------ Hermione --------
Severus onun melankolisini fark etmiş olmalı.
Çünkü tam masasındaki evrak işleriyle uğraşırken, adamın kendisine doğru hareket ettiğini hissedebiliyordu.
Gerçekten de, yanındaydı ve elini elinin içine aldı.
S : İnan bana Hermione, seninle olmayı, çocuğumuzu öğrenmeyi tercih ederim. Ama müdür olarak benim de bu okula karşı bir sorumluluğum var. Ve açıkçası, bu yıl kanıtlamam gereken çok şey var. görevlerim
Diye açıkladı, parmak boğumlarına bir öpücük kondurarak.
Hermione onu koltuğundan kaldırıp kucağına çektiğinde içini çekerek başını salladı. Yavaşça kollarını beline doladı, ellerini karnına koydu.
H : Bu Severus özlüyorum. Seni özlüyorum. Bizi özlüyorum
Diye itiraf etti Hermione.
H : Uzun zamandır birlikte hiçbir şey yapmadık. Birbirimize olan sevgimizi itiraf etmenin bizi bir araya getireceğini düşünmüştüm. Ama ben.....Kendini benden uzaklaştırdığını hissediyorum. Yanılıyor muyum ?
Bir dakika sessiz kaldı ve Hermione, cevabının ne olacağı konusunda bir sezgiye kapıldı. Gerildi.
S : Yemin ederim ki, düşündüğün gibi değil. Minerva ve bağlantılarına göre, ilişkimize kaşlarını çatanlar var. Özel hayatımın okulu etkilemesini istemedim. Seni içeride tutmak istemedim . Söz veriyorum, artık yapmayacağım. Ama katılımımızı göstermesek daha iyi olur.
Hermione bir dereceye kadar anladı. Valiler eski moda bir gruptu ve Snape zaten onların favorisi değildi.
Ancak, aralarındaki konumunu iyileştirmede ilerleme kaydetmişti. Slytherin'inin bir parçası, incelik benzeri çekicilik.
H : Demek bu yüzden Şifacı randevuma gelemiyorsun, değil mi ?
Oflayarak kucağından kalktı.
S : Popy -
Hermione onu kısa kesti.
H : Üzgünüm ama Madam Pomfrey benim doğumumla ilgilenecek donanıma sahip değil. Doğru araçlara ve zamana sahip değil. Hogwarts'a karşı görevleriniz olduğunu anlıyorum ama ben ve bebek ne olacak ? Yapma. bize karşı bir görevin var mı ?
Severus dudak büktü
S : Baba olarak işimi yapmadığımı mı söylüyorsun ? Bir ziyareti kaçırdığım için çocuğumu daha mı az seviyorum ?!
Homurdandı ve yenilgiyle ellerini kaldırdı.
S : Lanet olsun Hermione! Okul Müdürü olarak elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Bu şansın benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorsun. Anladığını sanıyordum, beni desteklediğini sanıyordum !
H : Yapıyorum ! İnan bana, buluyorum ! Benden daha büyük bir müttefik bulamazsın
Diye karşılık verdi Hermione, sonunda gözyaşları aktı. Aniden nefesi kesildi, uzandı ve kendini masanın üzerinde dengeledi, diğer eli karnını tuttu.
Giydiği zeytin rengi elbise eğilirken kalçasını sıkıca sardı.
H : Senin iyi bir baba olmadığını ya da çocuğumuzu benden daha az sevdiğini asla ima etmek istemedim. Sadece yanımda olmanı istedim.
Yüzünü sildi ve masasına geri dönerek birlikte yürüdüğü dosyayı aradı.
H : Burada, felç tedavisi konusunda biraz ilerleme kaydettim. Daha sonra sana sürpriz yapacaktım ama fikrimi değiştirdim. Bugün izin alıyorum.
Hermione dosyayı kucağına attı ve kapıya doğru yürüdü.
S : Hermione bekle, öylece çıkıp gidemezsin...
Esmer cadı kaşlarını çattı,
H : Ah evet yapabilirim ! Bu konuda kararını vermişsin. Daha fazla tartışmanın ne anlamı var ? Ara vermem gerek tamam mı ? Bütün bu kavgalar... bebeğim.....
Son kısım, Hermione onun kapıdan çıktığını gördüğünde yorgun bir şekilde ifade edildi.
Odasına geri dönerken kalbi sıkıştı. Bugün hiç de planladığı gibi değildi. Garipti, güne iyimserlikle başladı ve öğle yemeğinden önce gün en düşük seviyeye indi.
Öğle yemeğinden bahsetmişken, açlıktan ölüyordu ve dondurma, patates kızartması ve balkabağı suyu için şiddetli bir özlemi vardı.
Havanın soğumaya başladığını bilerek hırkasını aldı. Çantasını kapan Hermione, Hogwarts'tan çıkmaya hazırdı.
Amacı St. Mungos yakınlarında bulduğu dükkanları ve lokantayı ziyaret etmekti. Zaten randevusu neredeyse gelmişti ve Severus'la yaptığı tartışmadan aklını toplaması gerekiyordu.
Dükkanları keşfetmek eğlenceliydi. Hatta büyüyen karnına uyum sağlamak için bazı bebek eşyaları ve yeni bir etek bile aldı. Ayrıca şişmiş ayakları için bazı destek çorapları.
Görünür bir şekilde hamile olmakla ilgili bir şey, çok fazla dikkat çekmesidir. İyi ve kötü. Kızarmasına neden olan belirgin parıltısı hakkında birçok iltifat aldı.
Ama bu ona Kingsley'nin balodaki gözlemlerini hatırlattı. Doğru olup olmaması önemli değildi. Şimdi değil. Onu fark etmek istediği tek kişi, iltifatlarını istediği tek kişi..... Şey, onun aklında daha önemli şeyler vardı.
Hermione tembelce bir kızartmayı dondurma kasesinden çekip ağzına tıktı. Tam o sırada midesinde bir hareket hissetti. Tekmelemek gibi.
H : Ah ! Sen... hareket ediyorsun.! Tanrım
Dedi nefes nefese, yüzünde tatlı bir sırıtışla.
H : Ah, Severus'a göstermek için sabırsızlanıyorum. Babana döndüğümüzde lütfen tekrar tekme atar mısın ?
Karnını sevgiyle ovuşturarak sordu. Keşke onunla randevusuna gelseydi...
Konu açılmışken, gitme vakti gelmişti. Hermione eşyalarını topladı, bir bahşiş bıraktı ve lokantadan çıktı. Lokanta ile St. Mungos arasında kısa bir yürüyüştü, bu yüzden onu seçti.
Hermione sokakların garip bir şekilde çıplak olduğunu fark etti, sadece birkaç kişi geride kaldı. Ancak herkesin dükkanların içinde veya başka yerlerde meşgul olması gerektiğini düşündü.
Karnı oldukça dolu hissetti ve nefesini düzenlemek için durakladı. Öğle yemeğinde muhtemelen aşırı düşkündü ve şimdi bunun bedelini ödüyordu.
Üzerine gelen laneti bile görmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
FanfictionEylemlerimizin her zaman sonuçları vardır. İyi niyetler bile o kadar da iyi olmayan sonuçlar verebilir. Hermione ve Severus için ; ancak, asıl sorun bundan sonra ne yapılacağıdır ...