BÖLÜM : 14

201 13 0
                                    

Ha : Hala Ron için üzgün değilsin, değil mi ?

Diye sordu büyücü dünyasının kurtarıcısı, mahzun arkadaşına.

Hermione başını salladı, kahverengi bukleleri bu harekete karşı sallanıyordu.

H : Hayır. O değil.

Yuvarlak gözlüklerin ardındaki yeşil gözler kısıldı.

Ha : O zaman kim o ?

Adamla yaptığı barış ne olursa olsun, dudağını ısırdı, Hermione onun en iyi arkadaşının tüm insanların Snape'e aşık olduğunu duymaya hazır olduğundan şüpheliydi. Eh, çıkması kesindi.

H : Bu Severus. Ben...... ona aşık oldum, Harry.

Ha : Şaka yapıyorsun.

Başını salladı ve genç büyücü kaşlarını çattı. Gevşek patates kızartmasını bırakırken,

Ha : Bu nasıl oldu ? Onunla sadece altı haftadır birliktesin...

Diye sordu.

H : -Yedi.

İçini çekti,

Ha : Tamam-yedi hafta ve aniden aşık mı oldun ?

Hermione onun sözleriyle yüzünü buruşturdu. Söyleme şekli, kulağa sığ geliyordu. Hatta imkansız.

H : Bu altı hafta içinde çok şey yaşadık. Onun, yaşayacağımı asla hayal etmediğim derinliklerini gördüm. Ve istediği zaman oldukça kibar ve ilgili olabiliyor.

Ha : Onunla yattın mı ?

Potter açıkça sordu.

Yüzü kızardı.

H : Sadece birkaç kez. Baloya hazırlanmakla ve okulu açmakla meşgul. Ayrıca bacakları olmayan bir hayata alışmaya başladı. Üstüne üstlük zor bir geçmişi olan bir adam. Onun için kolay değil .

Harry başını salladı.

Ha : Evet.....biliyorum. Ama sana çok şaşırdım Hermione. Normalde kendini bu kadar... çok pervasız bir şeye dahil etmezsin. Snape'e ilk değer vermeye başladığında endişelenmiştim ama asla bu kadar bağlanacağını düşünmemiştim .

H : Ben de yapacağımı düşünmemiştim ya da en azından kendi kendime yapmayacağımı söyledim .

Diye içini çekti Hermione.

Elleri uzandı ve kendisininkini örttü.

Ha : Belki onunla konuşmalısın. Belki nasıl hissettiğini bilseydi, ikiniz bir şeyler çözebilirdiniz ?

H : Harry'yi bilmiyorum . Onu hiçbir şeye zorlamayacağıma söz verdim. Çok şey yaşadı ve çok baskı altında...

Ha : Ve yapmadın mı ? İkinizin başına gelen bu isimsiz şeyden memnun olmanı mı bekliyor ? Sen iyi bir kadınsın Hermione. Başta ne karar verdiysen, çok daha fazlasını hak ediyorsun.

H : Teşekkür ederim, Harry.

Hermione, Severus'un ofisine döndüğünde, kalbinin çarpmasına neden olan yumuşak bir gülümsemeyle karşılandı.

S : Bütün öğleden sonra seni düşündüm

Dedi ve Hermione onun sözlerine elini kalbinin üzerine koydu.

H : Ben de seni düşünüyordum

Diye itiraf etti.

H : Söyle bana Severus, neden aklındaydım ?

Masanın etrafından gelip en sevdiği yere oturmasını işaret etti. Onun kucağı.

S : Şey, benim için ne kadar önemli olduğunu düşünüyordum. İşte bu yüzden bu sözleşmeyi yaptım

Diye ona sadece dört sayfalık küçük bir paket verdi.

S : Bana ne kadar yardım ettiğinizin parasal bir değeri olmadığını biliyorum, ama bir şey yapmak istedim. Sözleşmede bir yıl çalışmanız isteniyor. Size yeterli bir maaşın yanı sıra cömert bir maaş ödeneceğini söylüyor. imza bonusu. Ne düşünüyorsun ?

