Severus'un dairesine geri taşınmasından bu yana geçen iki hafta içinde çok şey başarmıştı. Tedavi arayışını bir an için bir kenara bırakarak öğretmenlerle bir araya geldi ve Hogwarts'ın yeniden açılmasını ve bunun gerektireceği her şeyi tartıştı.
Geleceğe yönelik vizyonları da tartıştı. Bu, Muggle Çalışmaları müfredatının, hoşgörüyü teşvik etmesi ve Muggle dünyasına daha derinlemesine girmesi için yeniden işlenmesini içeriyordu.
Muggle doğumlu öğrencileri hedefleyen, büyücülük geleneklerini öğretmeye ve eski dünyalarından tamamen vazgeçmeden yeni dünyalarına uyum sağlamalarına yardımcı olmaya adanmış Sihirbaz Çalışmaları adlı yeni bir sınıfla birlikte.
Ayrıca Hermione gibi son yıllarında okula gidemeyen öğrenciler için beşinci bir yurt yaratmaya başladı. Yetişkinler gibi muamele göreceklerdi ve bu nedenle çeşitli özgürlükler verildi.
Bunlar:
Üniforma giymek zorunda olmamak veya herhangi bir evi temsil etmemek, uzatılmış sokağa çıkma yasağı ve refakatsiz Hogsmeade ziyaretleri.Bunun, daha büyük öğrenciler arasında, esasen genç nesillere damlayacak olan birliğin teşvik edilmesine yardımcı olacağını umuyordu.
Severus planlarının hırslı olduğunu biliyordu ama tamamen gerekliydi.
Kişisel iyileştirmeler de yapıyordu. Artık duş alıp giyinebilirdi. Uzun zaman aldı ama bağımsızlık Snape'in çok değer verdiği bir şeydi.
Bu artık Hermione'ye ihtiyacı olmadığı anlamına gelmiyordu. Hastaneden ayrılıştaki üçüncü haftasında çalışırken, Hermione daha çok Severus'un kişisel asistanı gibi olmuştu.
Toplantıları için notlar aldı, kalede yapılan yeniden yapılanma ve tadilatları takip etmesine yardımcı oldu, ayrıca düzenli olarak egzersiz yapmasını ve yemek yemesini sağladı.
Severus, bunun şefkatli bir yerden geldiğini bilerek, onun anneliğine pek aldırmadığına karar verdi. Hermione gülümseyerek ofisine girerken,
H : Umarım biraz çay ve yemek senin için kabul edilebilir Severus bir ikame olmadığını biliyorsundur .
Dedi. Geçen haftalarda görünüşüne daha fazla özen göstermişti. Daha önce hiç yakışıksız değildi ama şimdi neredeyse ışıl ışıldı.
Düşmek üzereydiler ve Hermione uzun gri çizmeleri olan gri bir elbise giyiyordu. Bukleleri parlaktı ve geriye doğru sabitlenmişti. Severus bunu daha önce kabul etmemiş olsaydı, şimdi yüzüne çarpmıştı : Hermione Granger çok güzel bir kadındı.
Severus tüy kalemini masasına koydu ve gülümseyerek baktı.
S : Sana da merhaba. Aslında kahvaltı sipariş etmek üzereydim, bana katılmak ister misin ?
H : Elbette
Diye yanıtladı, masasının karşı tarafında oturmak yerine onun yanına oturmak için hareket etti.
Bacak bacak üstüne atarak elbisenin yukarı çıkmasına ve Severus'un kremsi teninin daha fazla parlamasına neden oldu.
Yutkunarak, kahvaltı siparişlerini alan ve hemen gözden kaybolan Bexley'i çağırdı.
H : Bugünün gündeminde ne var ?
Diye sordu Hermione, taşıdığı parşömen ve tüy kalemini çıkararak.
S : Kingsley ve birkaç yönetim kurulu üyesiyle sadece bir toplantı. İnsanlar hâlâ çocuklarına bir Eski Ölüm Yiyen'in göz kulak olması konusunda temkinli .
Diye homurdandı.
S : Ama onların fikirlerini değiştirebileceğime eminim.
H : Bu kapalı bir toplantı mı yoksa notlar için hazır bulunmama izin var mı ?
Severus çenesini ovuşturdu,
S : Normalde hayır, ama orada olman bir nevi sigorta poliçesi işlevi görebilir.
H : Saçlarının uzamasına izin mi veriyorsun
Diye mırıldandı Hermione, parmaklarını saçlarında gezdirmek için ayağa kalkarak. Haklıydı, şimdi omuzlarını sıyırmıştı ve
Hermione'nin ona ödünç verdiği şampuan sayesinde vücudu vardı. Severus, saç derisine masaj yaparken mırıldanıyormuş gibi hissetti.
S : Beğendim.
Elleri ağrıyan kaslarını ovuşturarak omuzlarına gitti. Severus, kaleyi dolaşmasına daha fazla yardımcı olmak için çok çalıştığı için, bir süredir hissetmediği yerlerde ağrıları vardı.
H : Her hafta daha sağlıklı ve mutlu görünüyorsun. Memnun oldum.
Bir elini omzuna koyarak dudaklarına götürdü,
S : Çoğu sana borçluyum .
İçini çekti ve nazik bir çekişle Severus kendini kucağında bir cadıyla buldu. O sıcak gülümsemeyle gülümsedi ve dudaklarını kavradı.
Severus bu anı ellerini onun pürüzsüz uyluklarına çekmek için kullandı. Bacakları onun nutkunu memnuniyetle karşılıyor gibiydi, kısmen de onun kumaş kaplı yakasına ulaşabilmesi için.
İnledi ve külotunu ayırdı ve nemli merkezine ulaştı. Elleri cübbesini kavradı ve gözleri titreyerek kapandı. Merlin, o muhteşemdi.
Ofisini dolduran iniltilerin tadını çıkararak onun yumruğunu taktı. "Severus," diye haykırdı, kestane rengi bukleleri başını geriye yatırırken sarkıyordu. O an boğazını temizleyen birinin sesi geldiğinde daha fazla ağlama duymaya can atarak sürtünmeye devam etti.
Hermione nefesini tuttu ve ikisi de sesin nereden geldiğini görmek için baktılar.
D : Böldüğüm için özür dilerim ama buna özel bir yerde devam etmek istersin diye düşündüm ?
Dedi Dumbledore, dikkatlerini bir düzine kadar kızaran portreye çekerek.
Hermione pancar kırmızısıydı ve Severus'un yanakları da kuşkusuz pembeydi.
S : Ah, bizi bağışlayın
Diye mırıldandı Snape. Tam o sırada kahvaltılarıyla birlikte Bexley belirdi ve Severus ona teşekkür etti ve onu yoluna gönderdi.
"Severus," diye fısıldadı Hermione, yüzü biraz daha az kızararak,
H : belki de yemeğimizi diğer odaya götürmeliyiz ?
Tepsiyi önlerinde süzülmeleri için büyüleyen Severus, onları mutlu bir şekilde portreden arındırılmış odasına götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanficEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...