Şık panter, Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nun kutsal salonlarından içeri girdiğinde, Severus önce bedensel patronusun parlaklığına ve güzel şekline hayran kaldı.Ancak, Hermione'nin çılgın ve ağlamaklı mesajını duyduğunda kanı dondu. Sesi çok zayıf geliyordu, peki ya bebek ?
Gerçekten oturup baba olmanın keyfini çıkarmak için neredeyse hiç şansı yoktu. Ve şimdi ondan alınmak üzereydi.
Bir şey yapması gerekiyordu :
Şimdi.
Bir an bile düşünmeden parıldayan panterden onu Hermione'ye götürmesini istiyordu, sadece Potter'ın sözünü kesmesi için,
Ha : Hayır-! Bekle Severus, bulduğumuz yüzük- bu bir liman anahtarı. Bizi doğrudan oraya götürecek. ondan eminim.
Potter kararlı bir şekilde, o da arkadaşı için endişeleniyor olsa bile, koyu yeşil gözlerindeki bakışın tamamen iş olduğunu söyledi.
Severus kaşlarını çattı ama kabul etti,
S : Tamam, liman anahtarını alacağız.
Potter kolunu tuttu .
Ha : Bir tuzağa düşebileceğimizi biliyorsun.
S : Harry'yi biliyorum . Bu benim ilk rodeom değil
Diye hırladı, kendini zihinsel olarak çelikleştirdi. Hermione için duyduğu endişenin yargısını bulandırmasına izin veremezdi.
Potter hafifçe sırıttı
Ha : Doğru. Sadece kontrol ediyorum. Tamam, üç, ikide bağlantı noktası anahtarı etkinleştiriliyor...
Ve sonra tek bir römorkörle gittiler.
______________
Çok bitkindi. Zihinsel, fiziksel ve duygusal olarak. Şişmiş karnına tutunup bir mucize için dua ederken endişesinin aşırı hızlandığından bahsetmiyorum bile.
Sadece Severus 'un yolda olduğunu ve bebeklerinin iyi olduğunu umabilirdi. Sanki düşüncelerini hissetmiş gibi, karnındaki ceninden güven verici bir tekme hissetti.
H : Umarım bu iyi olduğun anlamına gelir küçüğüm
Diye fısıldadı, vücudu zincirlerinde sallanırken. Soğuktan mı yoksa tutsak edenin ona yaptığı Cruciatus lanetinden mi olduğunu anlayamadı.
Çırpınan metalin sesi acı dolu çığlıkları ve iniltileriyle iç içe geçmişti.
P.M : Ne kadar dokunaklı
Tutulduğu odanın kapısından soğuk bir ses geldi.
P.M : Bak neyim var...
Dedi alaycı tatlı bir sesle. Elinde, hafifçe salladığı, şiddetle ışıldayan mor bir iksirden oluşan bir Phil's tutuyordu.
P.M : Benim olma vaktin geldi, seni şişko bulanık fahişe
Diye çıkıştı.
H : Numara !
Hermione, zincirlerini boş yere çekiştiriyor olsa da korkusundan güç alarak çığlık attı. Perseus tedirgin değildi, korkmuş cadıya yaklaşırken pantolonunu düzenli olarak çözüyordu.
Protesto etmek için bağırmaya devam etti, yorgun uzuvları kendini savunmak ve aynı zamanda kendini kurtarmak için sallıyordu.
Bir darbe indirmeyi başarmış olmalı çünkü adam hırladı ve ona sert bir tokat attı. Başını geriye atarak sert taş duvara çarptı ve Hermione anında başının döndüğünü hissetti.
H : Lütfen
Diye fısıldadı merhamet dilemek ya da birinin gelip onu kurtarmasını dileyerek. İkisi de pek olası görünmüyordu ama bebeğinin iyiliği için umut verdi.
P.M : Zaten bana yalvarıyorsun, ha ?
Onu tutan kişi şehvetle sırıttı. İksiri boğazından aşağı indirmeye çalışırken kafasını geri çekti ve içindekilerin büyük bir kısmını kadının çırpınışlarına döktü.
P.M : Kımıldama seni orospu
Diye tükürdü, ancak bir mucize eseri hamile cadı kasıklarını diz attığımda şişeyi tamamen düşürdü.
P.M : Kahretsin !
Nefesini tuttu, ıvır zıvırını tuttu ve ona öfkeli bir bakış fırlattı. Geri çekildi, sanki içinden geçerek onu yutup gözlerindeki çılgın bakıştan kurtaracakmış gibi duvara bastırdı.
P.M : Bunu ödeyeceksin.
Gerçekten de gördü, bir sonraki hareketini bile görmedi ama bacağında beyaz, sıcak bir ağrı parlaması hissetti ve içgüdüsel olarak onun bir kemiğini kırdığını biliyordu.
Kan donduran çığlığı, aslında liman anahtarıyla gelen iki büyücünün sesini bastırıyordu. Sonraki birkaç dakika, Hermione için çoğunlukla bulanıktı.
Severus'un önünde durduğunu gördüğünde hissettiği büyük rahatlamayı ve şoku yalnızca hatırlayabiliyordu.
Olmaması gereken bir zamanda ayakta olduğu hiç aklına gelmedi. Bu bilişsel düşünme düzeyi için çok fazla acı çekiyordu. Lanetlerin uçuştuğunu duydu.
Bir ses dalgası, ama nihayetinde onu kaçıran kişi, Severus Snape ve büyücülük dünyasının kurtarıcısı Harry Potter gibi çok yetenekli bir büyücünün birleşik çabalarıyla boy ölçüşemeyecek gibi görünüyordu.
Tekrar bayılmış olması gereken bir an vardı ama bir sonraki uyandığında daha az acı çekiyordu ve endişeli görünen bir çift kara göz ona bakıyordu.
H : İyi misin ?
Fısıldadı, yüzünü okşamak için zayıf bir şekilde uzandı. Zengin, karanlık bir kahkaha ile karşılandı ve şaşırtıcı bir şekilde, genellikle sert olan Müdür'den birkaç gözyaşı aşağı süzüldü.
S : Bazen inanılmazsın canım. Yaşadığın onca şeyden sonra bana iyi olup olmadığımı mı soruyorsun ?
Başını sallayarak onun elini tuttu ve gülümsemesi daha ciddi bir ifadeye dönüştü.
S : Bir şey olursa affını dilerim. Sana ve çocuğumuza öncelik vermiş olsaydım bu asla olmayacaktı. Her iki cephede de fazlasıyla ihmalkar davrandım ve bu yüzden neredeyse her şeyimi kaybediyordum.
Çocuklarından bahsedince nefesi kesildi ve aşağı baktı, çıkıntılı göbeği iyi göründüğünde rahatladı. Bu ve Severus onun ve bebeğin sağlığı hakkında bazı güven verici sözler söyledi.
H : Okulu idare etmekle ve yönetim kuruluyla uğraşmakla meşguldün .
S : Hayır, bu bir mazeret değil. İlgimi hak eden biri varsa o da sensin. Benim için hayal ettiğimden daha fazlasını yaptın. Hayatımı kurtardın. İhtiyacım olduğunda bana güç verdin. Birçok ruh hali değişimime katlandın, ve ben bencil ve kalın kafalıyken bile bana değer vermeye devam ettin...
Dedi yavaş, ölçülü bir ses tonuyla. Sesinin nadir görülen bir duygu derinliği taşıdığını gözden kaçırmadı.
Normalde oldukça açık sözlü, alaycı ya da ısırıcıydı. Bu daha yumuşaktı. Ilık.
S : Beni seviyorsun. Beni destekliyorsun . Senin sayende tekrar yürüyebiliyorum.
Dedi, gözleri genişlerken ve gözleri yaşlarla dolarken sırıtarak.
S : Ama daha da önemlisi çocuğumuzu taşıyorsun ve dürüst olmam gerekirse sendikamızın bu noktaya geleceğini hiç düşünmemiştim. Benim için mutlak bir nimet oldun ve seni ne kadar çok sevdiğimi ve takdir ettiğimi söylemek için çok bekledim. Hermione seni seviyorum.
Genç cadı sevinç gözyaşları dökerek yüzünü büyücünün göğsüne gömdü.
H : Tanrım, ben de seni seviyorum Severus.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...