BÖLÜM : 26

171 12 0
                                    


------- Severus -------

Bir ay. Tam bir ay geçti ve henüz Hermione'yi bulamamışlardı. Severus perişan oldu ve bunu gösterdi.

Bu noktada insanlar başlarını koparmaktan korkarak ona yaklaşmaya korkuyorlardı. Hermione'nin ortadan kaybolmasıyla ilgili herhangi bir haberi veya ipucunu umutsuzca bekleyerek ofisinin etrafında kafese kapatılmış bir hayvan gibi volta attı .

(evet, hızlı adımlarla, Harry bir şeylerin yanlış olduğunu anladığı anda yarattığı iksiri içmişti ve çok işe yaramıştı).

Hâlâ hayatta olup olmadığını bile bilmiyordu ama gitmiş olduğunu düşünmekten kendini alamıyordu.

Onun parlak, güzel, sevgi dolu Hermione'si. Tanrım, onu çok hak etmiyordu. Ve şimdi onu gerçekten kaybetmiş olabilir.

Ha : Bir şey bulduk ! Bir şey bulduk !

Seherbaz Potter o sabah ofisine girerken söyledi.

S : Ne o ?! Nerede o ?!

Dedi Severus, yüzünde bir endişe ve beklenti maskesi vardı.

Harry hafifçe kaşlarını çattı ve durakladı

Ha : Eh, tam olarak bilmiyoruz ama odasında bir şey bulduk, bizi onu yakalayana bağlayabilecek bir şey. Buna nasıl karşı çıkacağınızdan emin olmasam da...

S : Merlin aşkına, bu ne lanet olası Potter ?!

Diye bağırdı Severus, genç adamı boğmaya hazır görünüyordu.

Harry ince bir kara kitap çıkardı,

Ha : Bu onun günlüğü Severus. İçinde Perseus McKinnon adında bir büyücüden söz ediyor ve-

S : Dur. Eğer söylemek üzereysen o-

Yeşil gözlü büyücü kaşlarını çattı ve şiddetle başını salladı.

Ha : Hermione bunu asla yapmaz. Ben sadece onun ilerlemelerinden rahatsız olmaya başladığını söylüyordum ama seni sorunuyla rahatsız edip etmeyeceğini bilmiyordu. Sanırım o, Perseus'tan kaçınmaya inanıyordu, onun yeni seherbaz olduğunu anladım. Amerika'da onunla hiç tanışmamış olmama rağmen Her neyse, sanırım bunun yeterli olacağını düşündü. Ama bence Hermione onda.

Cevabı Severus'un aynı anda hem daha iyi hem de daha kötü hissetmesine neden oldu. Hermione'nin sadakatsiz olduğunu düşündüğünü ima ettiği için kendini aptal hissetti ama ihmalinden dolayı duyduğu suçluluk onu olumsuz düşünmeye sevk etti.

Ve bir yanı, sevgisini daha çekici ve özenli bir talip olmaya yöneltse pek şaşırmazdı. Ancak hamile sevgilisinin muhtemelen kaçırıldığını duymak kanını dondurdu.

S : Onu nasıl bulacağız ?

Ha : Sever-

S : Harry, sakın bana bundan uzak durmam gerektiğini söyleme çünkü onun peşinden tek başıma giderdim. Bu benim çocuğum ve hayatımın gerçek aşkı. Onları bulmam GEREKİYOR ve onu bulacağım. Onları almak için o piç kurusunun parasını öde. Şimdi. Söyle. Bana. Nerede. O.

Sesi o kadar ölümcül ve buz gibi soğuktu ki, Voldemort ile yüz yüze gelen Harry Potter bile irkilmek zorunda kaldı.

Ha : Bununla.

Parıldayan bir yüzük tutarak bilgi verdi.

                     ------Hermione------

H : Beni burada tutmanın aşkımı kazanmanın bir yolu olduğunu mu sanıyorsun? Sana başından beri Severus'a aşık olduğumu söylemiştim. Neden bu çılgın saplantıyı sürdürmek zorundasın? Elbette başka bir cadı-

Onu kaçıran öfkeyle bağırdı

P.M : Başka bir cadı yaşının en zekisi olabilir mi? Bir savaş kahramanı ? Büyücülük dünyasının sevgilisi mi? Hayır. Ve intikamımı alman gerekiyor.

İntikam? Şimdi Hermione daha da korkmuştu. Yanaklarından taze yaşlar döküldü ve ellerini ve ayaklarını bağlayan iplere karşı savaştı. Büyüyen karnındaki keskin bir acı inlemesine ve yanına düşmesine neden oldu.

H : Lütfen....en azından bana yiyecek bir şeyler getir. B-benim, bebeğim...

Seherbaz McKinnon tısladı,

P.M : Snape'in doğuşunu neden umursayayım ki ?

H : Benim de ölebileceğimin farkında mısın ? Ölürsem planın nasıl işleyecek.?

Hermione, mantığı göreceğini umarak karşılık verdi.

Bu işe yaramış görünüyordu. Homurdanan Perseus gitmek için döndü.

P.M : Biraz yemekle geri geleceğim. Ben yokken bir şey denemeyin. O güzel yüzü lekelemekten nefret ederim .

H : Sen bir domuzsun !

Diye bağırdı ona bakarak.

Perseus sadece güldü ve ardından bir şimşek gibi hızla onun üzerine çıktı. Alaycı bakışları, teninin karıncalanmasına neden oldu.

P.M : Hayır, şimdiye kadar amını bir domuz doldururdu. Ama merak etme. Ben daha sulu bir lekeyi tercih ederim. Bu yüzden aklımda senin için özel bir iksir var. Bitirdiğimde ağzını tıkamış olacaksın.

Dudaklarına sert, morluklar veren bir öpücük kondurdu ve sonra onu tersledi.

P.M : Aptal sürtük! Beni ısırmaya çalıştın. Şimdi anladım, seni biraz daha yemek için bekleteceğim. Umarım o velet ölür.

Sonra yaptığı gibi mahzenin kapısını çarparak gitti. Hermione içini çekti, gözyaşları hala yüzünden akıyordu.

Bundan kurtulmanın bir yolu olmalıydı. Asasız büyü konusunda o kadar yetenekli değildi ama belki bir patronus için yeterli gücü toplayabilirdi.

Cadıların ve büyücülerin sıkıntı anlarında bunu yapabildiklerini okudu. Sadece konsantre olması gerekiyordu...

Orası! Göğsünden parlak bir ışık çıktı ve Hermione şık görünümlü bir panter gördü.

H : Lütfen...Severus 'a nerede olduğumu söyle. Ve...ve....onu sevdiğimi. Ve üzgünüm.

    FELÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin