Derek hâlâ şaşkın şaşkın bakarken birden atak yaptı. Telaşla "Hemen babana gidip herşeyi anlatmamız gerekiyor" dedi. Biraz korktum. Derek beni arabaya sürüklerken neler olduğunu düşünmeye başladım. Yol boyunca düşündüm, düşündüm. Bütün olayları gözümün önüne getirdim. Bütün zorlukları aşmıştık. Bütün olanlatı kafamda özetlemeye çalıştım.
Sıradan bir gün okula gidiyordum yine. Okulda neler olacağını tüm olayların başlangıcını bilmiyordum ki. Justin denilen o çocuk girdi sınıfa ilk günden egosunun konuşmasına izin verdi ve ukâlâlık yapıp beni öptü. Orda ona kızdım. Bir kaç gün sonra olaya Ryan karıştı. İyi çocuk Wenty. O iyi bir arkadaştı. Onu özlüyorum. Ryan ile Justin bir ara tartışmalar yaşadılar. Sonra hayatımın onlardan önceki aksiyonu Miley tekrar dahil oldu. Justin'e sarktı. Ve bende Justin ile Miley birlikte olmasın düşüncesiyle Justin'le sevgili gibi davrandık. Sonra yarışma oldu. Etaplar düzenlendi ve herkes yarışa dahildi. Okulun Cadı, Vampir ve Kurtadam bölümünden en iyiler seçildi ve yarıştırıldı. Zorluklarla karşılaştık. O yarışta olaya dahil olan bir cadı oldu. Yarışmada sırf bana aşık olduğu için beni öldürmek istedi. Zehirlendim. Ama tüm bunlara karşı yarışmayı Vampirler olarak bitirdik. Ben kurtadam-vampir melezi olmama rağmen kurt yönümü pek kullanamadığım için vampir sınıfına giriyordum. Yarışmayı birincilikle bitirdik ve ben tüm etaplarda başarılı olarak geleceği görme özelliği kazandım. Diğerleri ise extra güç kazandılar. Ne kadar işlerine yarıyor bilmiyordum. Yarışma sırasında Justin ile çıkmaya başladık. Olaylar bitti sanarken Zack denilen Büyücü çocuk beni kaçırdı ve bir yere hapsetti. Bana aşık olduğunu ve cadılar bir kez aşık olduğunu söyledi. Justin ve diğerleri beni bu durumdanda kurtardı. Miley ve Zack'in iş birliği yaptığını sanıyorduk. Öyleydi de, ama Miley artık Kız kardeşini kaybetmişti. Yarışmada onu kurtaramamıştı. Ve Miley o olayla hayatımızdan çıktı. Zack ise onların güçlerini yok eden taşlarla domu bir yere hapsedildi. Biraz sonra Elena denilen kız ortaya çıktı. Ve tabii ona gelmeden önce Jake vardı. O hayatıma bir insan olarak dahil oldu, beni sevdi. Ben de ona değer verdim ve ölmesini istemediğim için onu vampir yaptım. Şimdi Elena'ya gelirsek onunla görsel ikiz olayında tanıştık. O benim görsel olarak tıpa tıp aynım. Sonra bir kehanetin olduğu ortaya çıktı. Görsel ikizlerin mutlaka birbirlerini bulacağını söylüyordu. Justin'le bu olay yüzünden ayrıldık. Daha ayrılığımız tazeyken okulda Derek ile karşılaştık. İşte buluşmuştuk. Sonra Justin bu üzüntüden dolayı Deşici oldu. İnsanların kanlarını son damlalarına kadar içen ve boyunlarını kopartan bir deşici. Onun üzerine Joseph ortaya çıktı. Yıllarca kapalı olan vampir. Sonra Justin kaçırılıp üzerinde deney yapmaya zorlandı. Deneyler işe yaradı ve Justin vampir yiyen bir deşiciye dönüştü. Onu durdurmak isterken Ryan öldü. Onu kaybetmiştik. Sonrasında Justin'in kapatılması ve Derek'le yaşadıklarımız. Ve bugün ise Geleceği görme özelliğini doğru kullanabilmek için eğitim aldım. Gördüğüm şey ise bir topluluktu. Anlamadığım dilde bir şeyler mırıldanan bir topluluk. Derek'e anlatınca çok şaşırdı, telaşlandı ve korkmuş gibi görünüyordu. Beni babama götürmeye kalktı. Derek'in telaşının tek açıklaması onlar olabilirdi. Geliyorlardı.
Ani frenle sarsıldım ve kendime geldim ve gelmiştik. Hemen arabadan indik ve babamın yanına giderek olanları anlattık. Bize bir süre şaşkın bir ifadeyle baktı. "Gezginler" dedi "Gezginler geliyorlar. Hemen acele edip sizi saklamamız gerekecek." Hepbirlikte arabalara atladık ve Zack'i sakladığımız yere geldik. İçeri girince Zack şaşkınca baktı. Bugün neden herkes şaşkınca bakıyor. Zack'e gülümsedim ve "Sanırım bizde bir süre seninle kalacağız"dedim. Oranın kapılarını kilitledikten sonra babam gitti. Burası taşlardan dolayı büyü ile bulunamıyordu. Ama babam bir şeyi unutmuştu. Elena ve Percy. Derek'e döndüm ve "Elena ve Percy" dedim. Derek hemen telefonu aldı ve babamı aradı. Onlarıda getirmesi gerektiğini söyledi. Babamsa onların insan oldukları saklanmalarının gerekmediğini söyledi.
Ne kadardır burdaydık bilmiyordum ama gerçekten çok sıkılmıştım. Yanımızda getirdiğimiz oyunlar filan hepsini oynamıştık. Aburcuburlar, kanlar. Sıkılınca Derek'in yanuna gittim. Oradaki koltuğa uzanmıştı. Yanına uzandım. Ve bir süre uyuduk. Kalktığımda Derek hâlâ uyuyordu. Tam kalkacakken bişey beni sabitledi. Karşıma iki adam dikildi ve birşeyler söylemeye başladım. Çığlık attım ve Derek'i uyandırdım.
"Deeereeeeeeeekkkk!!!"
Kısa oldu ama arada hiç bekletmeden yazdım kamkiler idare edin. Yorumlarınızı yerim. Oylar için teşekkür ederim hadi sizi sefyom :Sjsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▼Şirin Melez▼
VampirosŞirin Melez serisinin ilk kitabıdır. Stephanie vampir okuluna giden sıradan bir vampir değildi. Köken bir melez olan baş karakterimiz arkadaşları ile yaşadıkları maceraların yanı sıra vampir ırkını yok etmeye çalışan insanlardan gizlenmek isterler...