Davetsiz Misafir▼16▼

12.8K 745 36
                                    

Bu bölüme daha önce hiç konuşturmadığım biriyle başlamak istiyorum.

-Jeremy'nin anlatımından-

Kızımı Gezginlerden ve Joseph'ten korumak için elimden gelen herşeyi yapıyorum. Görsel ikizler yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Bu onlar için hiçte iyi olmasa da onları korumamıza yardımcı olur. Gezginler Silas'ı geri getirmek için herşeyi yapacaklardır. Ve tabii kötü olan Silas Tamara'yı kurtarmaya çalışacak ve asıl kötü olansa Tamara diğer tarafın dayanak noktası. Onu bulursa diğer taraf yıkılır. Ölüler, kötüler tekrar dünyaya gelecekler. Önceden önlenmiş şeyleri tekrar yaşarız ve bu bir facia bile yaratabilir. Bir katliam oluşur. Ordaki vampirleri doyurmaya insan yetmez.

-Merhaba kardeşim.

Sesi duyduğumda irkildim. Hiç beklemiyordum. Onun burada ne işi vardı. Hayır, o uyanmış olamazdı değil mi?

-Ne o? Burda olmama sevinmedin mi yoksa? Bin yıllık uykudan geliyorum. Nerde sevinç cığlıkları. Doğrusu hançeri çıkaran kişiyi bulursam, teşekkür edeceğim. Beni tekrar hayata döndürdü. Herkesten 2. Melezi saklamakta neyin nesi? Bensiz olur mu? Kardeşim.

-Burada ne işin var?

-Duydum ki, yeni bir deşici doğmuş. Ayrıca kızın bir melezmiş. Deşici ile iş birliği yapacağım. Biliyorsun, eski deşici kendini düzeltti ama yenisi çok daha iyi.

-Hançeri kim çıkarttı?

-Sorun, bu mu? Dediğimi duymadın mı sen? Deşici diyorum. Al-lo-oo? Şu içinde insanların oynadığı zımbırtıda haberleri sunan çirkin kadın söyledi. Birileri insanların kafalarını koparıyormuş ve kanlarını son damlasına kadar içiyormuş, tıpkı bir zamanlar Stephan'ın olduğu gibi.

Doğru söylüyordu. Stephan eskiden bir deşiciydi. Ama şuan ondan da korkunç olanı Joseph'in geri dönmüş olmasıydı. O eskiden o kadar kötü şeyler yaptı ki, durdurulamıyorduda. Bizler köken olduğumuz için ölümsüzüz. Onu öldüremiyorduk. Tek çare yıllar önce sakladığımız hançerleri bulup onu derin bir uykuda olsa etkisiz hale getirmekti. Hançer çıkarılmadığı sürece o etkisiz kalacaktı. Hançerleri bulup mine tozuna batırdıktan sonra zor da olsa ona sapladık. Yıllardır uyuyordu. Ama şimdi tam karşımdaydı ve bu hiç iyi değildi.

...

-Stephanie'nin anlatımından-

Zar zor yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi değiştirdim ve oturma salonuna indim. Babamın yanında birisi daha vardı. Babamın aksine sarışındı. Ve ben aşırı bir şekilde melez güçleri hissediyordum. Fakat bu adamda kimdi? Dünyada sadece iki melez var ve onlarda babamla ben. Bu adam kimdi böyle. Çok güçlüydü hissediliyordu. Ben odaya girer girmez kafasını bana çevirdi.

-İşte küçük melezimizde gelmiş ha? Ona anlat Jer. Beni sakladığınızı ve 3. melezi anlat.

-Ne? Ne saklaması baba?

Çok şaşkındım. 3.melez mi? Onu saklamak mı?

-Kafandaki sesleri durdur tatlım beynim çatlıyor.

-Siz beni nasıl duyuyorsunuz?

-Ben dünyada ki en güçlü vampir-kurt meleziyim tatlım. Ve ayrıca senin büyük amcanım.

-Amca mı?

-Yıllar önce baban ve diğer amcaların tarafından saklanan amca.

Dediğinde şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı. O sırada tam konuşacakken lafımı kesen televizyonda haber sunan çirkin kadın oldu.

-Dün akşam saatlerinde ..... Barı'nın 10 metre ilerisindeki ağaçlık alanda barın korumaları ölü olarak bulundu. Korumaların kafası kopmuş, kanları son damlasına kadar kurumuştu. Cesetleri bulan görevliler şuanda araştırma yapıyorlar. Aynı şekilde ölen sadece korumalar değil, aynı şekilde öldürülmüş 5 ceset daha bulundu. Halk korku içinde. 1890'lardaki katliam tekrar mı gerçekleşiyor? Araştırmacılardan haber bekliyoruz.

Kadın hepimizi şaşırtmıştı.

