Justhanie Doğuyor :)▼6▼

17.5K 981 51
                                    

Ayağa kalktığım anda ejderhanın ateş püskürtmesi bir oldu..

Bir anda kenara kayarak ateşten son anda kurtuldum. Ama ejderha rahat durmadı. Bana kuyruğunu vuracakken kuyruğunu ısırdım. Tüm kanını içmeye başladım. O kadar tatlıydı ki hemde kendimi çok güçlü hissettim. Ejderha güçsüz kalıp yere düştü. Bende koşup altın yumurtayı aldım. Çığlıklar yükseliyordu. Kendimle gurur duyuyordum. Perdenin arkasına geçtiğlmde arkadaşlarımda benimle gurur duyuyordu. Yumurtanın üstüne ise adım kazındı. Stephanie Wesley.

...

Yarışma sonunda vampirlerden altın yumurtayı sadece ben, Justin ve Ryan alabildik diğerleri ejderhayı güçsüz düşüremedi. Miley'ye gelince oda köpeğe dönüştüğünde ejderha kuyruğunu yaktı ve Miley revire götürüldü. Tüm okukda en çok yumurta alan kişi sayısı vampirler olduğu için yarışma vampirlere 2. Etap da kolaylık saglayacak. Yarışma sonunda hepimiz yorgun olsakta bir kutlamayı hak ediyorduk. Hepbirlikte bizim evde toplandık. Tabii ben Cody'den ayrılmıyorum. Hep yanındaydım yanıbaşından ayrılmadım ve bu Justin ve Ryan'ın hoşuna gitmemiş gibi görünüyordu. Umrumda değil Cody'm varkeeeenn. Neyse akşam çok güzel bir kutlama yaptık eğlendik. Justin'se sürekli bana bakıyordu. Gözleri çok güzel. Sanırım ondan hoşlanıyorum.

-Justin'in anlatımından-

Stephanie'nin Cody ile çok yakın olmasını kaldıramıyorum artık. Hele bugün yanından ayrılmadı. Biliyorum yarışma çok yorucuydu Cody'ye ihtiyacı var. Ama kıskanıyorum galiba. Ben onu seviyorum ve bunu da ona söylicem.

-Steph bir bakar mısın?

-Tabii ki.

-Steph sana çok önemli birşey söylemen lazım. Ama kabul etmezsen arkadaşlığımızın devam etmesini istiyorum.

-Tamam

-Stephh şeyy... Ben..Ben seni seviyorum. Sevgilim olur musun?

-Eveeettt..

Dedi ve boynuma atladı çok şaşırmıştım. Bende ona sıkı sıkı sarıldım. Sonra kafamı biraz kaldırıp alınlarımızı birleştirdim.

-Beni sakın bırakma seni o kadar çok seviyorum ki

-Bende seni seviyorum.

Bu benim hayatının en güzel günü olmalı şuan o kadar mutluyum kii..

-Stephanie'nin anlatımından-

Justin bana sevgilim olur musun dediğinde o kadar mutlu oldum ki. Anlatılmaz yaşanır derecesinde. Onu gerçekten seviyorum ve Miley köpeğinin aramıza girmesine izin vermiycem herneyse alınlarımız hâlâ birleşikti o sırada Cody'nin sesini duymamla Justinden uzaklaşmam bir oldu. Cody:

-Stephanie, Justin ne yapıyorsunuz hadi gelin. Herkes gidiyor.

-Tamam geliyoruz.

O gece herkesi gönderdikten sonra Cody ile derin bir oh çektik ve koltuklara yayıldık gecenin geri kalanını film izleyerek ve muhabbet ederek geçirdik. Ama gecenin ortalarına doğru Cody çok yorulduğumu söyleyerek beni zorla yatırdı. Bende zaten daha fazla duramayacağımı anladığımda yattım ve yatar yatmaz gözlerim kapandı....

Selam arkadaşlar biraz kısa oldu ama idare edin. Tatlı okuyucularıımmm sayınız arttıkça ben daha bir mutlu oluyorum. Wattpad'de arkadaş olmak isteyen varsa özelden mesaj atabilirler kendime bir wattpad arkadaşı edinmeyi o kadar çok istiyorum kii :)) öpüldünüz :*

▼Şirin Melez▼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin