BÖLÜM : 28

310 15 1
                                    

BİR KAÇ AY SONRA......

H : Dikkatli, dikkatli Harry, onu fazla itip kakmak istemezsin. Sev ve ben onu daha yeni uyuttuk,

Dedi yorgun görünen Hermione, ağır bohçayı en iyi arkadaşına verirken.

Harry Potter, arkadaşının korumacılığına ve bariz bitkinliğine sadece sırıttı.

Ha : Rahatla mione, daha önce bir bebek kucağıma aldım. Teddy'yi her zaman izliyorum

Diye nazikçe hatırlattı, uyuyan çocuğu yaklaştırarak.

Ha : Mümkünken dinlenmeye ihtiyacın var. Dinlenmediğin için kocanın bana kızmasını istemiyorum. Zaten ne zaman dönecek ?

H : Az önce ayrıldığına göre bir saat daha olmaz

Diye yanıtladı kocasından bahsedince gülümseyerek. Düğün, her ikisine de çok yakışan, fırfırlardan arınmış, hızlı, saçma sapan bir tören olmuştu.

O zamanlar Hermione sadece onun karısı olmak istemişti ve sevgili Müdürünün bir sabah kahvaltıda Büyük Salon'da tüm okulun önünde sorduğu tavır yeterince büyüktü.

H : Ama bu son görüşmeden sonra ara verecek ve bir süre sadece aile olmanın tadını çıkarabiliriz. Neredeyse gerçek gibi gelmiyor..."

Ha : Ne, evlilik ve bebek mi ?

Başını salladı

H : Hayır, ara veriyorum !

Seçilmiş Kişi başını arkaya atıp güldü.

Ha : Pekala, şimdi bir tane alıyorsun, keyfine bak. Şimdi git, doğruca yatağına küçük hanım

Diye aksi gibi davranarak talep etti.

H : Tamam, tamam. Gidiyorum. Bu arada  Harry bunun  için tekrar teşekkürler. Sen en iyisisin

Diye soludu, kolunu sevgiyle okşayarak. O sadece ona gülümsedi ve o en iyi arkadaşının kollarında uyuyan çocuğa odaklanmadan önce karşılık verdi.

H : Tatlı rüyalar küçük Damien. Amcana iyi davran.

Yaklaşık bir saat kırk beş dakika sonra Severus Snape yorgun ve evde olduğu için minnettar bir şekilde odasına gitti.

Özellikle o girdiğinde ev mucizevi bir şekilde sessiz olduğu için. Girişten oturma odasına doğru bastırdı ve kuzgun saçlı dağınık bir kafa, çarpık gözlükler ve kanepede bir Harry Potter'ı gördüğünde kıkırdadı, oğlu Damien Severus Snape kollarında güvenli bir şekilde yuvalandı.

Şaşırtıcı bir şekilde, Harry James Potter'ın oğlunu tutarkenki görüntüsünden rahatsız olmadığını fark etti.

Belki de gerçekten değişmişti? Mantıklı geldi. O kadar ki, şimdi hayatı farklı olsaydı ve sefalet içinde yuvarlanmak yerine kendini neşe ve sevgiyle dolu buldu.

Bir karısı ve çocuğu vardı, Severus'un asla hayal edemeyeceği iki şey ve Hogwarts Müdürü olarak başarılı bir kariyer.

Arkadaşları da vardı. Bunu hayal et. Çoğu Gryffindor olsa bile gerçek arkadaşlar. Bu hayat bir münzevi olmaktan daha çok tercih edilirdi.

Ne zaman bunların hepsini kaybetmeyi düşünse, içini burkan bir acı hissediyordu, ama sahip olmadığı gerçek bir ustalık kremiydi.

Bu yeni hayatını hafife almamak önemli bir dersti. Yani evet, tek istediği doğruca yatmak olsa bile oğlunu kucağına alma şansını kaçıramazdı.

Kanepeye doğru yürürken, yanlışlıkla bebeği düşürmesin diye Potter'ı nazikçe uyandırdı.

S : Harry, görüyorum ki küçük Damien'la fazla sorun yaşamamışsın...?

Genç büyücü uyuşuk bir halde başını salladı

Ha : Hiç de değil. Ben geldiğimde Mione onu emzirmeyi yeni bitirmişti, bu yüzden sanırım karnı doğuruktan sonra biraz kestirmek istedi

Diye açıkladı ağır bohçayı uzatarak.

S : Annesi yorgun mu ?

İzinli Müdür sordu, kendisininkine çok benzeyen geniş, kara gözlere bakarken gülümseyerek. Kendinden bir parça olan bu kadar küçük ve kırılgan bir şeyi tutmak tuhaf ve inanılmaz hissettiriyordu.

Gerekirse uğruna milyonlarca savaşa katlanacağı bir şey. Sevebileceğini bile bilmediği bir şekilde sevdiği bir şey.

Harry sırıttı

Ha : Hala uyuyor olmalı-

H : -Hayır, artık değil. Tuvaleti kullanmam gerekiyordu ve sen eve geldiğinde koğuşların değiştiğini hissettim

Dedi Hermione ayaklarını sürüyerek onlara doğru yürürken.

H : Hoş geldin aşkım

Diye fısıldadı, kollarını onun boynuna dolayarak ve onu dudaklarından sesli bir şekilde öperken.

Altın Çocuk koltuğundan atlayıp gerinirken,

Ha : Aman ! Bundan bahsetmişken, muhtemelen şimdi gitmeliyim. Luna ile geç bir öğle yemeği için buluşacağım. Ama benden tekrar bebek bakıcılığı yapmamı istemekten çekinmeyin. Ne de olsa ikinizin kısa bir süreliğine de olsa birbiriniz için zamana ihtiyacınız var. Ayrıca Luna zaten bebeği görmek istiyor.

S : Aslın da  öyle

Diye ekledi Severus, oğlu onun sarkan buklelerini savurarak sürekli guruldayarak gülerken sırıttı.

S : Bize yardım ettiğin için teşekkürler Harry, eğer oğlumuzdan ayrılma cesaretini gerçekten bulabilirsek, teklifini kabul edebiliriz

Diye ekledi karısına doğru bilmiş bir sırıtışla.

H : Bana öyle bakma, bağlanmam gerekiyor. Ayrıca çok tatlı

Diye sırıttı, coşkuyla tekmelediği minik ayaklarını gıdıklayıp mutlu kahkahalar çıkardı.

The End

    FELÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin