BÖLÜM : 9

274 15 2
                                    

Gerçek duş daha az olaylıydı. Ama yine de hoş bir deneyim. Severus'un çok yardıma ihtiyacı vardı. Seksten sonra bitkin düşmüştü ama duş almanın kendi başına yaptığı bir şey olabileceğini düşündü.

Sihir olmadan bile. Ama Hermione'yi spreyin altında izlemek onu neredeyse dikleştirdi. Bu köpüklerin onun esnek vücudunda gezinme şekli.....

Şimdi yanında yatıyordu. Uyurken yüzünü kapatan kestane rengi bukleler. Onu kurtaran kadının genç yüzüne bakarak onları uzaklaştırdı.

Onu izlerken, Severus buradan nasıl gideceklerini merak etti. Ona çok değer verse de, geleneksel bir ilişkiye nasıl katlanabileceklerini göremiyordu.

Felcini atlatabilseler bile. Hermione olduğu yerde kıpırdandı ve Severus onun bacaklarının onunkiler boyunca nasıl hissettiğini hissetmeyi diledi. Alnını öperek daha önce okuduğu kitabı aldı. Orada umut verici şeyler olsa da, umudunu kaybetmemesi gerektiğini hissetti.

Bir şeyi biliyordu. Daha fazla revirde kalamazdı. Snape'e sanki saklanıyormuş gibi geldi ve Severus korkak değildi. Ve revirde kalmak onu sürekli bir hasta gibi hissettiriyordu.

Ayrıca, odalarının konforunu ve tanıdıklığını da özlemişti. Ve gerçek kıyafetler. Uyandığında Hermione ile gitmesi hakkında konuşması gerekecekti.

Severus'un endişelendiği başka bir şey de buydu.

Uyandığında her şeyden pişman olup olmayacağını. Bu durum...... gergindi. Çok acı. Çok umut. Ve çok fazla tutku. Ve bir sürü başka duygu birbirine karışmıştı.

Snape için o an mükemmeldi ve ihtiyacı olan her şeydi. Fiziksel ve zihinsel. Ama onun nasıl hissettiğini hayal edemiyordu.

Hermione ona bir tür sevgi beslediğini iddia etti ama ne kadar derine indiği hakkında hiçbir fikri yoktu.

Ya da hayatının bu aşamasında bu tür bir taahhüt için hazır olup olmadığı.

H : Okumayı bırak ve öp beni Sev

Diye mırıldandı yumuşak bir ses ve Hermione'nin ellerini göğsündeki kılların arasında gezindiğini hissetti.

Gülümsediğini ve kalbi göğsünde daha hızlı attığını bulmak için baktı.

Kısa sürede çok daha tutkulu bir şeye dönüşen hızlı bir gagalamayla onu zorlayarak sırıttı.

S : Hermione, bekle.

Severus dudaklarından nazikçe geri çekilirken mırıldandı.

S : Bu...... aramızdaki şey. Beklentiniz nedir ?

Bir duraklama oldu. Kahverengi gözlerin siyahla kenetlendiği bir saniye.

H : Bana vereceğin her şeyi istiyorum

Diye elini onun kolunda kaydırdı, ta ki parmakları kendisininkileri kapatana kadar.

H : Bu sabah harikaydı. İlk seferim kesinlikle unutulmazdı. Teşekkürler .

Severus sözde hemşiresinin elini öptü,

S : Hermione, her şeyi kolaylaştırdığın için teşekkür ederim. Bana rahatlık sağladığın ve vücudunun armağanıyla beni onurlandırdığın için.

Onu kendine yaklaştırıp bir kez daha öptü.

Gülümseyerek başını göğsüne yasladı. Yine, onun yakınlığının neden olduğu her şeyden neredeyse bunalmıştı.

H : Bir kereliğine bir şeyi doğru yapabildiğime sevindim. Bazı pürüzlerin olabilir ama sen iyi bir adamsın. Umarım sana yardım etmeye devam edebilirim Severus.

S : Gereğinden fazlasını yaptın, ama ben-

Kapının çalınması ikiliyi gerçeğe döndürdü. Hermione yataktan düşmeden önce Severus'a endişeli bir bakış attı.

Hermione, kilitli kapılar ve tılsımları susturma güçlerine teşekkür ederek aceleyle kıyafetlerini giydi. Severus sakince keten gömleğine omuz silkti ve yorganı kucağına çekti. Bunun kim olabileceğine dair en ufak bir fikri yoktu.

Poppy, Hermione orada olduğundan beri onu kontrol etmeyi bırakmıştı ve Minerva'nın tek ziyareti dışında kimse yoktu.

H : Oradaki kim ?

Hermione'nin elini güven verircesine sıkarak seslendi.

"Kingsley. İçeri girebilir miyim?"

Sadece elini omuz silkerek bırakan Hermione'ye kaşını kaldıran Severus, yatağında daha dik oturdu. "İçeri gel."

Kapı kolu sallandı ve kısa süre sonra özenle bakımlı, koyu tenli büyücü odaya girdi. Onu ziyaret etmeye iten şeye nasıl yaklaşacağını tam olarak bilmiyormuş gibi yumuşak bir ifade takındı.

K.S : Severus ! Komadan uyandığını duyar duymaz geldim--ah, Hermione, demek doğru o zaman. Gizli kahramanla mı ilgileniyorsun ?

Hermione yüzü kızardı ama Snape alay etti ..

S : Shacklebolt  bu ziyaretinin bir anlamı var mı ?

Kingsley, Hermione'ye alaycı bir gülümseme göndermeden önce başını salladı,

K.S : Şimdi, şimdi Severus. Böyle alaycı bir tavır sergilemeye devam edersen insanlar onlardan gerçekten hoşlanmadığını düşünecekler. Hermione değil mi ?

Yalnız cadı sırıttı,

H : Yardım edebileceğini sanmıyorum, Kingsley.

Severus, Hermione'nin yüzüne rengin geri döndüğünü izlerken kendi sırıtışını gizledi,

S :Aslında, çoğu insandan hoşlanmadığım gibi. Sanırım neden burada olduğunu açıklamak üzereydin. Bu benim arkadaşlığımın zevki için olamaz.

Shacklebolt'un gülümsemesi hiç solmadı.

K.S : Tamamen hayır. Biraz haber vermek için geldim. Hogwarts'a çok benzer şekilde, Bakanlık da bir yeniden yapılanma sürecinden geçmek zorunda kaldı. Geçici Sihir Bakanı olarak, güvenebileceğim insanları bu yeni görevlere yerleştirmek benim görevim oldu. boş güç pozisyonları.

Yatağa bir adım daha yaklaştı ve Severus'a kararlı bir bakış atarak .

K.S : Hogwarts Okulu Müdürü olarak kalacağınızı umduğum bir Zafer Balosu düzenlemek istiyorum

Dedi.

    FELÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin