Hogwarts'ın müdürü......
Tekrar.
Bu onun özlediği fırsattı. Yeniden yapmak. Okulu onun yönetebileceğini göstermek için, hatta onu yeniden canlandırın. Bozulmamış bir saltanat şansına sahip olmak.
Severus, Hogwarts'ın nereye gitmesi gerektiğine ve gelecekte ne kadar harika olabileceğine dair bir vizyona sahipti.
Ancak olanlardan sonra, onun liderliği altında oturmak isteyen birini asla hayal etmemişti.
Ve şimdi yürüyemediğine göre...... Severus Snape böyle bir görevi üstlenebileceğinden emin değildi.
Ama teklif cazipti. Tam reddetmek için ağzını açarken, eline bir dokunuş konuşmasını durdurdu.
H : Şu anki durumunun seni bu okulun ihtiyaç duyduğu Okul Müdürü olmaktan alıkoymasına izin verme. Severus'u hatırla: Ne yapmak istersen, yapman gereken her şeyi yapabilirsin - YAPABİLİRSİN. Kendine inan .
Diye bastırdı Hermione ve taşıdığı sert ses tonu soldu. iki adam da şaşkına döndü.
Severus'un gözleri kapandı ve derin bir nefes alarak sözlerinin içine girmesine izin verdi. Onun haklı olduğunu biliyordu.
Eğer bundan kaçarsa, pişman olacak. Ve bu Snape'in ihtiyaç duyduğu son şeydi. Severus başparmağını onun elinin üzerinde gezdirerek ona minnet dolu bir bakış attı.
S : Tamam Shacklebolt. Okul Müdürü olarak kalacağım. Zafer Balosu ne zaman ?
Olayı meraklı bir bakışla izleyen Kingsley, sorusu üzerine hemen dikkatini çekti.
K.S : İki ay içinde. Herkese yerleşmesi için bolca zaman vermek istedim. Son Savaş'ın üzerinden bir aydan biraz fazla geçmiş olmasına rağmen, hala birçok şeyin düzeltilmesi gerekiyor. benim tarafımda senin gibi bir büyücü var.
Başını Snape'in başucunda oturan dalgalı saçlı kadına çevirdi.
K.S : Sen de Hermione.
Söz konusu kadın başını salladı ve her iki erkeğe de ışıltılı gülümsemelerinden birini gönderdi.
K.S : Pekala, ben gitsem iyi olur. İlgilenilmesi gereken başka meseleler var. Severus, seni bilgilendireceğim. Hoşçakal.
Ve geçici Sihir Bakanı hafifçe selam vererek Snape'in revirdeki özel odasından çıktı. Kuzgun saçlı büyücü .
S : Revirden çıkmak istiyorum. Mümkünse bugün
Dediğinde diğer adamın gitmesini güçlükle bekledi.
Hermione karşısında oturan adama gülümsedi. Teşhisi ilk aldığı zamandan bu yana çok yol kat etmişti. Elbette, biraz acılık kalması gerekiyordu.
Biraz şüphe. Ama ilerlemeye kararlı olduğu belliydi. İlham vericiydi. Hele ki hayat bu adama çok kötü bir el vermişken, Severus onların en iyileriyle nasıl blöf yapılacağını biliyordu.
Onu böylesine müthiş bir büyücü yapan da buydu. O çok güçlüydü. Fiziksel, zihinsel ve ruhsal olarak. Ve o da haklıydı. Revirden çıkma vakti gelmişti. Hala tuttuğu eli sıktı .
H : Poppy ile görüşeceğim, ama bugün neden gidemediğini anlamıyorum. Bu arada-Bexley!
Bir erkek ev cini, beklenti dolu bir gülümsemeyle belirdi,
H : Lütfen Severus'a yiyecek bir şeyler getirir misin ?
Elf başını salladı.
H : Teşekkürler. Şimdi, Severus bir süreliğine yokum
Diye bilgilendirdi Hermione, dikkatini kendini verdiği adama vererek.
H : Beni fazla özlememeye çalış.
