Ofise ve Profesör Snape'in odasına yaptığı yolculuk beklediğinden uzun sürdü. Odalarını inceleme dürtüsü neredeyse çok fazlaydı, ama kadın bundan kaçındı ve doğruca adamın gösterdiği yere gitti.
En alakalı görünen başlıkları arayan birkaç eski cilt seçti. Ayrıca not almaları gerekebilir diye odasından tüy kalem, mürekkep ve parşömen aldı.
Bunu yaparken elflerden birine Snape'in odasına çay getirmesini emretti.
H : Geri döndüm
Diye parlak bir şekilde duyurdu, gözünü kırparak-bunu düşünmeye cesaret edebilir mi? bir gülümseme ile ortak.
H : Umarım bunlar yeterlidir.
Severus eğildi ve Hermione 'yi kitaplardan kurtardı. Başlıkları inceledi, kadının gerçekten uygun olanları seçmesine şaşırdı.
Onun takdir etmek isteyeceğinden çok daha zekiydi, onaylayarak başını salladı.
S : Onlar.....yeterli
Dedi kitapları yanına, yatağın üzerine bırakırken.
Tam o sırada çay, çeşitli bisküviler ve sandviçlerle dolu bir tepsi taşıyan bir elf odaya girdi. Hermione onları kabul etmek için eğildi.
H : Teşekkürler Trixie şimdilik bu kadar.
Elf gözden kayboldu ve Hermione tepsiyi Snape'in yatağının yanındaki masaya koymak için taşıdı.
H : Mutfaklardan sipariş etme cüretini gösterdim. Gücümüze güç katmamanın bir anlamı yok.
Kendini bir tabak hazırlamakla meşgul etti.
H : İşte ... Rosto biftekten hoşlandığını fark ettim.
Severus kaşlarını kaldırdı ama tabağı aldı. Kız gözlemciydi. Bu onu şaşırttı. Neden biliyordu? Sürekli onu mu izliyordu? O, casusdu nasıl fark etmedi?
S : Bunu nasıl anladın ?
Diye sordu tabağı ondan alırken. Gerçekten merak ediyordu ve Dumbledore 'un önceki ifadesinin alarm zilleri çalıyordu.
Sorduğu şekildeki bir şey onun ikinci tahminde bulunmasına neden oldu.
H : Ah, pekala, gerçekten özel bir şey değil
Diye kekeledi .
H : Yemek zamanlarında öğretmenlerin etkileşimini gerçekten can sıkıntısından izlerdim ve fark ettim ki elfler biftek servis ettiğinde bir yerine iki yardım alırsınız.
Sesinin kayıtsız çıktığını umuyordu. Aslında onun sadece onu izlediğini bilmesine imkan yoktu.
Hareketlerini zarif, hatta güzel bulduğunu nasıl açıklayacaktı? Başını salladı, hayır, bunu kesinlikle bilmiyordu.
İncelemesi midesinde kelebeklerin oluşmasına neden oldu. Yetenekli Legilimens'in sırrını öğrenmesinden korkarak yemeğine baktı.
Hermione boğazını temizledi .
H : Her neyse, ayrıca notlar için tüy kalem ve parşömen getirdim, böylece en azından tam donanımlı olacağız.
Bakışlarını onun meraklı gözlerinden kendi tabağına kaydırdı.
H : Ama şu anda her şeyi halletme konusunda herhangi bir baskı hissetme. Sanırım biraz dinlenmek senin için iyi olur.
S : Ben hasta bir bebek değilim Bayan Granger Yorgun olduğumda size haber veririm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...