Ertesi sabah Hermione yeni Muggle Çalışmaları Profesörü ile karşılaştı. Kelimenin tam anlamıyla. İki kadın, yerde bir uzuv ve kitap yığınına dönüştü.
Göz göze gelince ikisi de "Özür dilerim" dediler. aynı anda ve ardından sinirli bir kahkaha patlattı. Hermione sarışının kitaplarını toplamasına yardım etti ve kitaplardan biri gözüne çarptı.
H : Gurur ve Önyargı ?
Diye harika bir tonda sordu.
C.S : Evet. Favorilerimden biri.
H : Benim de !
Caroline ışınlandı.
C.S : Biraz Muggle literatürü tahsis etmenin, Muggle kültürünü ortaya çıkarmanın iyi bir yolu olabileceğini düşündüm. Seçtiğim metinleri Müdür'ün yanından geçirme yolundayım .
Diye bilgilendirdi.
H : Aslında ben de oraya gidiyorum
Diye yanıtladı Hermione, ikisi de ayağa kalkarken.
C.S : Sanırım karşılaşmamız iyi oldu. İtiraf etmeliyim ki biraz kayboldum
Diye itiraf etti. Hermione başını salladı. Büyük bir kaleydi. Hareketli merdivenlerden bahsetmiyorum bile.
Müdürün ofisine giderken iki cadı çok ortak noktaları olduğunu fark etti. İkisi de Muggle doğumluydu, inanılmaz derecede zekiydi ve Caroline'ın ailesi de dişçiydi.
Göz kamaştırıcı gülümsemesini açıklıyordu. Özellikle çikolatanın suçlu zevkleri ve okumaya olan aşkları konusunda bağ kurdular.
Bir şekilde Zafer Balosu konusuna girdiler ve Snape'in ofisine girerken tartıştıkları şey buydu.
S : Siz ikiniz ne hakkında tarışıyorsunuz ?
Severus her zamanki alaycı tavrıyla sordu.
H : Zafer Balosu. Bildiğiniz gibi Bakan Shacklebolt tüm personeli davet etti
Diye yanıtladı.
Profesör Summer,
C.S: Hermione'ye bu kadar çok yeni insanla tanışacağım için ne kadar heyecanlı olduğumu söylüyordum yalnız gitmekten nefret ediyorum.
S : Aslında, ben de bunu düşünüyordum. Hermione için uygunsa, size Profesör Summer eşlik edebilirim
Dedi Severus ve Hermione'nin kalbi tekledi.
S : Daha fazla dikkat çekecek ve muhtemelen bu şekilde daha fazla insanla tanışacaksınız.
Profesör Summer çok sevindi.
C.S : Bu zarif bir teklif Müdür. Hermione sakıncası var mı ?
Esmer ayağını yere vurmak istedi ve evet, buna aldırdığını ama Severus'un diplomatik davrandığını biliyordu.
En azından, öyle olmasını umuyordu. Severus'un Caroline'a eşlik etmek için başka nedenleri olabileceği düşüncesiyle kendini fiziksel olarak hasta hissetmeye başlamıştı.
H : H-hayır, umurumda değil.
S : Mükemmel. Bir şey unutmadığım sürece Hermione gitmekte özgürsün ?
Severus, kaşını hafifçe kaldırarak sordu.
H : Ah hayır. Bugün bana ihtiyacın var mı diye bakmaya geldim
Diye yanıtladı.
Kafasını salladı.
S : Hayır sana ihtiyacım yok.
Sözcükler çift anlam taşıyor gibiydi. Umut için çok fazla, diye düşündü Hermione, ofisinden ayrılırken acı bir şekilde.
Ertesi gün de ona ihtiyacı yoktu. Zaten çok da değil. Ve her şey normal seyrinde devam etse de Hermione huzursuzdu.
Ama bu gece iyi vakit geçirmeye kararlıydı. Baloya birlikte hazırlanmalarını öneren Caroline'e döndü.
Hermione vücuda oturan zümrüt elbiseyi, yüksek topuklu ayakkabıları ve elmas gerdanlığı giydi. Kıvrımlarını düzelterek son rötuşları yapacakları banyoya girdi.
Caroline, dalgalı bir yaka ile beyaz bir elbise giydi. Hermione yüzünün şokunu belli etmemesini umdu.
H : Bir film yıldızı gibi görünüyorsun
Diye soludu Granger.
C.S : Umarım Snape öyle düşünüyordur.
Hermione'nin nefesi kesildi.
H : Gerçekten neden ?
C.S : Çünkü o çok yakışıklı bir büyücü. Ayrıca zeki. Bu tezi üzerine--
H : --karanlık sanatların doğası ve bir büyücünün ruhu üzerindeki etkisi. Severus'un isimsiz eserlerini okudun mu ?
Hermione inanamayarak sordu.
Caroline fondöten uygulamasına ara verdi.
C.S : Evet. Ben bir kitap kurduyum, unuttun mu ?
Hermione kızın gülümsemesine karşılık verdi ama bu zor bir şeydi. Lavabonun kenarını kavradı ve aniden bayıldığını hissetti.
C.S : İyi misin Hermione ?
Başını salladı.
H : iyiyim. Um, biraz şaşırdım. Felç olmasına rağmen Müdür'den çok mu etkilendiniz ?
C.S : Herhangi bir zorluk olmayacağını düşünmek konusunda saf değilim, ama o biraz zahmete değecek türden bir adam. Onu benden daha iyi tanıyorsun .
Diye karşılık verdi Caroline,
C.S : Gazetelerinizin dediği kadar onurlu mu ?
Hermione kolyesine dokundu ve özlemle gülümsedi.
H : O gerçekten de onurlu. Ve zeki. Ve kararlı. Ve daha bir sürü harika şey.
Sarışın ona tuhaf bir bakış atıyordu ama o bunu bir kenara fırlattı.
H : Gitmeye hazır mısın ?
C.S : Ah, evet. Bu arada, Hermione ile Zafer Balosu'na kiminle gidiyorsun ?
Diye sordu yeni profesör, Hermione'yi banyodan çıkarken takip etti.
Cevap verirken Hermione'nin ağzında ekşi bir tat vardı.
H : Hiç kimse. Yalnız gideceğim.
Parlak bir gülümseme takındı.
H : Sanırım orada görüşürüz. Ofise acele etsen iyi olur, Severus geç kalınmasından nefret eder.
Caroline yeni arkadaşına minnettar bir gülümseme sundu ve müdürün ofisine doğru koşturdu.
Hermione, odalarına dönmeden önce onun ortadan kaybolmasını izledi. Biraz sonra ayrılacaktı ve umarım Severus'un adının başka bir kadınla anons edilmesini özleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...