Bu bölümü ben anlatacağım umarım beğenirsinizzz ^_^
Justin hâlâ Miley'ye bakıyordu. Oysa ki Miley saatlerdir konu bulup onu konuşturmaya çalışıyordu. Aslında konuştuğu tek konu Justin'i buradan çıkarabileceği, fakat karşılığında ondan yardım istediğiydi. Justin bir kaç kez bir şeyler konuşmak için ağzını açıp kapattı ama birşey söyleyemedi. Çok bitkin hissediyordu. Günlerdir kan içmiyordu ve Stephan onun için çözümler arıyordu. Arada birazda olsa kendine gelsin diye kendi kanından verdiği oluyordu ama bu Justin'e yetmiyordu. Justin bir ara Miley'nin teklifini kabul etmeyi bile düşündü belki ama Stephanie'ye ihanet etmek istemiyordu. Her ne kadar duygularını kapatmış olsada bu kızı her düşündüğünde o duyguların geri açılmasına sebep olacak kadar çok seviyordu onu. Keşke vampirler yerine kurtlardan beslenseydi diye geçirdi içinden. O zaman kaçmaması için bir sebep kalmazdı. Ve tabii Miley'i öldürebilirdi. Justin o hücrede tıkılı kaldığı bir kaç gündür hep düşünüyordu ve Stephan dışında kimseyi görmemişti, kimseyle konuşmamıştı. Tamamen içine dönükleşmişti fakat bu o ve diğerleri için en iyi olanıydı. Günlerdir ne halt yediğini düşünüyordu. Onu açlık değil, vicdan azabı ve bu düşünceler öldürecekti. Stephanie'ye çektirdikleri ve Ryan'ı öldürmesi. Onu kahrediyordu. Miley yine ağzını açtı." Bak Justin" dedi ve konuşmaya başladı.
-Stephanie'nin anlatımından-
Derek ile kapana sıkıştırılmıştık. Korku her yanımızı sarmıştı. Silas geri dönecekti ve bu manyaklar bizi öldürecekti. Saatlerdir Derek ile hiç birşeyin farkında olmadan burada öylece oturuyoruz. Dışarısı o insanlardan kaynıyor ve biz burada kapana sıkışmış durumdayız. Dışarıda ne olup bitiyor hiç bir şekilde bilgimiz yok, sadece baygun gibi bir halimiz var ve küçücük güneş görsek tenimiz bir tavuk gibi kızarıyor.
Derek hafifçe mırıldanmaya başlayınca ona döndüm. Uyandı ve gözlerini kırpıştırmaya başladı. Nihayet gözlerini tam olarak açtığında bana baktı ve kendisine çekip sarıldı. Sonra saçımı öptü. "Çıkacağız Stephanie merak etme."
Yazarın anlatımından
O sırada Jeremy ve diğerleri olanca hızlarıyla Zack'in bulunduğu mağaraya koşuyorlardı. Bu onlar için arabayla gitmekten daha hızlıydı. Stephan Justin'i unutmuş ne yaptığından haberi bile yoktu. Joseph ise tamamen kendi dertlerinden arınmış daha yeni tanıdığı yeğenine yardıma koşuyordu. Belkide onun amacı sadece Silas'ın geri dönmesini istememekti. Bu işin Stephanie ile alakası bile yoktu belkide. Mağaraya geldiklerinde yerdeki kapağını kaldırdılar. Hepsi birlikte içeri girdiler. Zack ağlıyordu. Etrafta ne kadar ışık varsa sönmüştü ve Zack'in sesleri tamamen mağarayı doldurmuştu. Yanlarında yardımı olur diye bir cadı getirmişlerdi ama mağaranın içinin Wonderstone lar ile dolu olduğunu tamamen unutmuşlardı. O yüzden bu konumda Lily pek işe yaramadı. Jeremy kızını kurtarmak iç,n herşeyi yapabilecek nir babaydı gerekirse dünyayı başlarına yıkacaktı ama kızını alacaktı. Zack'in yanına koştular. Tiffany çantasında neden mum gezdirdiğini bilmiyordu ama o çantada mum vardı işte. Hemen mumları çıkardı ve yaktı. Ortam aydınlanınca Zack'in kan içindeki yüzü de göründü. Onlar Zack iie ilgilenirken Stephan ile Jake mağaradaki taşları çıkarıyorlardı. Zack'ide yanlarına alacaklardı çünkü o Lily'den çok daha güçlüydü. Taşlar gidince Zack'te ağlamayı bırakmış olayı anlatmaya başlamıştı.
"İki adam geldi. Anlamsız şeyler fısıldıyorlardı. Mağarayı yıktılar. Steph ve Derek'in kaldığı odadaki herşeyi yaktılar. Güçlüydüler. Taşlar yüzünden karşı koyamadım ama işin ilginç kısmı taşlar onlara hiç dokunmamıştı. O bölmeye gittiklerinde Stephanie'nin çığlığı duyuldu ve sonrasında onları alıp gittiler. Bu güçsüz halimle karşı koymaya çalıştım ama biri bana yumruğu salladığı anda yüzüm kanlar içinde kaldı ve yere yapıştım. Onlarda gittiler."
Dedi ve tekrar ağlamaya başladı. "Tamam" dedi Stephan. Jeremy sinirden konuşamıyordu. "Şimdi seni yanımıza alacağız. Bize yardımcı olacaksın ve kötü birşey yapmayacaksın." "SİZCE ŞUANDA KÖTÜ BİRŞEY YAPMAM MÜMKÜN MÜ??" diye bağırarak karşılık verdi Zack. Sonra zaman kaybetmeden. Dışarı çıktılar. Zack ile Lily yer bulma büyüsü yapacaklardı. Ama bir türlü onları bulamıyorlardı. Adamlar önlemlerini almıştı. Sonra Zack'in aklına Miley geldi. "Miley!" Diye bağırdı. Etraftakiler anlamamış gözlerle bakınca açıklama yapmak zorunda kaldı." Oda geldi. Ona yardım etmem için birşeyler zırvaladı ama kabul etmedim. Oda Justin'e gideceğini söylemişti." Jeremy bağırmaya başladı. "Hadi Hadii zaman kaybetmeden Justin'in yanuna gidelim." Diğerleri koşarken Jake arabayla Lily ve Zack'i götürüyordu. Son hızda eve geldiklerinde hemen aşağı Justin'in yanına indiler. Justin yerde oturmuş Miley'ye bakıyordu. Jeremy ve Stephan içeri girerken Lily ve Zack kapıyı büyülediler. Miley onlara sırıtarak bakıyordu. "Bay Melez işe yaramaya başladı öyle mi ha?" Deyip gülünce Jeremy sinirlendi ve Miley'ye bir tokat attı. Tokatın etkisi o kadar güçlüydü ki Miley Justin'in yanına yuvarlandı. "Bize hemen kızımın yerini söyle!!" Diye adeta kükredi Jeremy. Stephan'ın aklına o zaman geldi ki panzehiri bulmuştu. Vakit kaybetmeden yukarı çıktı ve şişeyi alıp geldi. Yanında da bir insan kanı torbası vardı. Şisedeki panzehiri hemen Justine içirdi ama içirmeden önce içine biraz kendi kanından kattı. Justin ve diğerleri anlamamıştı. "Panzehir" dedi Stephan."Onu buldum" Justin hemen şişekini içti. Peşine hemen insan kanını verdiler. Onu da içti ve bir miktar kustuktan sonra tekrar içti. İşe yaramıştı. Emin olmak için Stephan Justin'e kendi kanını koklattı. Justin iğrenerek uzaklaştı. Artık bu işte tamamdı. Justin'i hemen çözdüler. Miley'i konuşturmaya çalışmaya başladılar. Bir kaç iğnelemeden sonra küçük kurtçuk adresi verdi ve onuda Justin'in eski yerine bağlayıp yola koyuldular.
O sırada Stephanie'in aklına kurta dönüşüp buradan çıkabileceği geldi fakat gördüğü vizyondan sonra içi rahata erdi ve Derek'in yanına geri yattı. Ona sıkıca sarıldı ve "seni seviyorum Derek" ... "Çok seviyorum".
Selaaam. Umarım beğenmişsinizdir ve umarım çok bekletmemişimdir. Kısa mı oldu uzun mu oldu hiç bir fikrim yok. Ve bu arada Stephani için sürtük diyen oldu. Önceki bölümlerde Jake olayları var diye. Ama olay şu ki Stephanie'nin kendisini Jake'in yanında iyi hissetmesinin nedeni aralarındaki dostluktu. Onu sevmesi değildi. Ve Derek'i sevmeye gelince de onlar zaten eninde sonunda birleşeceklerdi. Umarım anlamışsınızdır. Yorum yapanlar çok tatlıı. Oy verenler çok şeker.
Sizi seviyorum hadi öptüm :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▼Şirin Melez▼
VampirosŞirin Melez serisinin ilk kitabıdır. Stephanie vampir okuluna giden sıradan bir vampir değildi. Köken bir melez olan baş karakterimiz arkadaşları ile yaşadıkları maceraların yanı sıra vampir ırkını yok etmeye çalışan insanlardan gizlenmek isterler...