Hermione elinden geldiğince gülleri topladı. Severus'un devam etmesini ve onun söylemeyi planladığı her şeyi söylemesini umuyordu.
Şimdi bile çiçekleri yavaşça topluyordu - fikrini değiştirmemesi için dua ediyordu. Başka bir adamın dikkatini çekmesine kızmış ve biraz kıskanmış olabileceğini düşündü.
Ve jest dengeli bir şekilde gösterişli ve romantikti. Severus'a zaten aşık olmasaydı, Perseus'a daha fazla önem verebilirdi.
Olduğu gibi, Hermione huysuz, kafa karıştırıcı ve azimli Müdür için tam anlamıyla tepetaklak oldu. Kafasını kaldırdığında, işiyle meşgul görünüyordu.
Dudağını ısırarak bir şans daha vermeye çalıştı. Son gülü alarak,
H : Severus'a gitmemi istediğinden emin misin ? Bunları yere koyabilirim ve-
Dedi.
S : Saçmalık, git, onları odana koy
Diye ısrar etti Severus. Dudaklarına yumuşak bir gülümseme dokundu,
S : Ama çabuk geri dön, o zaman konuşabiliriz.
Kalbi hızlandı ve kollarındaki büyük çiçek demetinin etrafında sırıttı. Sarı güller onun neşeli mizacıyla rekabet edemezdi.
Neredeyse sıçrayarak ofisten aceleyle çıktı. Tüm varlığı, ne kadar sevgi ve neşe hissettiğiyle patlamakla tehdit ediliyor gibiydi.
Çiçekleri bırakıp Severus'a dönmek için sabırsızlanarak merdivenlerden aşağı koştu.
Acele ederken yanlış adım attı ve büyük bir şokla kalenin sert taş merdivenlerinden aşağı yuvarlanmaya başladı.
Güller onun yanında yuvarlandı ve vücudunu çarparak, savrulup berelerken yaprakları onu ve orada bıraktı.
Hermione çığlık attı. Merdivenler ne zamandan beri bu kadar uzun olmuştu? Düşmeyi asla bırakmayacak gibi görünüyordu, ama yaptı.
Ve dünyası tamamen karanlığa büründü......
XOXOXOXOXOXO
Parıldayan kahverengi gözleri ve zengin, kestane rengi bukleleri bekliyordu, ama onun yerine kömür gözleri iri, çılgın mavi gözlü gri bir saçı aydınlattı.
Mi : Severus !
Diye bağırdı Minerva, ofisine daldı.
S : Neyin var Minerva ?
Durumu daha iyi kavrayana kadar sakin kalmasını istedi.
Mi : Bu Hermione! Kötü bir düşüş yaşadı...
S : Ne ?!!
Felçli olmasaydı Severus ayağa kalkardı. Olduğu gibi, şimdi onun yanına koşamadığı için her zamankinden daha fazla pişmanlık duyuyordu.
S : O nerede ?
Mi : O revire getirildi, Poppy şimdi onu muayene ediyor .
Diye yanıtladı McGonagall.
Mi : Onunla bu kadar yakından çalıştığına göre bilmek istersin diye düşündüm.
Tüm vücudu gergin olmasına rağmen başını salladı.
S : Teşekkür ederim Minerva
Diye geri geri gitmeye başladı, dışarı çıkmaya niyetliydi.
S : Şimdi sekreterimle görüşeceğim...
Xoxoxo
Kollarındaki ve yüzündeki morumsu morluklar, Severus'un kalbinin bu manzara karşısında çarpmasına neden oldu.
Ama en azından uyanıktı. Madam Pomfrey, Hermione'yi bir anne tavuk gibi telaşlandırdı. Ama sonra tekrar nedenini anlayabilirdi.
Aynı şeyi yapmaya çok yakındı. Diğer profesörler bu sahneyi endişeli ifadelerle izlediler. Normalde Poppy onları kapı dışarı ederdi ama o Hermione ile meşgul görünüyordu.
Severus, genç kadının oturmak için savaşmasını izledi. Poppy onu durdurmaya gitti ama sonraki sözleri tüm hareketlerini durdurdu .
H : Bebek iyi mi ?
Poppy, asasını Hermione'nin karnına doğrultup başını salladı.
P : Evet, bebek iyi. İlk üç aylık dönem bebek için çok koruyucu bir aşamadır
Granger rahatladı ve gözleri doldu ama Severus vurulmuş gibi hissetti. Yatağına dönerek elini tuttu.
Etraflarını saran şok olmuş tanıklara aldırmadan parmaklarını birbirine geçirdi.
S : Sen.....hamile misin? Neden daha önce bir şey söylemedin ?
Ona küçük bir gülümseme sundu.
H : Denedim. Pek çok kez. Son zamanlarda çok umursamazsın. Düşünmeye başlamıştım ki sen.... sen...
S : Asla
Diye ısrar etti elini öperek.
S : Seni seviyorum, Hermione Granger. Ve bunu söylemek için bu kadar uzun süre beklediğim için aptalım.
Kıkırdadı ve ses reviri doldurdu. Yüzünü buruşturarak dudaklarını onunkilere bastırmak için öne eğildi.
Arka planda, personelin mahremiyet sağlamak için ayrıldığını duyabiliyordu. Severus ellerini saçlarına doladı, duyguları karmakarışıktı.
Aynı anda mutlu, korkmuş, heyecanlı, endişeli ve kendinden emindi.
Dürüst olmak gerekirse Severus, sperminin artık güçlü olacağını düşünmüyordu. Bu bebek birçok yönden bir mucizeydi.
H : Ben de seni seviyorum Severus
Diye fısıldadı.
S : Baba olacağıma inanamıyorum
Dedi Severus ayrılırken.
Hermione sevgiyle elini okşadı
H : İnan Severus. Bir bebeğimiz olacak.
Sözler derinlere gömüldü ve Severus onu kollarına alabilmeyi diledi. Bir bebek. Kalbini sonuna kadar ısıttı.
Arayı tekrar kapattı ve öpüştüler, Severus onu kollarında ezmemeye dikkat etti.
Poppy iki muhabbet kuşunu ayırarak
P : Daha sonraya sakla .. Şu anda morluklarına bu macunu sürmem gerekiyor. Sonra o gidebilir ve siz ikiniz....er.......kutlayabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...