Kalbinin kırılmamasını ister gibi elleri parşömeni sıkıca kavradı. O inanmadan önce.....peki, önemli değildi.

Belli ki ilişkilerinin olduğundan daha fazla bir şeye dönüşmemesine kararlıydı. Seks ve rahatlık.

Sözleşmeyi taradı. Şartlar ve beklentiler açıktı ve o haklıydı - bu imza bonusu çok cömertti.

H : Bu....harika bir teklif. Teşekkürler Severus.

Hemen imzaladığı tüy kalemi kaptı. Sözleşme normal durumuna dönmeden önce kısa bir süre parladı ve Severus onu gizli dosya dolabına koydu.

S : Mükemmel. Şimdi bana neden düşüncelerini meşgul ettiğimi söyler misin ?

Sesi bunaltıcıydı.Neredeyse şakacıydı.Hermione,kendisinden memnun olduğunu düşünüyordu.

Ve öyle olması gerekiyordu.Severus Snape için işler yoluna giriyordu ve Hermione onun mutluluğu için ona yalvaracak son kişiydi.

Başparmağını şaşırtıcı derecede dolgun alt dudağında gezdirerek gülümsedi.

H : O toplantıda ne kadar güçlü ve seksi olduğunu düşünüyordum ve balo için senin flörtün olduğum için ne kadar şanslı olduğumu düşünüyordum.

S : Şanslı olan benim.

Cevap vermedi. Sözlü değil. Bunun yerine dudaklarını onun tatlı tatlısına bastırmak için başını eğdi.

Dili ağzına girdi ve o, onun hevesiyle inledi. Elleri onun kıvrımlarını haritaladı ve başka bir ereksiyona ilham vermeyi başarabileceğini umarak ona karşı durdu.

Bir süre öpüştüler. Nefesin ve dilin birbirine çarpmasının samimiyetinin tadını çıkardılar .

Severus kucaklamayı devraldı ve poposu serin havaya maruz kalana kadar elbisesini buruşturdu. Kıçına masaj yapan elleriyle miyavladı.

Boynundaki düğmeleri gevşetti ve açıkta kalan eti emdi. Sonra onu, bir zamanlar masanın üzerine serpilmiş olan parşömenleri masasının üzerine yatırmaya itiyordu - artık yok.

Hermione dudağını ısırdı ve onun külotunu uyluklarından aşağı kaydırıp bacaklarını ayırmasını nefes nefese izledi.

Onu ne kadar çok arzuladığının bir kanıtı olarak çiyinin bir damlası koyu renkli ahşabın üzerine düştü.

Daha fazlasını istiyor gibiydi çünkü dış cübbesinden ve gömleğinden kurtulduğu gibi elbisesinden de kurtulmasını istiyordu.

Isınan göbeğini ilk yalaması onu aşırıya götürdü ve keskin bir çığlık attı. Ama orada durmadı. Dili, sırılsıklam amcığının her tarafını, kıvrımını ve yarığını yalayarak dolaştı.

Daha fazlası için yalvarırken Hermione'nin elleri saçlarını kavradı. Onu izledi, iri burnunun klitorisini ovuşturduğunu, her zevkten nasıl zevk aldığını gördü.

Görüntü, neredeyse eylemin kendisi kadar erotikti. "Ah...... evet, Severus," diye soludu, ağzıyla ona verdiği zevkin tadını çıkarırken kalçalarını bükerek.

Ve o zaman iki parmağını onun içine kıvırdı. Dudaklarından bağırmaya zorlayan o noktayı bulmuş gibiydi. "Ah evet. Kahretsin!" tısladı, doruk noktasına yaklaştığını hissederek.

Yapmak zorunda olmalı çünkü parmaklarını diliyle değiştirip klitorisini kuvvetlice ovuşturdu. Gözleri ağzına çarptı. "Slytherin'e 1000 puan." diye mırıldandığı duyuldu.

    FELÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin