Yazardan Veda

4.6K 247 77
                                    

Merhaba Şirin Melez ailesi. Öncelikle hepinize gerçekten çok teşekkür ediyorum. Sizler olmasaydınız yazma yeteneğim bu denli gelişemezdi. Bu hikayeye ise ne yazaman başladığımı bilmiyorum fakat 1 yıl kadar olduğuna eminim. Yeni başladığım zaman hikaye berbat bir halde olmasına rağmen başından beri bu bölüme kadar okumaya devam ettiniz. Bazıları gibi yarıda bırakıp kötü eleştiriler yapmadınız ve en önemlisi daha okumadan bir ön yargıda bulunmadınız. Tabii bunu bilemem fakat yorumlarınızda bana destek oldunuz. Beğenmeyenlerin arasında dirençli kalmamı sağladınız ve hikayemiz yürüdü. Çoğu zaman bölüm ekleyemediğimde bile halen yanımda olan okuyucularım var. Şirin Melez'e başlamadan önce bu kadar tutacağı aklımın ucundan bile geçmemişti. kitap teklifleri gelmedi, diğer hikayelere nazaran çok az tuttu fakat bana yeten ve devam etmemi sağlayan şey sizin yani bu satırları okumakta olan okuyucularımın destekleriydi. Hikayeyi bitirme sebebime gelecek olursak, konusundan tamamen saptığını düşünüyorum ve sınavlarım var. Konudan sapma şeysine gelecek olursak vampir konulu hikayemin vampirleri tam olarak yansıtamadığını ve tamamen Stephanie ile Justin arasındaki ilişkiye döndüğünü düşünüyorum. Fakat buna rağmen Teog dan sonra sizler için ve bu hikayeye harcadığım emekler için 2. kitabı çıkaracağım. Orada görüşmek üzere ve umarım okumayı bırakmazsınız. Beni özleyin, çünkü ben sizi özleyeceğim. ŞİMDİLİK hoşçakalın ve 2. kitapta beni yalnız bırakmayın. Teog'a girecekler için hepinize şimdiden başarılar. Hepinizi öpüyorum ve sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum :* kendinize çoook iyi bakın ve beni unutmayın. 

Not ikinci kitap çıkınca buradan duyuracağım.

2. KİTAP ÇIKSIN DİYENLER LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİN VE 2. KİTAPTA OLMASINI İSTEDİĞİNİZ ŞEYLERİ YAZIN. 

▼Şirin Melez▼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin