Severus o sabah söylediği sözlerden pişmanlık duydu. Özellikle dün gece paylaştıkları her şey düşünüldüğünde.
Öyle bir şeyi kimseyle yapmadın. Ve son zamanlarda bakire olan bir kadın için, bu hareketin onun için çok fazla olması gerektiğini biliyordu.
Titreyen elleri... Ve ertesi sabah ne dedi? Şefkatli bir kucaklamayla ona şefkat gösteren kollarını sardıktan sonra mı? Onu bu kadar tatlı öptükten sonra mı?
S : Günaydın canım, sanırım NEWTS çalışmaya başlayacaksın ?
Birinci dereceden bir serseriydi. Neden romantik bir şey söylememişti? Kolunu sıkmasına, kıyafetlerini giymesine ve gitmesine neden olmayacak bir şey.
Evet, o gerçek bir aptaldı.
Sadece duygularını incitmemiş olmasını umdu. Onu sevmediğinden emin olsa da, aslında ona karşı bir bağlılığı olduğu daha açık hale geliyordu.
Bu yüzden ona sözleşmeyi verirken kendini rahat hissetti. Onu yakın tutmanın bir yoluydu. Haklı olarak kendisinden...... kendisini kendisine bağlamasını isteyemezdi.
Sonunda sakat yaşlı bir adamla olmaktan bıkacaktı. En azından sözleşme yoluyla onunla ilgilenebilirdi.
Makul maaşı ve sonunda Hermione'ye taşındığında onun için çalışarak edindiği deneyim ve bağlantılar kurulacaktı.
Ona verebileceğinin en iyisi buydu.
Tüy kaleminin kapağını kapattı ve günü kapatmaya hazırlanırken mürekkebi kurutmak için parşömenini hafifçe salladı.
Yeni işe aldığı kişinin gelemeyeceği açıktı. Ve zaten şimdi şirket havasında değildi. Yorgundu ve özel olarak kendine acımak istiyordu.
H : Severus, istediğin belgeler bende. Bu gece onlara bakmak istersin diye düşündüm...?
Severus'un kömür karası gözleri, Hermione'nin giydiği kızılcık süveterini ve ona uygun pantolonu gördü.
Topukları taş zeminde tıkırdadı ve bütün gün görüş alanından mahrum kaldığı için kızgındı. Her zamanki gibi ışıl ışıl görünüyordu.
Biraz yorgun da olsa. Muhtemelen çok fazla ders çalışıyor.
S : Teşekkür ederim, masamın üzerine koy.
Öyle yaptı ve arkasını döndü. Ama ondan geri gelmesini istedi.
H : Evet Severus ?
S : G-Günün nasıldı ?
Bocalayarak söyleyecek bir şey istedi.
Yumuşak bir gülümsemeyle ödüllendirildi.H : İyiydi. Ginny ve ben bu hafta sonu balo için elbiseler aldık . Benimki güzel bir zümrüt rengi. Beğeneceksin.
Severus, annesinin mücevher kutusunu hatırladı .
S : Ne kadar düşünceli bir renk seçimi. Ve mükemmel bir aksesuara sahibim
Dedi. Bunu Hermione'ye vermeyi planlamamıştı ama aynı zamanda daha iyi bir fırsat da hayal edemiyordu. Elmas gerdanlığı çıkararak elini tuttu.
S : Bu sana çok yakışacak.
Parlayan kolyeye bakarak nefesini tuttu.
H : Severus....bu muhteşem. Ertesi gün onu geri getireceğime söz veriyorum.
S : Hermione sende kalsın istiyorum
Diye ekledi nazikçe.
S : Bunu verebileceğim başka bir kadın yok.
Ağlamak üzereydi ve Severus onun doğru kararı verdiğini biliyordu.
H : Severus, söylemem gereken bir şey var-
"Okul Müdürü Snape! Üzgünüm geciktim, ama Bakanlıkta alıkonuldum. Görünüşe göre şu an yabancı göçmenlik için en iyi zaman değil .
Çarpıcı bir sarışın telaşla içeri girdi.
Severus'un yüzü dikkatle boşaldı .
H ermione, bu yeni Muggle Çalışmaları Profesörü Caroline Summer. Bayan Summer, bu asistanım Hermione Granger.
Hermione ne kadar çarpıcı olduğuna şaşırmıştı. Pırıl pırıl mavi gözleri ve göz kamaştırıcı gülümsemesiyle.
Hermione'den daha yaşlıydı ama belli ki hala gençti ve tavrı sakin bir özgüvene sahipti. Karşılaştırıldığında, Hermione'yi huysuz bir ergen gibi hissettirdi.
C.S : Tanıştığımıza memnun oldum
Dedi sarışın ve Hermione elini sıktı.
Kolyeyi cebine sokarak Severus'tan uzaklaştı.
H : Aynı şekilde Bayan Summer. Hogwarts'a hoş geldiniz
Dedi Hermione, diğer kadının selamlaması kadar parlak olmasa da. Kadın gülümsedi ve teşekkür etti.
H : Eh, eminim sen ve Müdür Snape'in konuşacak çok şeyi vardır, o yüzden ben gidiyorum. İkinize de iyi akşamlar.
Hem Snape hem de Summer onun vedasını tekrarladılar ve Hermione kendini geriye bakmamak için zorladı.
Belki de ona söylememesi en iyisiydi. En azından henüz değil. Odasına geri dönerken, ona verdiği gerdanlığa hayran kaldı.
Bu onun için bir anlam ifade ediyor olmalı, değil mi ? Bu bir elmas kolyeydi. Severus, Willy nilly'ye hediyeler dağıtacak bir adama benzemiyordu.
Gerçekten çok güzel bir kolyeydi ve ondan geliyordu..... Hermione iç geçirerek odalarına girdi.
Kanepeye çökerek karnını ovuşturdu ve gülümsedi. Belki de boş yere endişeleniyordu. Tek bildiği, Severus'un onu sevdiğini söyleme şekli olabilirdi.
Belki....belki ona söylerse karşılık verecek kadar rahat hissederdi. Gerdanlığa bir kez daha baktı ve bir kez olsun umut dolu gözyaşları yüzünden aşağı süzldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...