HEPİNİZE İYİ YILLAR CANLARIM. BEN YENİ YILA SİZE BÖLÜM YAZARAK GİRDİM. UMARIM SİZ DE MUTLU BİR ŞEKİLDE GİRMİŞSİNİZDİR. YORUMLARDA ÇOK KIRICI SÖYLEMLER VAR, HEPİNİZ ELEŞTİREBİLİRSİNİZ, BEĞENMEYEBİLİRSİNİZ HATTA KARAKTERLERE SÖVEBİLİRSİNİZ AMA LÜTFEN BANA HAKARET ETMEDEN YORUM YAPIN. SİZİ SEVİYORUM, İYİ OKUMALAR.
"Ne işin var senin burada, uslanmayacak mısın?" dedi fısıldayarak.
"Lütfen, bensiz bir parti düşünülemez."
Ofladı ve bir masaya geçti. "Başımızı derde sokacaksın."
"Bir şey olmayacak." Alkolsüz iki kokteyl aldık, Emre iş üstündeyken alkol tüketmiyordu. Ben de ona ayak uydurmuştum.
"Onu görebiliyor musun?"
"Hayır, daha erken. Biraz bekleyebiliriz."
Etrafı izleyerek bir süre takıldık ve Ali çok geçmeden meydana çıktı. Fotoğraftaki gibiydi, alkol alıp locaya yerleşti. "Nasıl yaklaşacağız?"
"Ona bakma, dikkat çekeceksin."
"Ne yapacağız?"
"Sen değil ben yapacağım. Bu işe karışmayacaksın Doğa. Sözümü dinle, bu senin bir eğlence aracın değil. Ali yüksek bir ihtimalle katil, onlarla oyun olmaz."
"Biliyorum Emre, babam gibi davranma."
"Sen de çocuk gibi davranma, sana ilk kez fırça atıyorum. Mutlusundur umarım."
"Tamam, git hallet o zaman. Ne yapacaksın peki?"
"Gidip beni o kiralık katilin yolladığını söyleyeceğim. Polislerin dedektif tuttuğunu ve bazı ipuçları bulduklarını söyleyeceğim. Ağzından ne alsak kârdır."
"Bekliyorum."
Emre, Ali'ye doğru yola koyuldu. Dinleyebilmek için yakın bir masaya geçtim ve konuşmalara kulak verdim.
"İyi eğlenceler," dedi Emre. Güvenlikler geçmesine izin vermedi, Ali onu süzdü ve gelmesini işaret etti. Emre gidip yanına oturdu.
"Tanışıyor muyuz?"
"Beni Serkan yolladı."
"O kim?"
Emre etrafı süzdü ve sesini kıstı. "Başımız dertte, polisler soruşturmayı tekrar açtı. Dedektif tutmuşlar, işinde iyi biri."
"Neyden bahsettiğini bilmiyorum. Kimsin sen?"
"Bak, istersen Serkan'ı ara. Bu işi hızlandırmalıyız, yakalanmamız an meselesi."
İş bendeydi, Serkan'ın çaldığım telefonunu aldım ve Ali'ye mesaj yazdım. 'Birisi yanına gelecek, ben yolladım. Başımız dertte olabilir, ortalarda görünmemeye çalışıyorum.'
Adam mesajı okudu ve kafasını kaldırdı. "Kim bu dedektif?"
Emre adamın bir anda adamın dökülmesine şaşırmıştı. "Kim olduğunu bilmiyorum, sadece Serkan bana kısa bir bilgi verip senin yanına yolladı."
"Polislerin bulamadığını şu kıytırık dedektif nasıl bulacakmış?"
"Ceset zaten otopsiye alınmıştı, bir şey çıkmadı ama bu adamın tutulmasının bir nedeni olmalı. Serkan'ın yanına da gitmiş, onunla konuşmuş. Buraya da gelmesi an meselesidir."
"Bir şey çıkmaz, merak etme. Serkan işinde bir numara, delil bırakmamıştır. Öyle olmasa onu tutmazdım."
"Bak." Emre adama biraz yaklaştı. "Eğer onu öldürttüğün öğrenilirse ki Serkan seni ele vermez, ama aksi bir durum olursa ne yapacağımızı söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI AŞIK 2 (+18)
Teen FictionKendisine aşık olan bir akıl hastasından kurtulmaya çalışan Doğa aralarındaki ateşli çekime karşı koymaya çalışıyor ama bu genç adam kendisine sırılsıklam tutulmuş durumda. Üstelik akıl hastalıkları işi daha zor bir hale getiriyor.