OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER CANLARIM.
Deniz elimi sıkıca tutup masalarına doğru gitti. "İyi akşamlar," dedi Sena'ya bakarak.
Sena'nın yüzü onu görür görmez düştü. Önce Deniz, sonra Bulut ve şimdi de Siyah. Ne hızlısın be kızım ya.
"İyi akşamlar," dedi Siyah.
"Tesadüfe bak, Sena senin Bulut ile sevgili olduğunu sanıyordum." Deniz sinirle karışık bir alayla güldü.
"Eski sevgilim o."
"Öyle mi? Ben yetişememişim o zaman." O sırada garson geldi.
"Efendim yerimiz kalmadı maalesef."
"Öyle mi?" Deniz masalarına baktı. "Size eşlik edebilir miyiz? O kadar yol geldik."
Sena hiç istemiyordu ama Siyah biraz daha kibar davrandı. "Tabi, buyurun."
"Gel canım," dedi Deniz. Ben Sena'nın ve o da Siyah'ın karşısına oturdu. Tatlı ve kahve söyledik.
"Sen hiç konuşmuyorsun Doğa?" dedi Siyah gözlerimin içine bakarak.
"İlişkiniz beni şaşırttı, sen Sena'nın babasıyla kavga etmemiş miydin?" Saklamayacaktım, bu gece eteklerimdeki bütün taşları dökecektim.
Sena şaşırarak Siyah'a baktı. Siyah bunu söylediğim için memnun olmamıştı. "Zaten yakında babasıyla tanışırsan buna Sena daha iyi öğrenir, umarım aranız bozulmaz."
"Neden kavga etmiştiniz?"
"Bulut konusunda hesap sormak için Siyah'ın evini basmıştı, o sırada Siyah ile sevgiliydik. Bayağı kavga ettiler. Tabi sen Siyah'ı tanıyordun değil mi? Hani partinde biz dans ediyorduk, orada görüp birbirinizden hoşlandınız sanırım."
"Doğa," diye uyardı Siyah.
"Yanlış bir şey mi söyledim Deniz?"
Deniz güldü. "Hayır hayatım, merak etme." Elimi alıp öptü. "Sen doğru olanları söylüyorsun."
"Sena, Bulut bu ilişkiyi biliyor mu?"
"Bilmesi gerekmiyor, biz ayrıldık."
"Yok ondan demedim, hani biriniz onun biriniz benim sevgilimdiniz ya ondan. Senin için benimle az kavga etmedi, e Siyah için de bayağı mücadele verdi. Şimdi bunu görürse tüm çabalarının boşuna olduğunu görecek. Belki biraz rahatlar diye dedim."
"Uzatma istersen Doğa," dedi Siyah.
"Pardon, sevgilinin canını sıktım galiba. Neyse tatlımdan yiyeyim. Ha bu arada, umarım Sena'nın babası yine evini basmaz. O zaman biraz daha dikkat et, hani öncesinde olanları hatırlıyorsundur. Senin yaptıkların yüzünden bir de bizim evimizi basmıştı."
"Sizin evinize mi geldi?"
"Evet, senin yüzünden oldu." Tatlımdan bir çatal aldım ve yedim. İkinci çatalı alıp Deniz'e uzattım. "Tatlım, tadına baksana. Çok güzel."
Deniz gülümseyerek çatalımdaki tatlıyı aldı. Onun hemen ardından çatalı kendi ağzıma sokup kalan tatlıyı Siyah'ın gözlerine bakarak sıyırdım. Onları iyice mahvetmek istiyordum, bu ihanete dayanamıyordum. Demek baloda birbirlerini görüp hoşlanmışlardı.
Deniz'e uzandım ve yanağını öptüm. "Beğendin mi tatlıyı?"
"Bayıldım, teşekkür ederim."
Siyah dişlerini sıkarak bana bakıyordu. Bundan sonra hep öyle bakacaksın. "Hayatım kalkalım mı?"
"Tabi canım." Kalktık ve Deniz çaktırmadan hesabı halletti. Gözlerim dolmuştu, kendimi daha fazla tutamıyordum. Deniz ağladığım görünmesin diye beni önüne aldı ve çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI AŞIK 2 (+18)
Teen FictionKendisine aşık olan bir akıl hastasından kurtulmaya çalışan Doğa aralarındaki ateşli çekime karşı koymaya çalışıyor ama bu genç adam kendisine sırılsıklam tutulmuş durumda. Üstelik akıl hastalıkları işi daha zor bir hale getiriyor.