-1890'lardaki olay Stephan tarafından olmuştu. Ya bu? Bunu yapan kim? Bak Jer sana veya diğer hiçkimseye zarar verme gibi bir fikrim yok. Bunu yapanı bulalım ona ihtiyacım var.

-Şuan kimseye zarar vermicek olabilirsin ama bu kişiyi bulursak onunla birlik olursun ve yine o katliam olur. Gezginler ikizleri arıyor. Farkında mısın bilmem ama Silas geri gelirse Tamara'yı kurtarmak isteyecek ve o kurtulursa dayanak noktası gider. Diğer taraftaki herkes geri gelir. İnsan kalmaz vampirler ölür. Dünyanın sonu gelir!

-Biri bana herşeyi açıklayabilir mi?

diye ortaya girdiğimde ikiside bana baktı.

...

-Justin'in anlatımından-

Dün gece o korumalarla birlikte 7 kişi öldürdüm. Fakat çok hoşuma gitmişti. Kanları emerken kendimi öyle kaybediyordumki boyunlarından içtiğim için boyunları kopuyordu. Vicdanım küçücük bile sızlamıyordu. Ve artık kendimi çok daha güçlü hissediyordum. Bana Stephanie'yi hatırlatmıyordu. Tamamen hissizleşmiştim. Hiç bişey hissetmiyordum. Ne acı, ne aşk, sadece nefret vardı Derek piçine olan kuvvetli bir nefret. Canım yine kan çekince avlanmak için dışarıya çıktım. Karşıma çok güzel bir kız çıktı. Yanına gidip

-Merhaba hanımefendi nasılsınız?

-Sizi tanıyor muyum?

-Tanışabiliriz değil mi?

-Tamam o halde kimsiniz?

-Ben Justin ya siz?

-Ben Olive.

-Gözleriniz çok güzel.

-Teşekkürler.

Kızla biraz yürüp muhabbet ettikten sonra evime davet ettim. Kızın sürtük olduğu belliydi ve hemen eve gelmeyi kabul etmişti. Evde kimse yoktu, olsada fark etmezdi. Aslında gelmeyi kabul etmeseydi onu etkim altına alırdım fakat kabul etti ve onunla biraz eğlenmek benimde hoşuma gider. Eve gelince direk odamı sordu. Gider gitmez soyunmaya başlayınca kıza şaşmadım değil açıkcası. Yatağıma yatınca yatağın kirlenmesini istemediğim için onu kaldırdım ve dudaklarını öpmeye başladım. Aklıma birden Steph gelince kızı biraz ittirdim ve sonra kucağıma alarak yatağa yatırdım. Kızı becerdikten sınra kaldırdım ve bişey göstereceğim bahanesiyle banyoya götürdüm. Kanını emmeye başladığımda o tekrar sevişeceğiz sandı ve sesler çıkarmaya başladı. Fakat ben kanını son damlasına kadar emdiğim yetmiyormuş gibi boynunada gömüldüm. Boynu koptuğunda onu yeni bırakabilmiştim. Yaptığıma kendimi överek baktım ve mutlulukla gülümsedikten sonra etkim altına aldığım hizmetçiyi çağırıp banyoyu temizlettim. Sonra yine etkim altına aldığım adamlarla birlikte cesedi ormana gönderdim. Bu kızla birlikte 8 olmuştu. Tam 8 insanı boyunlarını kopararak öldürdüm.

-Stephanie'nin anlatımından-

Bütün olanları dinledikten sonra ağzım açık beklerken Joseph ağzımı eliyle kapattı. Ondan korkmuştum fakat anlamsız bir şekilde ona karşı ilgi duyuyordum. Yaptıkları hariç bu adam tam benim kafamdandı. Stephan amcamın yaptıklarını duyuncaysa gerçekten çok şaşırmıştım. O çok iyi biriydi böyle bir canavara nasıl dönüşmüştü. Babam en çok bu adamın yaptıklarına takıyordu kafayı. Tekrar yapacak diye korkuyordu. Ve yapacaktıda yakında gerçekten büyük bir katliam olacaktı. Gelecek hislerim nedensizce tekrar çalışmaya başladı ve katliamı görüyordum. Bir anda gözlerimden yaş süzüldü.

Oha filan oldum şuan şaşkınlıklar içerisindeyim 10 Bin okuyucu olmuş ağağağağağ ölücek gibi hissediyorum kendimi. Ben bu hikayeyi yazarken bu kadar tutulacağını beklemiyordum. Çok sevindim şuan çığlıklar atıyorum. Tamam 10 bin diğer kitaplara göre çok az belki ama benim kitaplarım arasında en çok okunan oldu. Sizleri çok seviyorum. Yorumlarınız Oylarınız beni o kadar mutlu ediyorki. Vote ve Yorum bekliyorum öpüldünüzz :)

▼Şirin Melez▼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin