------- Severus -------
Severus kucağındaki dosyaya baktı ve midesine batan bir his doldu. Hala araştırdığını bilmiyordu. Hogwarts'la işler o kadar meşguldü ki, onu sonraya bıraktı.
Ne de olsa sandalyesinde dolaşmaya alışmıştı. İdealdi ama artık onun hayatıydı. En azından, öyle sanıyordu.
Obsidiyen gözleri onun çalışmalarını taradı ve okudukça daha çok etkilendi. Bir tedavi bulmak için birçok farklı yolu aradılar.
Büyüler, iksirler, hatta kara büyü. Sonunda ihtiyaçları olan bir iksir olduğuna karar verdiler, ancak doğru malzemeleri bulmak tamamen farklı bir canavardı.
Severus için umudunu kaybetmek kolaydı. Hayatta olmak başlı başına bir mucizeydi. Bunun iki kez olmasını bekleyemezdi, değil mi?
Severus araştırmayı bırakana kadar pek çok çıkmaza girdiler. Her zaman umut vadeden sevgilisi Hermione'nin bunu yapmadığı açıktı. Ve....kafein! Bekle, gerçekten bu kadar basit olabilir mi?
Çılgınca, onun çalışmasına göz attı ve kafeinin felce neden olan bitki olan itüzümü nasıl etkisiz hale getirebileceği üzerine yoğun bir şekilde çalıştığını gördü.
Görünüşe göre ne kadar ihtiyacı olduğunu keşfetmek için aritmansi kullanmaya çalışıyordu ama hiçbir miktar, restorasyon iksirinde ihtiyaç duyulan diğer malzemeleri mahvetmeden gereken doğru gücü sağlayamıyor gibiydi.
Ancak ikinci bir bakış, Hermione'nin ya görmediğini ya da belki de yaptığını gösterdi ve sürpriz de buydu...
Hesaplamaları yanlıştı, ama... Severus asasını çıkardı ve kafein için runik miktarını doğru sayıya değiştirdi.
Başka bir swish ile formül kendini yeniden çalıştı. Bu sefer düzgün bir şekilde çözülmüş tüm aritmetik denklemler gibi parlak bir şekilde parlıyordu. Severus gülümsedi.
S : Çekilmez Her Şeyi Bilen
Diye fısıldadı kendi kendine, ama onların tartışmasını düşününce gülümsemesi soldu.
S : Ah Merlin, işleri karıştırıp duruyorum...
Güler yüzlü bir Dumbledore portresinden
D : Gerçekten de öyle, ama düzeltmek için çok geç değil
Diye tavsiyede bulundu.
Severus başını sese doğru kaldırdı, ağzı sert bir çizgideydi.
S : Ben....Onu çok fazla görmezden geldim Albus. Sadece, kendim için iyi bir isim yapmaya çalışıyorum. Yaptığım onca şeye rağmen bazı insanların hala bana güvenmediğini biliyorum. Ellerim çok kanlı. Ama Hermione... o bana inanıyor ve şimdi benim çocuğum olduğuna göre, iyi bir miras bırakmayı ummuştum. Çocuğumun benimle gurur duymasını istiyorum ve Snape adının yenilenmesi gerekiyor
Diye açıkladı.
S : Ama sanırım neyin önemli olduğunu gözden kaçırdım.
Bu sefer eski Okul Müdürü Black konuştu,
P.N.B : Kendini fazla hırpalama. İyi niyetlisin oğlum. Bu çoğundan daha fazla. Ama aşkı gözden kaçıramazsın. Ve o kadın, seni çok seviyor.
S : Bunu bilmediğimi mi sanıyorsun ?!
Severus homurdanarak masasına doğru döndü. S : Artık bunun üzerinde düşünmek için zamanım yok, o toplantıya gitmem gerekiyor. Hermione üzülebilir, ama o anlayacaktır. Ben de bol bol özür dilerim
Diye ekledi yumuşak bir sesle, eşyalarını toplayarak. Formülü masasına bıraktı ve o akşam daha sonra demlemeye karar verdi. Özellikle işe yararsa Hermione'yi şaşırtabilirdi.
XOXOXOXOXOXO
Toplantı elbette sıkıcıydı ama Severus birkaç yönetim kurulu üyesinin gözüne girmeyi başardı. Bu onun ve Hogwarts'ın geleceği için iyiye işaretti. Şimdi Hermione'nin iksirine başlamak için.
Ofisine giden rampayı tırmandığında Severus, Hermione'yi masasında görmeyi yarı yarıya bekliyordu.
Bunu yapmadığında, kadının ona daha önce düşündüğünden çok daha fazla kızgın olması gerektiğini fark etti.
Ya da daha kötüsü, ciddi bir şekilde hayal kırıklığına uğradı. Her iki durumda da, onu telafi etmek için bir şeyler yapması gerektiğini biliyordu.
Böylece, ofiste yarım kalmış işleri hallettikten sonra, gecenin geri kalanını özel laboratuvarında bira
içerek geçirdi.XOXOXOXO
İlk kazanı patlattı.
İkinci kazan eridi.
Ama üçüncü kazan, son aşamaya kadar sürdü.
Severus, karışımı şişelerken sersemlemiş hissetti. Beklenen renk ve kıvamdaydı. Bunu kendi üzerinde test etme cezbediciliğine sahipti, ancak birden çok nedenden dolayı bunu yapmaktan çekiniyordu.
Yeni başlayanlar için, teorinin doğru olması pratikte işe yaradığı anlamına gelmiyordu. İkincisi, büyük atılımlar tanık olmadan asla yapılmamalıdır.
Sonuçta, bir şeyler ters giderse ona kim yardım edebilirdi? Ve en çok da korkuyordu. Hermione'nin burada olması ona ihtiyacı olan cesareti verecekti. Onu çağırmak istedi, ama daha önce onun yorgun göründüğünü fark etti. Onu şimdi uyandırmak, muhtemelen hormonal hamile kadını daha da üzecektir. Bekleyebilir.
XOXOXOXOXOXOXO
Ertesi sabah Severus, Hermione'nin bulunmadığını fark etmek için ofisine gitti. İlk başta geç kaldığını sandı ama bir saat geçti ve hâlâ ondan bir iz yoktu.
Ve kahvaltı için orada olmadığında bina masasında ; endişelenmeye başladı. Hermione Granger'ı araması için kişisel elfi Bexley'i çağırdı ve ev elfinin araması boş döndüğünde kalbi bıçaklandı.
Ve onu dünden beri kimsenin görmediğini öğrenince, Severus paniğe kapılmaya hazır hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...