jsem nebyl šťastnější." zašeptal jsem. Teď už nás nic nerozdělí."

Jake se na mě usmál. Tohle mi vždycky zvedlo náladu, i když jsem si myslel, že lepší jí už snad ani mít nemůžu. Podíval jsem se do jeho láskyplných zelených očích a vybavil si Firestara. Ale jen na chvíli. ,,Taky jsem nikdy nebyl šťastnější, Tallstare. Miluju tě. Nikdy tě neopustím. Slibuju."

Dotkl jsem se ho nosem nosu. ,,Taky tě miluju. A navždy tomu tak bude."

Taaaak tentokrát oficiální....teda.... myslí, že je oficiální. Nejsem si jistá, ake nevadí. Můj oblíbený ship. Snad se vám líbí UwU.

Toffee❤️


WARRIOR CATS ONESHOTS ~adventní kalendář 2021~✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat