Görsel İkiz▼13▼

14.9K 751 67
                                    

Kaçırıldıktan sonra kurtulmamın ardından 5 gün geçmişti. Justin artıkk başımdan ayrılmıyor, birlikte uyuyalım dediğimde ikiletmiyor ve geceleri gitmiyordu. Onunla uyuduğum gecenin sabahı onunla uyanıyordum. Jake de her gün 3-4 saat yanımda duruyor ve gittikten sonra surekli mesaj atıyor veya arıyordu. Günlerim bu şekilde geçmeye başlamıştı. Justin her dakika yanımdan ayrılmıyor aslında bu çok hoş. Onunla olmak bana huzur veriyor. Justin bu Jake konusuna fazla bozulsada bana göstermemeye çalışıyor. Kötü şeyler atlattım ve gerçekten yorucu vakitler geçirdim. Diğerleriyse arada gelip uğradılar. Bugün ise tüm bunları atlattığımı düşündüğüm için ilk defa dışarı çıkacağım. Zack'e gelince ona ne oldu bilmiyorum. Sanırım Wonderstone'lar ile birlikte bir yere kapatılmış. Umarım o taşlar güçlerini filan yitirmiyordur. Bu geleceği görme özelliğinin sevmediğim bir yanı ise uzak geleceği göremiyorum. En fazla.bir hafta sonrası ve artık bu özelliği kullanmak için eğitim alacağım arada gelince beynimde sızlamalar hissediyorum. Bu acıtıyor. Aklımda milyonlarca soru var. Zack beni mi seviyor? Seviyorsa neden kaçırdı? Justin söylediğim yeri nasıl bulabildi? Miley'ye ne oldu? O taşlar Jake'in bahçesinde ne arıyordu?..

-Tatlıım hadı aşağı gel. Kahvaltı yapacağız.

Annemin sesi beni düşüncelerimden arındırınca hemen kalkıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkayıp odama geçtim. Dolabın önünde durarak 'sürekli şort giyiyorum bugün neden bir değişiklik olmasın?' diye düşündüm ve çiçekli beyaz bir etek-çiçekler renkli- üstüne tozbembe bir askılı üstüne de kot yarım bir ceket giydim. Ayağımada vazgeçilmezim beyaz converseleri geçirdim. Saçlarımı düzleştirdim hafif bir göz makyajı yaptım ve aşağı indim. Eteğim kabarıktı ve dizimin bir 15 cm üstündeydi. Bu şekilde cici kızlar gibi duruyorum. Aşağı indiğimde bir süprizle karşılaştım. Herkes buradaydı ve birlikte kahvaltı yapacaktık. Jake bile buradaydı. Justin ile sarıldık ve yanyana oturduk. Masa eksiksiz di. Ve süper bir kahvaltı olmuştu. Kahvaltıdan sonra birşeyler yapmak istedik. Ben bar fikrini öne sürdüm ve herkes kabul etti. 1 saat sonra bardaydık. Oturduk ve içki içtik. Sanırım ben biraz fazla kaçırmıştım ki sarhoş oldum. Aptal aptal dans edip melez yüzümle dolaşıyordum. İnsanlar benden korkuyorlardı ki haklılar. Sarhoş olduğum için kontrol edemiyordum.

-Hadi güzelim. Gidelim artık seni eve götürmemiz lazım insanları korkutuyorsun.

-Banane onlardan sonunda hepsi ölüp gidecekler varlığımızı öğrenseler ne olurr??

Diye çıkıştım Justin'e.

-Steph gitmemiz lazım.

-Hayır Justin ben istemiyorum. Hem bil bakalım ben ne hissediyorum. Tam şuanda bırada başka bir melez var biliyor musun? Acaba babam mı geldi? Ahh hayıır onun kokusunu heryerde tanırım.

-Ne sen ciddi misin? Bak şuanda iyi düşünemiyorsun. Eve gidelim.

-Jake'de gelsin!

-Steph!

-Hadiiii?

-Tamam gidelim o gelecek.

Sevinçle el çırptığımda önce söylediğim şeyi bir düşündüm. Gerçekten de başka bir melez hissediyordum. Ama babam değildi. Ondan sonra eve geldiğimizde biraz kendime gelmem gerekti. Justin beni odama çıkardı. Üzerimi değiştirdi ve benimle birlikte yatağa girdi. O sırada odanın kapısı çalınca vampir hızıyla yataktan kalkıp karşıdaki koltuğa oturdu.

-Gir!

Diye seslendi. Kapı açıldı ve içeri Jake girdi.

-Selam Jake seninle konuşmak istediğim çok önemli bir mesele var.

▼Şirin Melez▼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin