BÖLÜM : 18

186 16 1
                                    

R : Snape takaslanmış gibi görünüyor

Diye yorumladı Ron, köşegen köşegeni Hermione'den duygusuzca.

Ginny ona tısladı ve bacağını tekmeledi ve ikisine de kara bir bakış gönderdi. Harry elini onun koluna koydu ve gülümseyerek omuz silkti.

H : İyiyim, gerçekten. Onunla gitmesine izin vermeyi kabul ettim

Dedi kendine inandırıcı gelmese de.

Harry kaşlarını çattı.

Ha : Önce sana sorarsa neden onu almayı teklif etsin ki ?

H : O.....muhtemelen ona hoş geldin hissettirmek istiyor. Kadrodaki tek yeni üye. Ayrıca buralı değil. O kadar yolu Amerika'dan geldi

Diye açıkladı Hermione.
Ginny önüne bir bardak koydu,

G : Güçlü bir şey kullanabilirsin diye düşündüm.

Hermione başını salladı ve bardağı uzağa koydu.

H : Alkol yok. Cidden. Ben iyiyim çocuklar.

Hermione havada asılı kalmaya devam edeceklerini ve Ron'un bütün gece ona dik dik bakacağını bilen Hermione ayağa kalktı.

Severus'un Minerva ve Caroline ile sohbet ettiği masasına bir bakış attı. Sarışın bomba Severus'un söylediği bir şeye neşeyle güldüğünde gözlerini başka yöne çevirmek zorunda kaldı. Çok fazlaydı.

Kolunda bir el hissettiğinde dans eden çiftlerin yanından geçiyordu. Hermione irkildi, ama sadece Kingsley'di.

K.S : Bu dansı yapabilir miyim ?

Hayır diyecekti ama dikkatini dağıtmaya ihtiyacı vardı. Caroline ve Severus.

Gülümseyerek elini tuttu ve onu dans pistine götürmesine izin verdi.

K.S : Bu akşam kesinlikle ışıl ışıl görünüyorsun

Diye övdü.

Hermione iltifat karşısında gülümsedi.

H : Teşekkür ederim Kingsley. Çok zarif görünüyorsun. Sihir Bakanı olmak sana iyi davranıyor olmalı.

Hermione'yi hazırlıksız yakalayan göbekten bir kahkaha attı ama o onun neşesi için minnettardı. Bulaşıcıydı ve umutsuzca ihtiyaç duyduğu bir şeydi.

K.S : Tüm söyleyebileceğim ilginç bir iş. Tıpkı seninki gibi sanırım

Dedi ritme ayak uydururlarken.

Hermione sertleşti.

H : Bununla ne demek istiyorsun ?

Gözüne takıldı,

K.S : Yalnızca Severus gibi bir adam için çalışmak zor olabilir. Ama ona aşıkken özellikle zor olduğunu düşünüyorum.

Onu döndürdü ve ardından bir çırpıda kollarına geri çekti.

H : Nasıl bildin ?

Nefes aldı.

Kingsley gülümsedi.

K.S : Ben çok gözlemciyim. Ve ona davranış şeklin çok şey anlatıyor. Ben de başka bir şey biliyorum...

Hermione kocaman açılmış gözlerle ona baktı. O muhtemelen yapamazdı......

K.S : Hamilesin.

Hermione elbisesinin cübbesini sıkıca kavradı.

H : Nasıl...?

    FELÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin