29.Kde si?

476 57 0
                                    

Ahoj lásky...ozaj ma mrzí, že som tak dlho nepridala časť, ale mám s písaním tohto príbehu istý problém...začína to pre mňa byť proste akoby trápenie, alebo ja ani neviem :( každopádne ho hodlám dokončiť tak, ako to mám vymyslené, len to možno zaberie nejaký ten čas :) snáď sa nehneváte :) 

TRISTAN

Dosť ma prekvapilo, že som prespal takmer celú noc. Už ani neviem, kedy sa to stalo naposledy. No čo ma prekvapilo ešte viac, bola vedľa mňa prázdna posteľ. Dosť ma vydesilo, keď tam Luna nebola. No rozhodol som sa z toho, nerobiť si veľkú hlavu. Určite je len niekde v byte zašitá a zas premýšľa nad všetkým možným. A to je to, čo som nechcel. Zas bude kvôli tomu len smutná. A kto si tú jej náladu odskáče? Ja. Samozrejme, že ja. Mala pravdu, keď hovorila, že to s ňou nie je ľahké. No aj tak...milujem ju. Neskutočne ju milujem.

No dosť ma vydesilo, keď som prešiel celý byt a ona nebola nikde. A navyše nemala pri dverách ani topánky a ani zavesený kabát. Samozrejme, že som okamžite nabehol späť do spálne a pozrel sa pod posteľ, kam si odložila tašku keď sme prišli, ale ani tá tam nebola. Ona odišla. Nechala ma tu. Opustila ma. Moja Čierna ruža.

Okamžite som zodvihol mobil a vytočil jej číslo. Volal som jej aj desaťkrát, ale ani raz to nezdvihla. Proste to zvonilo, zvonilo, zvonilo a nakoniec preplo na odkazovač. Bol som totálne bezradný. Nikto nevie kde sme, tak kam mohla zmiznúť? A hlavne prečo to urobila?

„Bella?“ áno bol som už taký zúfalý, že som musel volať jej.

„Čo si taký divný? Deje sa niečo?“

„Luna zmizla. Prosím povedz, že s tým nemá tvoj otec nič spoločné.“ doslova som sa modlil, aby s tým Asema nič nemal. To by bolo hádam to najhoršie. Ja nemôžem dovoliť, aby sa jej niečo stalo.

„Upokoj sa Tristan. U otca nie je. Je so mnou.“

„Čo?!“ dostal som zo seba samým údivom. Ona je s ňou? To mi akože nemohla povedať, že niekam chce ísť? Musela to urobiť takto?

„A kedy sa vrátite?“

„Nevrátime Tristan. Až keď bude po všetkom.“

„Po všetkom? Bella čo to splietaš? Je Luna v poriadku? Prosím ťa povedz, že sa jej nič nestalo.“

„Je poriadku, neboj sa. Ja ti ju postrážim.“ tak postráži? Ja sa neupokojím kým nebude zas tu pri mne. Potrebujem ju. A hlavne potrebujem vedieť, že jej nič nie je.

„Ale Bella...“

„Tristan prosím. Musíš jej veriť. Ona dobre vie čo robí.“

„Nie nevie. A hlavne nie po tom čo mi posplietala včera. Ona sa chce postaviť Asemovi, aby ochránila všetkých ostatných Stopárov. Ona je pripravená za nich obetovať aj život. A...ja...to proste nemôžem dovoliť Bella.“ musel som znieť až dokonca komicky, ale proste...nemôžem za to. Bojím sa o ňu a kým ju opäť nebudem mať pri sebe, aj sa budem báť. Je toho toľko, čo som jej nestihol povedať. Na svete je toľko miest, kam som ju nestihol zobrať. A hlavne je ešte toľko dní, ktoré som s ňou nestihol stráviť.

„Myslím, že by sme mali tento hovor ukončiť skôr, ako sa dosť škaredo pohádame. Luna je so mnou a mojim dobrým priateľom, takže sa o ňu nemusíš báť. A prosím...nesnaž sa ju kontaktovať. Nechce to Tristan.“

„Bella počkaj predsa!“ skríkol som do telefónu, ale bolo už neskoro. Položila mi to. Tak ja sa ju nemám snažiť kontaktovať? Čo je to zas za nezmysel.

No ako som videl, nemám na výber. Musím proste čakať. Aj keď....dobre viem, že to nedokážem. A bola by to aj hlúposť. Musím niečo urobiť. Áno. To bude to jediné zmysluplné konanie. Nič iné jej nepomôže, len keď zasiahnem. A konečne toto všetko zakončím.

A tak som aj urobil. Dal som si riadne horúcu sprchu, nahádzal na seba nejaké oblečenie a bol pripravený odísť. No vtedy moje okolo zavadilo o niečo na nočnom stolíku. O niečo dosť zaujímavé. Bola tam položená retiazka s rubínom. S jej rubínom. Ale to nebolo to jediné. Bol tam aj list, ktorý som okamžite vzal do ruky a prebehol po ňom oči.

„Môj odchod neber prosím ako zradu, ani ako koniec nášho vzťahu. Ja som proste urobila to, čo som považovala za správne Tristan. Dúfam, že ma pochopíš a keď sa znova uvidíme, nebudeš sa na mňa hnevať. Iné východisko nie je. Životy tých ľudí závisia na mne a ja ich nehodlám sklamať. A ešte niečo. Sľúb mi, že sa ma nebudeš pokúšať nájsť. Nechcem, aby sa ti niečo stalo. Ľúbim ťa. Luna.“ 

Black RoseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora