,,Jay Wing!" zavolala za mnou mladá kočička. Rozběhl jsem se za ní. Podívala se mi do očí. ,,Pojď rychleji." Usmál jsem se a sledoval její bílou srst, která vlála ve slaném větru. ,,Jasně." kývl jsem.
Ve skutečnosti jsem byl slepý. Ale tady jsem mohl vidět. Byl jsem tu díky Fallen Leavesovi. A byl jsem za to rád, nikdy jsem nepotkal lepší kočku, než byla právě Half Moon.
Zastavil jsem se. Bílá kočička si toho hned všimla. Otočila se a její zelené oči na mě nechápavě zíraly. ,,Stalo se něco?" zeptala se. Neodpověděl jsem a zahleděl se do jejích očí. ,,Pojďme jinam." zašeptal jsem a kývl hlavou směrem k ostatním kočkám.
Half Moon nechápavě přikývla a dohnala mě. Po chvíli jsem se zastavil. Chtěl jsem jí něco říct a myslel jsem si, že teď je ta pravá chvíle. Najendou jsem si však nebyl jist. Nevěděl jsem, co na to řekne. A navíc by to nemohlo trvat věčnost. Ale už nešlo vycouvat.
,,Half Moon," zašeptal jsem. Teď už jsem neměl takovou odvahu se jí podívat do očí. Ale i tak jsem se překonal a naše pohledy se střetly. ,,Half Moon, miluju tě. Nevím, co na to odpovíš, nevím, jak dlouho tady budu. Možná se už nikdy neuvidíme a já tě nechci zranit. Ale musel jsem říct, jak to opravdu je."
Half Moon se zatvářila šokovaně. Zavřel jsem oči. Tohle je špatný. Proč jsem to- Najednou jsem ucítil její chladný nos na tom mém. Nadechl jsem se její sladké vůně a pomalu otevřel oči. ,,Taky tě miluju. Ať to je, jak chce." zašeptala.