BÖLÜM : 19

188 13 0
                                    

Severus, Balo gecesi ofisine döndüğünde yalnızdı ve biraz sinirliydi. Profesör Summer bütün gece kulağını çekmemişti ama en azından onun kişiliğini ve zekasını denetleyebildi.

Ve kişisel olarak onun konuşkanlığından hoşlanmasa da, en azından onun öğretmeye ve genel olarak çocuklara gerçek sevgisi olan iyi bir cadı olduğundan memnundu.

Ve onu, Kurul'un onun hakkındaki fikrini değiştiremeyecek kadar büyülediğinden emindi. Yatak odasına giderken eski Okul Müdürü Phineas Nigellus Black'in portresi onu durdurdu,

P.N.B : Tam aptal olmadığını düşünmeye başladığımda, bugün yaptığın gibi bir numara yapıyorsun.

S : Ne saçmalıyorsun ?

Severus sabırsızca ayağa kalktı.

P.N.B : Hermione'ye Zafer Balosu'na kadar eşlik etmemenden bahsediyorum.

Severus kaşlarını çattı.

S : Bana Profesör Summer'ı alabileceğimi söyledi. Onun için gerçekten bu kadar önemliyse, neden bana "tamam" desin ki ?

Bu sefer Dumbledore araya girdi,

D : Belki de Profesör Summer'a eşlik etmeye kararlı göründüğünüzü gördü? Sonuçta Hermione mantıklı bir kadın ve erkeklerle geçirdiği zamanın aksine, kendi kararınıza güveniyor.

P.N.B : Ama o hala kırılgan

Diye araya girdi Black bir kez daha.

P.N.B : Ona kolyeyi vermek iyi bir hamleydi, ama şimdi eylem geçersiz.

Geçersiz?

S : Ama kesinlikle biliyor ki ben...

P.N.B : Sen ne ?

Phineas talep etti ve Severus başka tarafa baktı.

P.N.B : Gördün mü? Duygularını bir sürü portreye itiraf edemiyorsan neden Hermione'nin onları tanımasını bekliyorsun ?

Severus, haklı olabileceklerini kabul etmek istemeyerek sandalyesini kavradı. Müdür Black konuşmaya devam ettiğinde odalarına kaçacaktı,

P.N.B : Size şunu söyleyebilirim : O seni seviyor. Ama bu.....ona kur yapma konusundaki bu laissez-faire tavrın....... Onu havaya uçuruyorsun Severus !

Sözleri Severus'un omurgasında buz gibi bir ürperti yarattı. Hermione'yi kaybetmek en son isteyeceği şeydi.

Ama kendini incinmekten korumaya çalışıyordu. Karşılığında ona zarar verebileceği hiç aklına gelmemişti.

Onun kendisine gelmesini bekliyordu, ama belki.....belki kalbini tehlikeye atması gerekiyordu ?

Bu düşünce ne kadar korkutucu olsa da, Hermione'yi kaybetmek daha da korkutucuydu.

Yarın sabah işleri düzeltmesi gerekiyordu.

Hermione, Kingsley'nin tavsiyesine uydu ve sabah ilk iş olarak bir Şifacı görmeye gitti. Aslında hamile olduğu doğrulandı.

Gelişmekte olan bebeğine bakmak için ihtiyaç duyduğu her şeyi aldı ve onun için materyal okudu. Hogwarts'a döndüğünde, her şeyi odasına bıraktı ve Severus'u kontrol etmek için Müdürün ofisine gitti.

Ve muhtemelen ona yakında baba olacağını söyle.

H : Merhaba Severus

Dedi sessizce, başını ofise uzatırken.

Her zamanki gibi masasındaydı. O kötü şöhretli amansız şevkle önemli bir şey üzerinde çalışmak.

Konsantrasyon görünümü çok çekiciydi, ama sonunda onun varlığını kabul ettiğinde minik gülümsemesi kalp durdurdu.

S : Merhaba Hermione. Ben...... dün gece baloda seni özledim.

Onu özledi mi? Hermione onun masasına gitmediği için biraz utandığını düşündü. Onun için çok daha az iş olurdu. Keşke yaralı gururunu yenebilseydi.

H : Ben de seni özledim

Dedi yumuşak bir sesle.

S : Buraya gel Hermione

Dedi Severus, masadan fırlayarak.

S : Seninle konuşmak istediğim çok önemli bir şey var.

Hermione beklentiyle midesinin kasıldığını hissetti. Yavaşça ona doğru yürüdü, masasına oturdu.

H : Peki bu nedir Severus ?

Diye sordu ve elini ne kadar nazikçe tuttuğuna şaşırdı. Ve onun obsidiyen gözleri onunkilerle buluştuğunda öyle bir sevgi ve sıcaklık sergiledi ki neredeyse ağlayacaktı.

Bu olmak zorundaydı. O ve Severus nihayet bir çift olabilecekleri an. Boşta kalan elini karnına koydu, bir aile.

S : Hermione ben-

Konuşması bir baykuşun durmadan penceresini gagalaması tarafından yarıda kesildi. Kolunu sallayarak homurdandı ve pencere açıldı.

Bir grup baykuş Hermione'nin etrafına güller dökmeye başladı.

Hermione, böyle romantik bir jestten kendisinin sorumlu olduğunu düşünerek, şaşkınlıkla Severus'a baktı.

Aristokrat özelliklerini bozan tuhaf bir bakışla başını salladı. Hermione'nin dikkati fazla derin düşünemeyecek kadar dalgındı.

Koklamak için kollarında birkaç gül topladı, dudaklarına hafifçe dokunan bir gülümseme. Sonunda, son baykuş kucağına küçük bir kart düşürdü.:

_________________
_________________________________________

Hayatınızda çiçek açan yeni hayatın ve yeni ilişkilerin kutlanması adına

                                                      
    PERSEUS

_________________________________________
______________

Hermione bunalmıştı. Ona bu büyüklükte bir şey veren tek kişi Severus'tu. Çok tatlı ve beklenmedikti.

S : Onlar kimden ?

Severus'un sesi düşüncelerini böldü ve onun sesine karşı kaşını kaldırdı.

H : Dün gece baloda tanıştığım bir adam,

Diye yanıtladı Hermione.

H : Arkadaş olmak istiyor.

Severus alay etti.

S : Bundan çok daha fazlasını istiyor.

Hermione kaşlarını çattı. Sözlerinin doğru olduğunu biliyordu, McKinnon arzusunu kendisi itiraf etmişti ama Severus'un davranışlarından hoşlanmamıştı.

Sanki aksini düşünecek kadar safmış gibi. Yine de kavga çıkarmak istemiyordu. Onu çok özlemişti.

H : Severus biliyorum . Şimdi bana ne söylemek zorundaydın ?

Havayı yumuşatmayı umarak bir gülümsemeyle sordu.

Bir kolunu kucağında gezdirerek gülleri attı. Taktığı kaşları derindi.

S : Belki de çiçeklerini toplayıp biraz suya koymalısın

Diye önerdi ve Hermione hayal kırıklığıyla çöktü.

    FELÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin