Liam alig pár perce ment el, de máris hiányzott. Oliverék el voltak foglalva a saját dolgukkal, így egyedül maradtam. Nem tudtam mihez kezdjek, a cuccaim már össze voltak pakolva, olvasni, továbbá edzeni sem volt kedvem, Liamet nem hívhattam föl, mert állítólag egy fontos konferenciához hasonló eseményre megy, és összeszedettnek kell lennie. Liam irodájába beérve a székébe ültem, és gondolkozni kezdtem, mit kéne csinálnom, amikor kopogtak.
-Szabad!-kiáltottam, és Jack lépett be rajta.
Furcsának tűnt, amit abban a pillanatban nem tudtam mire vélni, így hát vártam.
-Nos..-kezdte-mivel a drága Liamed elment, és a többieknek dolguk van, arra gondoltam-lépett közelebb-hogy mivel nem rég kerültél hozzánk, jó lenne jobban megismerkedni egymással.
-Vagyis?-kérdeztem vissza, rossz érzéssel a gyomromban.
-Tekints rám úgy mint Liamre-bökte ki végül, majd felhúzott a székből, és az ölébe ültetett.
-Olyan kis bájos hercegnő vagy-suttogta, miközben össze-vissza taperolt.
Hiába próbáltam kiszállni az öléből, nem engedett, minduntalan egyre szorosabban fogott.
-Na na na, hová ilyen sietősen-mondta, majd szembe fordított magával és tekintetével olyan áthatóan nézett, hogy szinte meztelennek éreztem magam. Ekkor már remegtem mint a kocsonya, amit szóvá is tett.
-Ne aggódj, kicsi lány, ameddig nem rosszalkodsz, nem kell félned.
Mukkani sem tudtam a félelemtől, és magamban imádkoztam, hogy ez csak egy rossz álom legyen, semmi több. Hallgatásomat beleegyezésnek vélte, úgyhogy folytatta.
-Ameddig vissza nem jön, az enyém leszel. Telefonodat és a laptopodat elviszem, hogy még véletlenül se tudj senkinek se szólni, a többieknek azt mondjuk, hogy nem érzed jól magad, és én ápollak, oké?-tette fel a kérdést a végén, de még mindig nem tudtam megszólalni nagyobb részben a félelemtől, kisebb részben a döbbenettől.
-És persze szabályok is lesznek, amiket ha megszegsz, büntetést kaosz-itt veszedelmes mosolyra húzódott a szája. Első, és legfontosabb, hogyha kiabálni, vagy szökni próbálsz, leviszlek a pincébe, mert onnan csak egy út vezet ki, és tökéletesen hangszigetelt. Második, ha mondok valamit, rögtön jössz, ellenkezés nélkül. Harmadik, tilos visszabeszélned-itt éreztem, hogy bajba leszek, mivel a veszekedések kilencven százalékában eddig mindig enyém volt az utolsó szó.
-Negyedik, nem tegezhetsz, és uramnak kell szólítanod. Értve?
-I..Igen-motyogtam.
-Igen mi?-kérdezett vissza tüstént.
-Igen, uram-a végét alig hallhatóan ejtettem ki a számon.
-Hangosabban!
-Igen, uram.
-Mivel ez az első kihágásod volt, még nem kapsz büntetést, de nem akarok még egy ilyet hallani.
-Akkor süketülj meg-suttogtam magam elé lesütött szemekkel.
Erre megfogta az állkapcsom, majd addig emelte fel a fejem, mígnem a szemébe nem néztem.
-Kuss legyen, lotyó-majd felpofozott-megengedtem, hogy beszélj?-kérdezte vészjóslóan.
-Nem hallod? Kérdeztem valamit te kis semmirekellő! Válaszolj!
-Nem, uram, sajnálom-mondtam a sírás szélén állva, és csak reménykedni tudtam, hogy nem fog még jobban bántani.
-Na azért-válaszolta-most pedig kotródj befelé, nekem dolgom van, itt-mondta, ám én nem mozdultam.
-Nem hallottad?! Tűnés innen-majd hogy szavait nyomatékosabbá tegye, odalépett mellém, és a hajamnál fogva felráncigált, és a szoba felé taszított. Tudtam, hogy nem lenne jó ötlet még jobban felbőszítenem, tekintettel arra, hogy sokkal erősebb nálam, és már így is eléggé felhúztam, de abban a pillanatban nem tudtam ellenállni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lány a maffiában
PertualanganHogy miért is írom le a történetem? Mert azt akarom, hogy tanuljatok belőle, és rájöjjetek, nem minden úgy van, ahogy azt leírják. "-Mi..mi..mi...miért pont én? Nem vagyok túl szép, nincsenenek jó adottságaim se kivételes tehetségem semmihez se- b...