Saat geç olmaya başladığında Severus onu neyin tutmuş olabileceğini merak etti. Tekerlekli sandalyesine atlayıp onu aramasına saniyeler kalmıştı.
Ama şimdi, kollarında siyah bir bohça taşıyarak ve onun için sakladığı o sıcak, samimi gülümsemeyle gülümseyerek geldi.
En azından, yaptığına inanıyordu. Cadı ile yattıktan sonra bile Severus, cadı hakkında hala bilmediği pek çok şey olduğunu kabul etti.
H : Gerçek giysiler içinde daha rahat hissedeceğini düşünmüştüm. Ayrıca seni hastane çarşafları içinde görmek imajın için kötü.
S : Artık bağımlı olduğum tekerlekli sandalyenin aksine mi ?
Kuru bir şekilde mırıldandı. Hermione hiçbir şey söylemeden kıyafetleri yatağa koyarken kaşlarını çattı.
Onu üzdüğünü söyleyebilirdi ama özür dilemeye cesaret edemiyordu. Tek düşünebildiği, nasıl Hogwart'ın ilk sakat Okul Müdürü olacağıyken değil.
Ciddi anlamda. Kingsley'nin teklifini kabul etmekle ilgili ne düşünüyordu?
H : Cüppelerin için yardım ister misin ?
Diye sordu. Hayır anlamında başını salladı. İşleri kendi başına yapmak için daha fazla pratiğe ihtiyacı vardı.
Kendi pantolonunu giyemeyen bir Müdür'ü kim isterdi ki ? Omzunu sıvazladı ve okuduğu kitabı aldı, sayfasını işaretlememeye dikkat etti.
Başını çevirerek, bir daha asla göremeyeceğini düşünmeye başladığı tanıdık kıyafetleri aldı. Bunun en kolayı olacağını bilerek sert, beyaz, Mandarin yakalı gömlekle başladı. Sırada pantolonu vardı.
Hastane giysilerinin aksine, yeterince esnek değildiler. Hermione'nin mücadele ederken onun homurdanmalarını ve iç çekmelerini duyabildiğini biliyordu.
Severus, onun kurtarmaya gelmemek için savaşması gerektiğini biliyordu ama yapmadığı için minnettardı.
Giyinirken, okulu açmayı planladığı ve kendini iyileştirmenin bir yolunu aradığı için bir antrenmanda gerçekten kurşun kalemle yapması gerektiğini biliyordu.
Ama önce çoraplarını ve ayakkabılarını nasıl giyeceğini bulmalıydı. Severus gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.
Hayal kırıklığı yaşları gözlerini yaktı ama düşmelerine izin vermeyi reddetti. Büyük bir hışımla iki çorabı da giymişti ama ona en çok sıkıntıyı verecek olan o lanet olası ejder derisi çizmelerdi. Özellikle de sağda olup olmadığını gerçekten hissedemediği için.
Bir molaya ihtiyacı vardı. Kendini geri çekerek yatağın üzerine çöktü. Daha önce duş almanın anıtsal bir görev olacağını düşünmüştü, ama şimdi ayakkabılar onun en büyük engeliydi.
Severus, bir elin kendi eline kıvrıldığını hissettiğinde gerildi. Hermione. Vücudu utanç ve minnetle ısındı.
Ne zaman desteğe ihtiyacı olduğunu biliyor gibiydi. Rahatlayarak parmaklarını birbirine geçirdi.
H : İnan ya da inanma, harika gidiyorsun. Bu kadar saf bir kararlılığa tanık olmak gerçekten ilham verici .
Dedi elini sıkarak.
H : Her şeyi adım adım atıyorsun. İşte tam da bu yüzden Hogwarts'ın bir sonraki Okul Müdürü olarak sana ihtiyacı var. Çok güçlüsün, çok kararlısın. Ve gelecek için vizyonların olduğunu biliyorum. Sen öyle olmayan bir adamsın. statükodan memnun değilim.
Kömür karası gözleri genç kadına özlemle baktı. Böyle harika bir kızın yardımını ve bakımını gerçekten hak etmiyordu.
S : Ne zaman pes etmeyi düşünsem, sen oradasın. Kendi başına ayakta duran bir adam için bu neredeyse bunaltıcı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanficEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...