Merhaba qamqiler :D öncelikle sayımız gittikçe çoğalıyor bundan ötürü size çok teşekkür ediyorum. Yorumlarınız oylarınız benim için çok değerli. Bide bişey düşündüm. Stephanie ve Justin çifti hakkında pek bişey yazamıyorum. Sanki Stephanie Justin'i sevmiyormuş gibi oluyor. Bende bu yüzden hikayeye yeni birini eklemeyi düşündüm. Ve ileri bölümlerde herşey çok fazla değişecek. Şimdi karakterlerin kimliklerini yazacağım sonrada gerçekten şuana kadar hiç yazmadığım kadar uzun bir bölüm yazmayı deneyeceğim :)
Stephanie Wesley-Selena Gomez
Justin Jordan-Luke Hemmings
Tiffany Cloud-Taylor Swift
Cody Wesley-Hary Styles(Kuzeni)
Ryan Wenty-Logan Lerman
Jake Martin-Zayn Malik
Miley Stewart-Miley Cyrus(Düşman Kurt)
Zack Header-Zac Efron(Büyücü çocuk)
Stephan Wesley-Paul Wesley(Amcası)
Jeremy Wesley-Daniel Gillies(Babası)
Helen Wesley-Claire Holt(Annesi)
Derek Walker-Francisco Lachowski(Kehanetteki görsel ikiz)
Joseph Wesley-Joseph Morgan(Yeni amca)
Unuttuğum var mı bilmiyorum:) Hatırlarsam yazarım :)
Keyifli Okumalar:)
Not: DideMinLove hesabında didem ile birlikte yazmaya başladığımız Melez Sevgilim adlı kitabı okursanız sevinirim.
▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨
Elena hâlâ baygındı. Jake ise çoktaan kendine gelmiş kan torbalarını sömürüyordu. Bende Sarhoşluktan eser kalmamıştı. Justin ise çok dikkatli bir şekilde Elena'yı izliyordu. Acaba onu benden daha mı çok sevdi. Bilmiyorum. Ne zamandır okula gitmiyoruz. Yarın bir uğrasak iyi olur. Benim en çok merak ettiğim şey ise babam bu zamana kadar neden bana ikizden bahsetmedi? Bu kızla aramızdaki tek fark benim melez olmam. Yani görsel ikiz olduğumuz için bu doğal. Elena yavaş yavaş kendine geliyor. Umarım bütün bu olanları ona anlatabiliriz. Elena gözlerini açtı ve sersemce etrafa bakmaya başladı. Justin hâlâ dikkatlice ona bakıyordu. Bir kaç saniyeliğine gözlerini ayırıp bana baktu ve tekrar ona bakmaya devam etti. Şuan herkes nefesini tutmuş bir şekilde Elena'ya ne söyleyeceğimizi düşünüyordu. Yeni vampir olan Jake'in pek umrunda değildi tabii ama ben, Justin ve Babam bunu umursuyorduk. Annem ise kızın varlığından habersizdi. Elena gözlerini iyice açıp tamamen kendine geldiğinde beni gördü. Yavaşça ayağa kalktı korkak adımlarla bana yaklaştı ve narin dokunuşlarla yüzüme dokundu. Sonra zaten kocaman olan gözlerini daha fazla nasıl açmayı düşünüyorsa daha fazla büyüttü. Sonra birden biz ne olduğunu anlamadan kollarını çimdiklemeye başladı. Sanırım bu ona göre filmlerdeki bir rüya sahnesi gibiydi. Elena tekrar bayılmaya hazırlanırken Justin onu tuttu. Kız korkudan sesini bile çıkaramıyordu. Hâlâ kendisini tutan Justin'e bir bakış attı. Sonra kekeleyerek konuşmaya başladı. Ama daha çok bana hitaben konuşuyordu.
-S-Sen kim-sin? N-Neden bana bu kadar b-benziyor-sun?
-Bak sana herşeyi açıklardım ama tekrar bayılırsın.
Dedim ve alayla gülümsedim. Aslında tüm bunlardan onu etki altına alıp kurtulabilirdik. Neden bunu denemiyorduk ki zaten. Justin'e dönerek.
-Neden onu etkimiz altına alıp kurtulmuyoruz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▼Şirin Melez▼
VampirosŞirin Melez serisinin ilk kitabıdır. Stephanie vampir okuluna giden sıradan bir vampir değildi. Köken bir melez olan baş karakterimiz arkadaşları ile yaşadıkları maceraların yanı sıra vampir ırkını yok etmeye çalışan insanlardan gizlenmek isterler...