Öpüşü, Ron'la yaptığı o çaresiz öpüşme gibi değildi. Ron'u öpmek havai fişek üretmiş olsaydı, Severus'un öpücüğü bir atom bombasıydı.
Bu onu derinden sarstı ve onu öpmeye devam etmekten başka bir şey istemiyordu. Ve Severus başka ne isterse.
Ancak Hermione yavaş gitmeleri gerektiğini biliyordu. Severus'un durumu hakkında hala havada olan çok şey vardı.
Üstelik onun için çok şey ifade ediyordu.
Sadece bir savaş kahramanı olarak değil, bir erkek olarak. Ve bu ikisi için de yeniydi. Dün olduğu gibi pantolonunu çıkardılar ve bu sefer biraz daha kolay oldu.
Siki daha da etkileyici yarı dikti. Ama onu tüm ihtişamıyla elde etmeyi umuyordu. Ayakkabılarını çıkardı ve sol tarafında durdu, yüzü ona dönüktü - sırtı alçak yatağa dönüktü. Omuzlarını geçen kuzgun saçları, kot pantolonunu çözmek için öne eğilirken bir perde oluşturuyordu. Severus aynı anda pantolonunu ve külotunu indirdi.
Hermione kalçalarını kıpırdattı ve yerçekiminin yardımıyla giysilerden tamamen kurtuldu. Ve şimdi eşit olarak birbirlerine maruz kaldılar.
Sessiz kaldılar, diğerinin çıplaklığının gerçekliğini kabul ettiler. Sonra tekrar kucağına oturması için işaret etti. Yavaşça nefes alırken gözlerinin kısa bir süreliğine kapanmasını izledi. İki elini de ellerinin arasına alıp parmaklarını birbirine geçirdi.
S : Biliyorum sana birçok kez ve özellikle son zamanlarda piç oldum ama seni önemsiyorum Hermione. Ve sana zevk vermeyi çok istiyorum, ama yapamazsam...
H : Önemli değil. Eminim başka yollar düşüneceksin. Her zaman senin ellerine düşkün oldum .
Diye itiraf etti Hermione nazik bir gülümsemeyle. Sol elini bıraktı ve iki parmağını ağzına götürdü. Onları hafifçe emdi, dilini uçlarında gezdirdi. Onları bir pop sesiyle serbest bırakarak .
H : Çok fazla araştırma yaptım ve senin gibi bir adam hala işlev görebilmeli. Ama yapamıyorsan bile, yine de elimizden geldiğince eğlenmemizi istiyorum. Tüm bu çilenin acı verici olması gerektiğini kim söyledi? Felç olmuş olabilirsin Severus, ama yine de güçlü bir büyücüsün. Hâlâ bir erkeksin. Hâlâ fevkalade zeki ve inanılmaz yakışıklı. Hâlâ Severus Snape'sin.
Hermione'nin sözleri kalbini deldi. Yarı erkek gibi hissettiğini nereden biliyordu? Ve onun parmaklarını emme şekli..... Merlin onun haklı olduğunu umuyordu.
Severus onu tekrar öptü, onun aletini ve uyluğunun en üst kısmındaki sürtünmesini hissedebildiği için heyecanlandı. Ellerini göğsünden aşağı kaydırdığında nefesi kesildi. Onun sırıtışını yakaladı ve onu çok seksi buldu.
Ve sonra sandalyeden kalktı. Snape bundan sonra ne yapacağını merak ederek kaşlarını çattı. Penisini kavrayıp okşamaya başladığında şok oldu. Bir an için onun dokunuşunu tam olarak hissedemeyeceğinden korktu ama neyse ki korkuları yersizdi. "Güzel," diye mırıldandı ve
Severus onun tamamen ereksiyon halindeki penisini gördü.
H : Oh, ve bu biraz serseri mi Severus
Alay etti ve inci gibi damlayı hevesle yaladı.
Homurdanarak .
S : Kucağıma geç ve bana bin Hermione .
Diye emretti. Kıkırdadı, ama itaat etti ve horozunun üzerine indi. Severus onun yavaş adımında inledi ama bariyerini hissedince paniğe kapıldı.
S : Sen....... bakire misin ?
İnişini durdurarak sordu.
O başını salladı .
H : Evet Severus. Ve ilk kez seninle birlikte olmak istiyorum. Lütfen....Seni istiyorum.
Bu kadar mükemmel olamazdı değil mi? Çok güzel, çok nazik ve çok parlak. Ve üstüne bir bakire.
Arzusunu bu kadar açık bir şekilde işitince... Severus, onun bir daha hiç yürümemesi umurunda bile olmadı.
Hermione Granger onunla kalırsa olmaz. Onu öptü ve ağlayan organının üzerine yatırdı. Acıdan inledi, ama göğüslerini yiyerek aklını başından aldı. Adını inleyerek rahatlayana kadar kabarık areolalarını emdi. Kalçalarını salladı ve ikisi de titredi.
H : Öğret bana Severus
Aman Tanrım, eğer devam ederse, kendini o anda dökerdi. Derin bir nefes aldı, onu ilk kez iyi bir hale getirmeye niyetliydi. Sakince mırıldandı,
S : Yavaşça ve amaçlı olarak şaftım boyunca yukarı ve aşağı hareket edin, aşağı ittiğinizde kalçalarınızı hafifçe eğin, böylece dönerler ve içinizdeki tüm doğru yerleri ovuşturduğumu hissedebilirsiniz.
H : Bunun gibi ?
Hermione bunu birkaç kez yaptıktan sonra sordu.
S : Siktir Hermione, evet. Aynen öyle.
Tutuşu sıkılaştı ve onu başka bir öpücüğe ikna etti. Tırnakları sırtına battı ve o hızlandıkça özgüveninin arttığını hissedebiliyordu.
H : Ah Severus..... çok iyi hissediyorsum
Diye inledi onun mürekkepli buklelerini çekiştirerek.
H : Böyle olduğumuza inanamıyorum. Senin için de iyi mi ?
Severus orada gerçek bir güvensizlik olduğunu söyleyebilirdi. Farklı bir durum olsaydı gülerdi. Her ikisi de çok farklı nedenlerle performans konusunda güvensizdiler. Bakışlarıyla buluşması için nazikçe yanağını okşadı.
S : Bu benim için inanılmaz
Diye fısıldadı dudaklarını onunkilere sürterek.
S : İnanılmazsın. Şimdi bana binmeye devam et canım.
Çabalarını hevesle yeniledi. Gerçekten yetenekli bir öğrenciydi ve hızlı öğreniyordu. Daha önce milyonlarca kez yaptığı gibi ona bindi.
Yakında ikisi de doruğa yaklaşıyordu. Severus bunun ne kadar zevkli hissettirdiğine şaşırdı. Hermione'nin sıkı, esnek duvarları onu nefis bir şekilde sıkıştırdı ve yaklaşan doruğa ilişkin uzun zamandır unutulmuş hissi hissetti.
Kızı yeni bozulan kadını spermiyle bir ürpertiyle doldurdu ve kısa süre sonra geldi, üzerine çökerken onun adı dudaklarından döküldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...