Dudaklarına değen gülümseme gerçek duygularını ele verse de alay etti. Yine de kararlı bir şekilde kitabını aldı ve okumaya başladı. Hermione arkasını dönüp giderken sırıtışını sakladı.
Severus'un özel odasından çıkmak her zaman bir şoktu. Susturma tılsımları ağırdı ve dünyada sadece iki kişi gibi hissetmek kolaydı.
Ama sonra gerçeklik çökecek ve Madam Pomfrey'in diğer yaralı cadıları ve büyücüleri ararken diğer gönüllülerle birlikte ileri geri koştuğunu görecekti.
İşin iyi yanı, revirdeki insan sayısının önemli ölçüde azalmasıydı.
Severus'un gitmesine izin verilmesi gerektiğini hemen kabul eden Poppy ile konuştu. Ardından, Müdürün kulesine doğru uzun bir yürüyüşe başladı.
Ancak gargoyle ulaştığında şifreyi hatırlayamadığını fark etti. Ama artık geri dönmek için çok geçti.
Unuttuğu için kendini azarladıktan sonra sonunda kulenin koruyucusuna başvurdu.
H : Lütfen
Diye yalvardı heykele
H : Buraya Müdür Snape adına geldim.
Söylemeyi düşünebildiği tek şey buydu. Gargoyle, yoldan çekilmeden önce onun ruhunun içine bakıyor gibiydi. Hareketli merdiveni ortaya çıktı .
H : Bütün bu şato merdivenlerden oluşuyor. Severus sürekli onları yukarı kaldırmak için büyü kullanmak zorunda kalmaktan yorulacak...
Hermione kendi kendine mırıldandı. Bir anda merdivenler, kendisini ve onu ileriye doğru iten bir rampaya dönüştü. İçgüdüsel olarak bunun tersine de çalışacağını biliyordu.
Yüzünde bir sırıtış belirdi. Kalenin taş duvarlarına dokundu.
H : Teşekkürler.
Ve yanıt olarak hafif bir sıcaklık uğultusunun içine yayıldığını hissetti.
Hermione ofise girerken, Severus'un aynı kalmasına şaşırmıştı. Müdürün ofisi, komik küçük seslerle dolu, büyük ve güzel dairesel bir odaydı.
İğ ayaklı masaların üzerinde duran bir dizi tuhaf gümüş alet, küçük dumanlar savurarak vızıldıyordu.
Duvarlar, çerçevelerinde hafifçe parlayan eski okul müdürlerinin ve müdirelerin portreleriyle kaplıydı. Ayrıca devasa, pençe ayaklı bir masa ve arkasındaki rafta oturan eski püskü bir büyücü şapkası vardı.
D : Sizi buraya getiren nedir Bayan Granger ?
Tanıdık büyümüş ses, minyon, genç kadının arkasını dönüp parıldayan mavi gözlerle portreye dönmesine neden oldu.
H : Harika bir haber Profesör Dumbledore, Severus okul müdürü olarak devam etmeyi kabul etti. Odalarını mümkün olduğunca tekerlekli sandalye erişimine uygun hale getirmeye geldim
Diye açıkladı Hermione ışıldayan bir gülümsemeyle.
Dumbledore onun her şeyi bilen tavrıyla başını salladı.
D : Asil bir görev canım. Severus'un sıkı çalışmanı takdir edeceğine eminim. Durumunda herhangi bir ilerleme kaydettin mi ?
Başını 'hayır' anlamında sallayınca gülümsemesi soldu.
H : Onu yeni yaşam tarzına uyarlamak için çalışıyoruz. Her ne kadar materyalleri sadakatle üzerine dökse de ve ben hala umutluyum.
D : Eminim siz ikiniz bir şeyler düşüneceksiniz.
Yorumunu kabul etti ve Snape'in odalarında ayarlamalar yapmaya başladı. Zamanı geldiğinde her şey kolayca tersine çevrilebilirdi, ama şimdilik..... Hemen işe koyulabilmesi için çevresini değiştirecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...