Bab 25 🍥

118 7 6
                                    

  Aku berada di hadapan cermin sambil menilik diri sendiri .

aku juga memusing musingkan badan di hadapan cermin tersenyum sendirian aku , baju ni cantik .

baju mini kurung bewarna putih yang diberikan oleh aunty lyn untuk aku pakai masa hari perkahwinannya .

hari ini merupakan hari bahagia buat Aunty lyn , hari ini dia bakal berkahwin dengan uncle em ex husband nya dulu .

hari ini merupakan hari bahagia buat Aunty lyn , hari ini dia bakal berkahwin dengan uncle em ex husband nya dulu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 
   Skip #

   dengan sekali lafaz , aunty aku telahpun sah menjadi isteri kepada uncle em atau dikenali sebagai pemandu aku .

aku kagum dengan diorang , diorang sama sama setia , lepas bercerai haritu diorang tak pernah kahwin pun .

" tahniah aunty , " kata aku sambil tersenyum manis ke arahnya . Aunty membalas senyuman aku dan menggosok kepala aku yang bertudung .

" cantik Am pakai tudung " puji Aunty lyn , aku hanya tersengih sebagai balasan , lalu Uncle Em datang ke arah aku dan Aunty .

" Am , uncle nak cakap something sikit dengan Am boleh ? "  tanya uncle Em , lalu aku mengekori nya ke luar masjid .

🧸🧸🧸


Aku menuju ke dapur dengan selamba dengan memakai seluar pendek yang bewarna hitam dan baju berlengan pendek bewarna putih .

setelah selesai menghilangkan dahaga , aku menuju ke bilik kembali tiba tiba aku tersentak bila terlihat kehadiran orang yang aku benci sedang bersenang lenang di ruang tamu .

" wow you look so sexy dear " katanya apabila terlihat aku , dengan cemas aku berlari ke bilik .

tapi tangan aku dicengkam sebaik sahaja sampai di depan pintu bilik , " lepaskan aku lah Rizal " marah aku .

cuba melepaskan cengkaman nya .

oh ye , laki bangsa* ni  adalah Rizal , dia ni memang si*l haihs benci aku dengan jantan ni .

Haritu aku dah terajang perut dia gara gara dia cuba cabul aku , tapi abang aku tu bodoh lagi percaya kan jantan ni dari aku .

agaknya diaorang ada relationship special lebih daripada seorang kawan kut .

" kalini aku takkan biarkan kau terlepas haha " katanya , lalu menolak pintu bilik aku .

" lepaskan aku lah si*l ! " marah aku cuba menyiku perutnya tapi malangnya dia sempat mengelak .

Terus ditampar nya aku ,

" takde sape kat rumah , kau jerit la macam mana pun takkan ade orang dengar " katanya sambil tergelak jahat .

eiiii dasar psycho !

Dan kesucian aku dirampas nya , puas aku cuba menerajang nya tapi apalah kudrat seorang perempuan berbanding lelaki .

Sumpah ! aku benci gila dengan dia .

dan airmata aku mula turun di saat dia mula menanggalkan baju aku .

" arghh " jerit aku apabila tersedar dari mimpi buruk , ianya bukan mimpi buruk tapi kisah silam aku .

ya , aku pernah dirog*l semasa berumur 15 tahun ,

Aku jijik dengan diri aku sendiri

aku cuba bunuh diri , sebab ni lah

dan airmata sekali lagi mengalir turun tiba tiba aku teringat kan hal tadi , di mana uncle emir mahu bercakap dengan aku .

" Ada apa uncle ? " soal aku kepadanya lalu dia menghulurkan satu beg kertas kepada aku .

" ni hadiah uncle untuk Am " aku mencapainya dan ingin melihat isi di dalam beg tersebut tapi uncle menghalang .

" uncle rasa Am belum sedia lagi , mungkin Am lebih bersedia untuk tengok isi dalam beg tu masa Am tengah sedih ? , masa tu Am bukalah harap Am suka yea "

lalu aku mencapai beg kertas yang diberi oleh uncle di atas meja belajar , aku mengambilnya lalu duduk di katil .

××××××××××××××××××

cuba teka apa ada dalam beg tu hehe , dah vote dulu baru baca next chap 🧸


  

secret memories ♡︎Where stories live. Discover now