Onsuz Olmaz▼8▼

16.4K 865 66
                                    

Bölümü yazarken aşırı derecede Selena Gomez:A year without Rain dinledim hoş oluyor deneyin. :)
-Jake'in anlatımından-

Onu çok seviyordum ve kaybedemezdim. Hayır o bir vampir. Ona birşey olmazdı öyle değilmi? Hayır ben onu kaybetmek istemiyorum. Hayor bu olmaz. Beni kırtarmak için ölemez. Ne diyorum ki ben o bir ölümsüz bu olamaz. Katie ölemez lütfen? Lütfen iyi bir haber. Beklediğimiz yer neresi bilmiyorum ama vampirlerle ilgili bir yer olduğu kesin ve şuan Katie'den haber bekliyoruz. İyi bir şeyler olması için herkes dua ediyor. Ve birden kapı açıldı başta ağlamaktan gözleri şişmiş ben ve adının Justin olduğunu öğrendiğim çocuk öne fırladık.

-Neyi var? O iyi mi? diye bağırdı Justin.

-Sakin olmalısınız. Sanırım labirentte aşırı derecede Kurtboğan ve Mine karışımı bişeye maruz kalmış. Durumu iyi değil ama çokta kötü değil.

-Nasıl iyi değilde ne demek oluyor? Bu kız ölümsüz değil mi lan? Neden oluyor bu?

-Nedenini bizde bilmiyoruz. Ama sakin olmalısınız. Negatif davranışlar onuda etkileyecektir. Pozitif olmaya bakın. Tabii kötü bir konuda var. Bu karışımı onun içinden çıkaramazsak ölecek.

-Lan birde gelmiş sakin ol. Pizitif ol diyor kız ölecek neyin kafasındasın sen? bunu diyen bendim. O ölecek olamaz. Onsuz olmaz.
-Ben Stephanie'yi görmek istiyorum. dedi Justin.

-Bende görücem. dedim.

Doktor ilk önce Justin'i aldı. Katie'm ölecek mi? Hayır bu olamaz. Onsuz olmaz. Yaşayamamki ben. O her ne lanetse çıkıp glder Katie'de iyileşir. Umarım. Justin çıktığında direkt içeri ben girdim. Beni görünce biraz gülümsedi. Bende ona gülümsedim

Veya gülümsemeye çalıştım. Yanına giderek elini tuttum.

-Seni seviyorum. Lütfen sana blrşey olmasın. Sen ölümsüzsün değil mi? Hadi ama bişey olmaz de ben iyiyim de buna çok ihtiyacım var.

-İyiyim Jake. Lütfen sıkma artık canını h-hem bunları k-konuşacak zaman değil ş-şuan.

dedi blraz kekeliyor ve konuşmakta zorluk çekiyordu. Bir anda öksürmeye başladı. İçeri doktorlar girerlen beni dışarı çıkardılar. O sırada Justin bağırıyordu.

-Bunu kesin o sürtük yapmıştır kesin. Onu geberteceğim.

-Stephanie'nin anlatımından-

Gözlerimi yarışmadan sonra ilk defa açtım. Bir hastane odasındaydım. Çok zor nefes alıyordum. İçim yanıyordu. Kötü hissediyordum. Dışarıdan birsürü bağırışmalar geliyordu. Sonra içeri Justin girdi.

-S-steph. İyi misin?

diye sordu evet dercesine başımı salladım. Ağlamıştı. Bu kıpkırmızı olan gözlerinden ve burnundan belliydi.

-S-seni çok seviyorum. Ve bak sana söz veriyorum yaşayacaksın. Sana birşey olmasına izin vermem. Bunu yapanı bulacağım tamam mı? onu kendi ellerimle öldüreceğim. Sensiz olmaz. Sana birşey olmasına izin vermeyeceğim.

Deyip çıktı. Neler oluyordu ki. Ben ölümsüzüm nasıl bana birşey olabilir.

-Justin'in anlatımından-

Bunu yapanın Miley olduğuna adım gibi eminim. Ondan nefret ediyorum pis sürtük. Kendisine uğraşcak başka birini bulamadı. Stephanie'yi kaybedemem. Hayır şimdi olmaz. Onsuz olmaz. Yaşayamam. Miley'yi kendi ellerimle öldüreceğim.

..

Miley'nin evine geldiğimde kapıyı bir kadın açtı.

-Miley nerde? diye sordum bağırarak.

-İçerde.

Koşar adımlarla gidip Miley'yi buldum. Ağlıyordu. Neden? 'Ahh ben Melezi öldürüyordum bunlar sevinç gözyaşları' havasında mı acaba?

-Miley sen, sen sürtüğün tekisin! Senden nefret ediyorum. Stephanie senin yüzünden ölecek. Haberin var mi?!!

-N-ne? Ben bir şey yapmadım.

-Beni kandirma pislik!!

-Bana bak. Stephanie veya seninle uğraşacak durumda değilim. B-Benim içn değer olan şeyi aldılar tamam mı? b-ben onu kurtaramadım. O ö-öldü.

Dedi ve daha şiddetli ağlamaya başladı.

-Tanrım. Sen değilsen kimdi peki? Sizinle o labirente giren birtek cadı kız. Ha cadı kız tabii yaa. Miley bak senden özür dilerim. Kaybın için de üzüldüm.

Dedim ve uzatmadan koşar adımlarla Cadı kızı bulmaya gittim.

-Jake'in anlatımından-

Katie içeride hâlâ öksürüyor ve doktorlar hâlâ çıkmadılar. Ona bir şey mi oluyor? Ben burda rahatça oturamam. O içerde ölüyor. Hayır ölmeyecek. Onsuz olmaz ben onsuz yapamam. Yaşayamam. İçerden ağlama sesleri yükseldiğinde içeri daldım. Ama beni kollarımdan tutarak dışarı attılar. Ben burda duramazdım. Ona bişeyler oluyordu belliydi. Ama kimseye birşey söylenmiyordu. Delirmek üzereydim. Kafayı yiyecektim. Sakın ölmez Şirin melez sakın ölme prenses sensiz olmaz asla olmaz...

Selam canlarım. Kısa bir bölüm oldu ama yazdım. İçimden geldi. Öylesine yazayım dedim. Bu arada Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Henüz bir kaç kişden yorum geliyor olsada umarım bu sayı yükselir. Oylarınız içinde ayrıca teşekkür ederim. Değerli okuyucularım ;) Hepinizi çok seviyorum :))
Jake-Zayn Malik.

▼Şirin Melez▼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin