Şu anda Hermione Severus'un kollarındaydı ve haftalardır olduğundan daha fazla huzurlu hissediyordu.
Dönemin başlamasına sadece birkaç gün ve itiraflarının üzerinden birkaç hafta geçmişti. O zamandan beri Hermione sık sık Severus'un yatak odasında kalırdı ; ancak, onun taşınmaya hâlâ hazır olmadığını söyleyebilirdi.
Teknik olarak, Okul Müdürünün, en azından nişanlanmadıkça, Hermione'nin dairesinde kalmasına izin vermemesi gibi bir sorun da vardı.
Hermione içini çekti, o da bunu istemiyor gibiydi. Ve birlikte olmalarının üzerinden sadece üç ay geçtiğinden ve resmi olarak bir çift olmalarına bir aydan az süre kaldığından
- Hermione Severus'u zorlamadı. Üstelik işler iyi gidiyordu. Tüm cephelerde. NEWTS'i son derece yüksek notlarla geçmişti ve o Caroline eski arkadaşlar gibi bağlanmıştı.
Caroline Summer, baloda tanıştığı, neredeyse ünlü bir quidditch oyuncusu olan Oliver Wood ile çıkıyordu.
Severus hala uyuyordu ve Hermione onu uyandırmak yerine yataktan çıkıp duşa girdi. Bunu yaptıktan sonra kurulandı ve yosun yeşili bir kılıf elbise ve birkaç çıplak topuklu ayakkabı giydi.
Saçları sırtından aşağı dökülen parlak bukleler halindeydi ve sonunda mide bulantısının geride kalmasına sevindi.
Sıcak bir Eylül günü olduğu için, okul yılı için son dakika malzemeleri ve eşyaları almanın iyi bir zaman olduğunu hissetti. Hogwart'ın geçmiş Okul Müdürünün tipik olarak sekreterleri yoktu, bu yüzden alması gereken birkaç şey vardı.
Savaştan sonra balon gibi şiştiği için Diagon Yolu'na karar verdi. Sayısına birden fazla mağaza eklenmişti ve Hermione, yeni neslin devralmasıyla atmosferin çok daha dostça olduğunu hissetti.
Olduğu gibi, yeni mobilya mağazalarından birindeydi, yeni tüyler, parşömen, ciltler, klasörler, mürekkep, cüppeler ve bir dizi başka şeyle dolu silahlarla doluydu.
Hermione, Severus'un yeni mini ofisiyle çakışmayacak bir dizi dosya dolabı arıyordu. Siyah ve altın sarısı olanı inceliyordu ki, ellerin gözlerini kapattığını hissettiğinde
"Bil bakalım kimim"
Tanıdık, zengin bir ton kulağında şakacı bir şekilde konuştu.
Hermione yüzünde parlak bir gülümsemeyle
H Perseus ?
Dedi.
Sırıttı ve kollarını iki yana açtı
P.M : Ben de kendi kendime düşünüyordum, o kıvrımlı, minyon cadı Hermione Granger olmalı.
H : Ve kendine karşı koyamadın ha ?
Diye sordu dudaklarında sevgi dolu bir gülümsemeyle.
Seherbaz McKinnon bariz bir çekicilikle ona baktı .
P.M : Beni suçlayabilir misin? Eskisi kadar çarpıcısın ve daha mutlu görünüyorsun. Sanırım çocuğunuzun babasıyla işler iyi gidiyor ?
Hermione başını salladı
H : Evet öyleler. Ya sen ? Sen de oldukça yakışıklı görünüyorsun.
Sırıttı,
P.M : Teşekkür ederim. Maalesef istediğim kadın alındı, ama yine de benimle öğle yemeğine razı olacağını umuyorum...?
H : İyi. Ama bu sadece öğle yemeği
Diye onayladı Hermione, dudaklarında huzursuz bir gülümsemeyle. Dosya dolaplarını satın aldı ve Perseus eşyalarını küçültmesine yardım etti.
Şimdi onun gibi sadece bir çanta taşıyordu. Yakındaki bir lokantaya yürüdüler ve birkaç hamburger ve patates kızartması sipariş ettiler.
Daha önce hiç biriyle çıkmamış olması Hermione'yi şaşırttı. Bu bir randevu değildi. Hissetmiş ve öyleymiş gibi görünse bile.
H : Öyleyse söyle bana Perseus
Dedi Hermione güldükten ve bir süre sohbet ettikten sonra,
H : Nasıl oluyor da hâlâ bana aşık olabiliyorsun? Yani, kesinlikle şimdiye kadar başka birini bulmuş olurdun.
Perseus başını salladı, neredeyse sorusunu tahmin edin.
P.M : Galiba...garip görünüyor. Ama bir akrabama yakındın. Ve onun adını temize çıkarmak için çok şey yaptığını öğrendim. Bana mektuplar yazdı ve gözü pek parlak bir kızın azgın olduğunu duydum. , sadık ve şefkatli. Bana gönderdiği tek fotoğraftan yola çıkarak da güzel
Hermione'nin Yule Balosu için giyindiği hırpalanmış bir büyücü fotoğrafını kaydırdı.
Hermione'nin gözleri genişledi ve göğsü sıkıştı,
H : B-ben anlamıyorum....nasıl yaptın...... kim yapmış olabilir ki...
P.M : Babam Sirius Black'ti. Ben..... onunla hiç tanışmadım. Ama arayışımda merhum Okul Müdürü Dumbledore'a rastladım ya da daha doğrusu bana geldi. Babamın haberleriyle yüzleşmemem için beni cesaretlendirdi. gayri meşru oğlum. Bu yüzden Dumbledore'un beni güncel tutmasıyla gölgede kaldım. Her şeyi bilmek istedim. Mektupların çoğu Harry Potter hakkındaydı. Ama Dumbledore da bana senden bahsetti.
Hermione'nin dili tutulmuştu. Böyle bir şeyin mümkün olduğunu hiç........bunu hayal etmemişti. Uzaktan birine karşı hisler geliştirmek. Derin bir nefes aldı,
H : Bu.....alınacak çok şey var.......çok gurur duydum. Ve çok duygulandım, ama.....Perseus
Uzanıp adamın eline dokundu.
H : Kalbimin başkasına ait olduğunu biliyorsun. İtirafın ne kadar güçlü olursa olsun, korkarım çok geç.
Perseus elini onunkiyle kapattı,
P.M : Öyle olması gerekmiyor. Onu seviyorsun ama belli ki o elindekinin ne olduğunu bilmiyor. Ben biliyorum.
Elini cebine attı ve bir yüzük çıkardı, elmaslar Hermione'de parıldadı ve o muhteşem adama şaşkınlıkla baktı.
P.M : Bu bir söz yüzüğü. Kalbini kazanmam için bana bir şans ver. Tek istediğim bu. Sadece bir şans.
H : Perseus !
Di ye tısladı,
H : Sadece arkadaş olmak istemeye ne oldu? Bu bombayı üzerime atıp senin kollarına düşmemi bekleyemezsin. Ayrıca Severus beni seviyor ve yakında bir aile olacağız.
P.M : Ama sana bağlanacak mı? Kalbini seninkine bağlamaya istekli mi? Öyleyim. -ilan etti.- Seni ve bebeği seviyorsa neden evlenme teklif etmedi? Doğru olduğunu biliyorsan beklemenin ne anlamı var?
Yüzüğü avucunun içine bastırdı ve ayağa kalktı,
P.M : Tut şunu. Zamanı gelince tak, beni seçtiğini bana haber versin.
Eğilip alnına bir öpücük kondurdu.
P.M : Sadece bir şans...
Diye fısıldadı.
Ve sonra gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanficEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...