Kahvaltı, daha önceki faaliyetlerinin bir uzantısı lehine çoğunlukla yenmemiş olarak sona erdi. Severus, çarşaflarını bir daha asla yıkamak istemeyeceğini biliyordu.
Kokusunu kaybetmek anlamına gelmiyorsa. Bu kadına tehlikeli bir şekilde bağlıydı. Ona Lily'ye karşı hissettiğinden daha derin şeyler hissettiren bu kız.
Ama boğdu. Daha derin bir şey için onun ilgisini yanlış yorumlayamazdı. Şimdi sahip oldukları şey çok güzeldi. Kıyafetlerini yeniden düzenledikten sonra ofisine geri döndüler.
Portreler nezaketle, en yeni Müdür ve asistanının neler yaptığı hakkında hiçbir fikirleri yokmuş gibi davranıyordu.
Severus, kalıcı bir öpücük ve gizli bir gülümsemeyle misafirini karşıladı.
S : Bakan Shacklebolt ve okul yönetim kurulu üyeleri Hogwarts'a hoş geldiniz.
Severus'un kişisel olarak yaptığı bir değişiklik, masanın yan tarafının hafifçe yükseltilmiş olmasıydı. Ayakta duramadığı için, herkesin kendisinden daha aşağıda oturması hesaplanmış bir taktikti.
Meraklı gözler odanın köşesinde ağırbaşlı bir şekilde oturan griler içindeki genç kadına kaydı.
S : Ah evet, asistanım Hermione Granger toplantımızın notlarını alacak.
Ve sonra başladı. Hâlâ Severus'un ofisi tutması gerektiğine inanmayanlar vardı, ama onun hiçbir yere gitmeyeceği anlaşılınca geri adım attılar. marjinal olarak. Aslında bunu yapma şekli harikaydı.
Öğretmenlerle daha önceki görüşmelerinde, Severus'un bu yıl Okul Müdürü olarak görev yapmaması durumunda hepsinin yürüyeceğine dair bir bildiri imzalattı.
Bu imzalı belgeleri ürettikten sonra kurul, tüm fakülteyi değiştirmek zorunda kalacaklarını ve böyle bir girişim için zaman ve bütçe olmadığını anladı.
Sonunda Severus yaptığı tüm değişiklikleri uygulayabildi. Üyeler ayrıldığında, sadece Kingsley sırıtarak kaldı.
K.S : Kesinlikle hızlı hareket ediyorsun Severus. Personeli geri çekmek harikaydı.
H : Sadece personel değil
Diye araya girdi Hermione, Severus'un sandalyesinin arkasında durmak için.
H : Arkasında da birkaç öğrenci de var.
K.S : Ve sen de
Diye ekledi Kingsley,
K.S : Sanırım bu yıl okula gideceksin. Onsuz ne yapacaksın Severus ?
Soru şaka amaçlıydı ama hem Granger hem de Snape için yüreklerini burktu. Okul başlayınca, ilişkilerine devam edemeyeceklerdi.
Ve onun kişisel asistanı olarak devam edemezdi. Severus omzundaki elin nasıl gerildiğini hissedebiliyordu.
Onu teselli edebilmeyi diledi, ancak bunu geçici Bakanın önünde yapmak garip geldi.
S : Zafer Balosu planları nasıl gidiyor ?
Diye sordu .
Shacklebolt konunun değişmesine tek kaşını kaldırdı ama akıllıca bir şey söylemedi.
K.S : Çok iyi gidiyorlar. Arthur ve Molly Weasley'den çok yardım aldım. Fazladan ellere ihtiyacım olduğu gibi onların da oyalanmaya ihtiyaçları vardı. Artılarınızın isimlerine ihtiyacım olacak. Bu resmi bir mesele ve konuklar İçeri girdiklerinde adları anons edilecek.
S : Bu gerçekten gerekli mi ?
Severus içini çekti .
Mocha tenli Bakan başını salladı,
K.S : Korkarım bu önemli bir adım. Ayrıca, basın için iyi bir gösteri olacak. Rahatsız olduysan özür dilerim.
Severus başını salladı .
S : Evet, sakıncası yoksa asistanım ve benim konuşmamız gereken bazı önemli şeyler var.
K.S : Evet, eminim öylesindir. Baloda görüşürüz.
Kingsley ne kadar çok konuşursa, Hermione o sabah aldığı mide bulantısını azaltma iksirinin etkisini o kadar kaybettiğini hissetti.
Şimdiye kadar bir tür balonun içinde yaşıyordu. Ama gerçeklik şimdi vurdu. Okul Zafer Balosu'ndan bir ay sonra açılacak ve ayrılacaklardı.
Onunla görülmek isteyip istemediğini bile bilmiyordu. Gerçek bir ilişkileri yoktu. En azından geleneksel anlamda değil. Onun yardımcısıydı.
Elbette dalga geçtiler ama aralarında herhangi bir beyan yoktu. Onun onu umursadığından emin olsa da, bunun kendi kalbinde oluşan bakım gibi bir şey olmadığından da emindi.
Hermione ona aşık olmuştu. Bundan emindi. Ve onun..... hissetmediğini.....aynı U'yu hissedemeyeceğini düşünmek midesini bulandırdı.
S : N.E.W.T.S.'nizi erken almaya karşı mısınız ?
Ha?
H : Bu neydi Severus ?
Diye yanıtladı, kendi sandalyesine oturmak için ondan uzaklaştı.
S : Bakanlık tarafından akredite edilmiş puanları kabul etmeyeceğini biliyorum, ama erken test etmeyi sorun etmez misin diye merak ediyordum .
Diye sordu Severus, dikkatle tarafsız bir ifadeyle. İçini çekti, maskesinin arkasına saklanmasından nefret ediyordu.
S : O zaman seni asistan olarak tutabilirim.
Ah. Ama bu onun da onu istediği anlamına mı geliyordu? Hermione'nin erken sınamakla sorunu yoktu.
Severus'un okulu yönetmesine yardım etmekten hoşlanıyordu ve şimdi öğrenci olmayı gerçekten hayal edemiyordu.
Özellikle onun durumu göz önüne alındığında. Ama kendine karşı dürüst olsaydı, Severus'un kendisinden daha fazlasını sunmasını diledi.
H : Sesleri erkenden test etmek harika bir fikir gibi. Hemen ayarlamaları yapacağım. Peki ya balo? Biz...... yani, olur muyum ......?
Elini tuttu ve ender gülümsemelerinden birini sundu .
S : Eğer senin için de uygunsa, birlikte gitmek isterim. Uzun zamandır sahip olduğum en ilgili ve destekleyici arkadaşsın.
Arkadaş. Sözü göğsünde yandı. Yine de ona gülümsedi. Sonuçta onu zorlamamaya söz vermişti. Duygularının ele geçirilmiş olması tek başına onun hatasıydı. Hayır bu.
H : Bunu çok isterim Severus
Derin bir nefes aldı, sallanan midesini daha fazla görmezden gelemedi.
H : Şey, izin verirseniz Severus - Harry'ye onunla öğle yemeği yiyeceğime söz verdim.
Dudakları aşağı doğru kıvrıldı ama umursamaz bir şekilde başını salladı.
S : Evet, tabii, keyfinize bakın. Zaten yapacak çok işim var.
Son bir kez ona baktı, masasındaki evrak işleriyle meşgul olduğunu gördü. Yüreği batarak en yakın tuvalete yöneldi ve midesindekileri porselen tahtın içine boşalttı.
Ve bu kadar hızlı düştüğü için kendinden nefret ederek ağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...