BÖLÜM 17

6.1K 192 46
                                    

YENİDEN MERHABA CANLARIIIMMM. OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BU ARADA DOĞA'NIN, SİYAHI HASTALIĞI İLE KABUL ETMESİ KONUSUNDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? (multide Doğa var, beğendiniz mi karakteri?)

Uzun süre Siyah ile sarılarak oturduk. Beni çok özlediğini hissetmiştim ama hangi Siyah özlemişti? Sormak istiyor ama daha fazla yıpratmamak için sormuyordum. Kafam çok karışıktı, bu Siyah beni özlediyse ve asıl Siyah diğer karakteriyse iyileşince ne olacaktı? 

Telefonumdan saate baktım. "Artık dönmeliyim."

Siyah saçlarımı okşadı. "Lütfen biraz daha kal."

Güzel, ışıldayan gözlerine baktım. "Yarın görüşürüz olur mu? Yasemin'i zor duruma sokmayayım, onlarda olacağımı söyledim."

"Peki." Elimden tuttu ve kalktık. Çantamı aldım ve kapıya gittim. 

"İyi geceler." Uzandım ve yanağından öptüm.

Beni koklayarak öptü. "İyi geceler, dikkatli git."

Eve gidene kadar yaşadığım şeyleri düşündüm. Asıl Siyah'ın hangisi olduğunu çözmeye çalıştım. Ben daha çok şefkatli Siyah ile birlikteydim ama sinirli Siyah kendini gösterdiğinde uzun süre gitmiyordu. Yine de nadiren çıkıyordu, en azından ben öyle görüyordum ve kendini savunması gerektiğinde veya sinirliyken çıkıyordu ortaya. Çok bunalmıştım, düşünmekten beynim bulanmıştı.

Eve vardığımda Bulut kapıda dikiliyordu. "Nerdesin lan? Kurtuldun diye sokaklara mı attın hemen kendini?" Kafama bir şaplak attı ve omzuna bir yumruk attım.

"Bulaşma bana Bulut! Anne bir şey söyle şuna, vuruyor."

"Oğlum vurma kardeşine."

"O bana vurdu anne yalan söylüyor."

"Kızım sen de vurma."

"Anne yalan söylüyor ya. Çık şurdan." Onu ittim ve salona geçip oturdum. Annem ve babam televizyon izliyordu. 

Babam beni süzdü. "Bu eteğin boyu da her gün kısalıyor."

Eteğime baktım. "Baba, boyu aynı."

"Yani hep kısaydı, öyle mi?"

"Hayır benim boyum uzuyor. Beni boş verin siz napıyorsunuz?"

Babam esnedi. "Ben yatmaya gidiyorum, yarın iş var."

Annem de kalktı. "Kocam gidiyorsa ben de gidiyorum."

"Sohbetinize de doyum olmadı vallahi." Ayaklarımı masaya uzattım ve televizyonu ben izlemeye başladım. Bulut'a o sırada gözüm takıldı. Telefonda mesaj yazıyor ve sırıtıyordu. Kesin bir kızla konuşuyor. "Ay, susadım. Bana su getirsene Bulut."

"Kalk kendin al, uşağın yok."

Bu cevabı vereceğini biliyordum. Kalktım ve mutfağa gider gibi yapıp arkasına geçtim ve mesajlarını okudum. Bir kıza aşkım yazıyordu. "Oooo."

Hızla telefonunu sakladı. "Napıyon lan salak?"

"Gördüm oğlum saklama boşuna. Sevgili mi yaptın seen? Adı ne?"

"Sana ne, yürü git."

"Ya söyle, ne yapacağım sanki."

Telefonuna mesaj geldi ve bana göstermeden okudu. "Doğa, yürü git."

"Aman neyse. Ben de odama gidiyorum." Gerçekten çok iyi olmuştu, Bulut sevgili yaptığında benim yakamdan düşüyor tamamen kızla ilgileniyordu. Ben de Siyahla kolayca görüşebilirim artık. Çıkışta bile rahat ederim, Siyah sevgili yapınca çıkışta kızı hep eve bırakıyor sevgili yapınca. Kardeşim olmasa ben sevgili olurdum, kardeşim diye demiyorum tam bir aptal aşıktır.

SAPLANTILI AŞIK 2 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin