BÖLÜM : 1

568 21 14
                                    

Kafasında bir zonklama oldu. Ahirette hissedeceğini tahmin etmediği bir ağrı .

Severus Snape uyanırken inledi. Gözleri fal taşı gibi açıldı ve etrafına bakındı. O hayattaydı? Nasıl? Savaş bitmiş miydi? Ne olmuştu? En son hatırladığı Nagini'nin ona saldırdığıydı. Ve sonra...... karanlık.

"Oh, Tanrıya şükür, uyanıksın ! İksirin işe yarayıp yaramayacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Şimdi, eminim bir sürü sorunuz var...?"

Bir kadın, adamın yattığı yere koşarak bağırdı. Rahatlamış gibi görünüyordu, sözleri birbirini kovalıyor gibiydi. Ve sözleri  bölen baş ağrısıyla, onun gevezeliğini güçlükle anlayabiliyordu.

Ama o ses. İnledi, Severus bu sinir bozucu sesi her yerden tanırdı. Tek kaşını kaldırdı, "Bayan Granger," dedi bir selamlama şeklinde.

S : Lütfen yavaşla ve neden altı fit yer altında değil de bu yatakta olduğumu açıkla.

Kıza bakmak için başını çevirdi. Hatırladığından daha inceydi.

Ama az önce savaşta olan birinden çok daha fazlasını bir araya getirdi. Bu da muhtemelen bir süredir burada olduğu anlamına geliyordu.  Başı zonkladı,

S : Biraz baş ağrısını hafifletmek de memnuniyetle karşılanacaktır.

Hermione kızardı. Hastanedeyken bile Profesör Snape'e güvenin. Boğazını temizleyerek yanıtladı,

H : Eh, bu biraz uzun bir hikaye, ama kısa sonu - biz kazandık. Harry anılarınızı topladıktan sonra, bize her zaman bizim tarafımızda olduğunuzu söyledi. koşarak kulübeye geri döndüm ve çantamdaki panzehiri sana yedirdim.

S : Ne zamandır uyuyorum ?

H : Bir ay. Poppy seni tıbbi olarak komaya soktu . Daha hızlı iyileşmeni sağladı .

Bir ay. Bu kesinlikle uzun bir zamandı. Ayrıca, daha önceki sözleriyle ilgili bir şeyler aklının bir köşesinde kıpırdandı. Severus, yüzünde boş bir maske olmasına rağmen kıza merakla baktı.

S : Peki bu hangi panzehirdi ? --O sordu-- Onu nereden aldın ?

Kaşlarını çattı.

H : Aslında, tam olarak emin değilim. Onu Profesör Dumbledore 'dan aldım, acil bir durumda kullanmamı söyledi. Anka gözyaşları dışında, içinde başka ne olduğunu bilmiyorum .

Diye yanıtladı Hermione.

H : Risk olduğunu biliyorum ama ölüyordun. Kan kaybından ölüyordum ve ben...

Severus, "Yaşlı gevezelik," diye mırıldandı.

S : Pekâlâ, Bayan Granger, başka bir şey var mı ?

Rahatlamak için fazla solgun görünerek onun gergin halini izledi.

Her ne gelecekse, bunun kötü olduğunu biliyordu. Daha iyi bir şey bekleyemeyeceğinden değil.

Hermione yüzünü buruşturdu. Bu onun korktuğu kısımdı. Poppy neden ona söylemesi için ısrar etti ? Kendini onun kara, ihtiyatlı bakışlarıyla karşılaşmaya zorladı.

H : Şey, sadece bir şey var... ve... ve... peki... efendim... görüyorsunuz, size yeterince zamanında ulaşamadım...

Kekelemesi sinir  sinir bozucuydu. Severus onun çekingen duruşuna dudak büktü

S : Konuşun Bayan Granger  -diye tükürdü- Neden bahsediyorsunuz ?

Bunu mümkün olan en olumlu ışıkta nasıl ifade edebilirdi? O bilmiyordu.

Ama bir açıklamayı hak ediyordu.

H : Pekala, hayatta olman ne kadar harika, yani yanına geldiğimde neredeyse ölmüştün, ama... Nagini'nin zehri çoktan vücuduna çok fazla zarar vermişti. Bazı testler yaptık ve... ,

Diye başladı Hermione. Gerginlikten elini tuttu, sıcaklığına belli belirsiz şaşırdı.

H : Uyluklardan aşağısı .... Felç oldunuz efendim.

Felçli. Ayağa kalkmaya çalıştı ve ilk kez bacaklarını hissetmediğini fark etti. Boştaki eliyle çarşafları kavradı, ancak şimdi diğerinin Bayan Granger tarafından ele geçirildiğini fark etti.

Kaldırmamayı tercih ettiği bir el. Bacaklarına baktığında, bunlar artık işe yaramaz et parçalarıydı.

Şaşkın sessizliği, yanındaki kadının çatlamasına neden oldu. Bayan Granger'ın gözyaşları birleşmiş ellerinin üzerinden kaydı,

H : Çok üzgünüm. Ben-ben, keşke sana daha önce ulaşabilseydim.....lütfen, lütfen, yapabileceğim bir şey varsa, bana haber ver.

Severus bir an gözlerini kapattı. Mahvolmuştu. Hareket edemiyordu. Yürüyemedi. Şimdi ne yapacaktı? Gözlerini açtı ve bir an Hermione'ye baktı.

Onun yanlış yönlendirilmiş kurtarıcısı. Hayatını kurtardığı için ona teşekkür edip etmeyeceğine ya da onu bu çıkmaza soktuğu için onu mahkum edip etmeyeceğine karar veremiyordu.

Çığlık atmak istedi. Ağlamak. O anda onu ele geçirmekle tehdit eden engin duygu çatışmasında yuvarlanmak.

H : Profesör ?

Diye sordu Hermione, gözyaşlarının yanağından aşağı düşmesine izin vererek. Elini kendi elinin arasına aldı.

Kendini sorumlu, hatta suçlu hissediyordu. Bu adamı huzurlu bir dinlenmeden mahrum etmişti ve şimdi adam yarım bir hayat yaşamaya terk edilmişti. Ve hepsi onun suçuydu.

H : Lütfen -diye vurguladı- Bana ne yapacağımı söyle .

S : Bilmiyorum

Dedi Severus yenilmiş bir şekilde. Sesi kendi kulaklarına bile kırık geliyordu. Kendini işe yaramaz hissediyordu ama bunu kesinlikle Bayan Granger'a söylemeyecekti.

Zayıf hissetmekten nefret ediyordu. Ama bunun etrafında bir yol yoktu...  Bu taze cehennem. Ve Bayan Granger hâlâ hıçkıra hıçkıra onun elini tutuyor, hatta okşuyordu. Kendi yararına, henüz karar vermemişti.

S : Şimdilik, o baş ağrısı iksiri...

Diye devam etti ve sesi Bayan Granger'ı sersemliğinden uyandırdı.

Elini bıraktı.

H : Evet, elbette.

Küçük bir doz ölçen bir şişe çağırdı.

H : Korkarım sana fazla bir şey veremem. Zaten bu seni uyutmaya yeter.

Taslağı minnetle aldı.

S : Teşekkür ederim

Yorgun bir nefes verdi ve sonra ihtiyacı olan biraz dinlenmesine izin verdi.

    FELÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin