Hoşgeldin Ryan▼3▼

26.5K 1.1K 117
                                    

Justin'i miley'e kaptırmam. O pis sürtük benim arkadaşımın yanından bile geçemez. Neden bu kadar önemsiyorum. Hiç bir fikrim yok fakat Ahhh tek nedeni Miley'den nefret etmem. Tiffany ile okula gidiyoruz. Arabadan indiğimizde Justin'i gördüm. Gelip bana sarıldı. Anlam veremesemde mutlu oldum. Miley de ordaydı ahh seni sürtük. Bize doğru yaklaşmaya başladı. Onu öldürmek istiyorum.

-Justin Seni tatlı çocuk. dedi ve kendini Justin'e yaklaştırarak burunlarını birleştirdi.

Ahh bunlar çıkıyolarmı. Tiffany'ye öyle bişey var mı bakışı attım. Ve oda bana Miley'i biliyosun Öyle bişey yok bakışı attı.

-Hey Justin Tatlım derse geç kalıyoruz.dedim ve onu elinden kendime çektim.

-Ahh tabii Aşkım. dedi Justin.

Hey oyunu ben mi oynuyorum sen mi asfgg

-Ahh aşkım bırak şu sürtüğü artık. dedim ve yanağına kücük bir öpücük kondurdum.oda bana sarıldı. Miley:

-Ne bi dk siz çıkıyomusunuz?

-Evet. Sevgilimden uzak dur.

Ne yapıyorum ben ahh kendine gel Steph Justin'den bahsediyoruz. Neden böyle yaptım. Justin'e baktığımda pis pis sırıtıyordu. Hey bu oyunu bende sevdim. Devam etmeli çünkü şuan Miley'in suratı beş karış oldu. Justin ise bana iyice sokulmuştu. Okula girdiğimizde onu ittim.

-Hey bu bi oyundı abartmana gerek yok.

-Neden böyle bi oyun oynadın. Beni kıskanıyormusun yoksa :D diyerek piç smile yaptı.

-Miley'den nefret ettiğim için yaptım şapşal seninle bi alakası yok.

-Peki öyle diyosan.

-Justin'in anlatımından-

Bana sarılması öpmesi o kadar çok hoşuma gittii kii onu seviyorum. Ama daha tanışmamız 1 hafta bile olmazken nasıl açılıcam. Hemde o bir melez benimle neden çıksın. Ahh onu seviyorum. Hey biz ne ara derse başladık. İşte Bay Brown. Yanındada yeni çocuk. Ha bu da kim? Ve neden gözlerini Stephanie'ye dikmiş. Brown:

-Arkadaşlar bu yeni öğrenci Ryan. Ryan Wenty. En az Justin kadar güçlü ama hepimiz biliyoruzki Steph kadar olamaz. Ryan'ın bir süre sizinle takılmasını istiyorum çocuklar. dedi Steph ve bana. Böylece yetenekleri gelişebilir. Şimdi kendine bir yer seç Ryan.

Ryan şöyle bir bakındı. Steph bugün yalnız oturuyor. Ahh benim veya Tiffany'nin onunla oturması gerekmezmiydi neden teksin? Ryan fırsatı yakalamıştı ve Gidip Steph'in yanına oturdu. benim hemen yan tarafımdaki sıra. Yaklaştı ve.

-Selam sanırım sen Stephanie'sin. Bana bu kadar güzel olduğun söylenmemişti. Bu okulun en güzel kızı ve ayrıca bir melez.

-Hakkımda araştırma filan mı yaptın.

-Şey belki biraz. Seninlede tanıştığımıza sevindim Justin.

Ben:- ben niye sevinemedim acaba

diye ağzımda geveledim. Bu çocukta bir iş var ama yakında çıkar kokusu. Zil çalar çalmaz Steph'in yanına uçtum. Yani gerçekten uçmuş kadar oldum. Vampir hızımla gittim ve elinden tutarak sırasından çıkmasına yardım ettim. Steph

-Hey dışarı mı çıkıyoruz. Bay Brown Ryan'ında bizimle takılması gerektiğini söylemişti.

Gözlerimi devirdim.

-Stephanie'nin anlatımından-

Justin'in Ryan'ı kıskanmış olduğu hrr halinden belliydi. Bu oyunu birazcık oynayalım JJ sonuçta Miley ile burun buruna gelen sensin. Neyse bu yeni çocuk çok tuhaf birine benziyor. Hislerim öyle söylüyor. Yanılmazlar asdfg. Ve gelir gelmezde bana bulaştı acaba neyin peşinde. Yakında çıkar kokusu. Koku demişken şey kokusu alıyorum şey..iğrenç bir parfüm kokusu ve sanki koca bir parfüm bidonuna batırılmıs gibi koku geliyor.

-Hey bu kokuda ne böyle hanginiz parfüm bidonuna dalış yaptı.??

-Arkana bakarsan anlarsın dedi Justin ve beni kolunun altına aldı.

Arkama döndüm ve Miley o pis sırıtmasıyla bize doğru yaklaşıyor. Justin neden beni kolunun aitına aldı. Haa bi dk biz çıkıyo numarası yapıyoduk değilmi? Tabii yaa evet :D Miley daha fazla yaklaştığında Justin'e daha fazla sokuldum.Miley;

-Genç aşıklar cık cık cık. Steph bunu benim aşık olduğum çocukla yapmayacaktın.

-Ben onu seviyorum Miley yol al. dedi Justin.

Açıkcası bayağı bir şasırdım. Sonuçta hiç bir erkek Miiey sürtüne hayır demez. Miley şu okulda çocukların yarısıyla yatmıştır. Vampir olanlar dışında. Vampirler kurtlardan nefret eder. Miley bi kaç tanesini ayartmayı denesede yapamadı çünkü bizi okulumuzun akıllı ve yakışıklı tatlı vampir erkekleri yanlarında kurtboğan taşıyor. Ben mi? Beni kurtboğan etkilemez çünkü vampir tarafım ağır basıyor. Mine etkiler oda çok az. Miley'nin ayartmayı başardığı bazı vampirlerse ona oyun oynamış ve onu ısırmışlardı. Çoğu vampir zehri bıraktığı için Miley çok kez ölüm tehlikesi geçirdi. Sanırım akıllanmamış.

-Ahh Justin Justin Justin. Bu okuldaki çocukların hepsi beni arzularken ben gelmiş seni seçiyorum ve sen şu yanındaki sürtüğü mü?

-Hey hey hey laflarına dikkat et. 1.Si kimse senin kadar sürtük olamaz. 2.si Bu okuldaki erkeklerin hepsi seni arzulamıyor. 3.sü bidaha steph le uğraşma SÜRTÜK. dedi Justin.

Bense ağzım bir karış açık olanları izliyordum.

-Öyle mi? Ahh evet beni arzuluyorlar Justin sen bile.

-Deneyelim istermisin? diye lafa karıştım. ve bağırmaya başladım. HEY VAMPİRLER SEVGİLİ DOSTLARIM MİLEY OKULUN TAMAMINDAKİ ERKEKLERİN ONU ARZULADIĞINI SÖYLÜYOR. DOĞRU MU? SES VERİN DOĞRU MU?

Hepsi birlikte yaklaşmaya başladılar. Miley'nin korkusunun kokusunu alabiliyordum. Çok yoğundu. Vampirlerden biri.

-Evet onu arzuluyoruz. Fakat önce kurtboğan suyuna batırmayı çıkarıp acı çekmesini izlerken kanımızla iyileştirip tekrar kurtboğana batırmayı ve kafasını koparık ateşe atmayı arzuluyorum Stephanie.

-Hey biliyoruz. Çoğunuz beni istiyorsunuz. Ama söyleyemiyorsunuz. bu ses miley'ye aittii.

Sonra başka bir vampir.

-Vampir zehrimi ona bulaştırmayı ve karşına oturup acı cekmesini izlemeyi arzuluyorum dedi.

Hepsi Miley'ye yaklaşmaya başlamışlardı.

-Koş köpekcik koş ve tüm okulun altında inlediğin pis köpek sürüne koşş. Tekrar inletsinler seni istiyorsun galiba.

-Bu burda bitmedi pis sürtük seninle görüşeceğiz.

Dediğinde tüm okul ona dişlerini çıkarıp tısladı. Miley arkasına bile bakmadan o pis iki yandaşçısıyla koşmaya başladı. Tabii göt korkusu başa bela.

-Çok saolun arkadaşlar size yakışanı yaptınız.

-Ne önemi var steph

dedi hepsi ve dağılmaya başladılar. Justin bana gülüyordu. Ryan da öyle bende onlara gülmeye başladım. Kahkahalara boğularak derse çıktık...

Merhaba arkadaşlar umarım hikayemi seviyosunuzdur. :)) Okumaya devam edin. İlerde çok güzel şeyler olacak .


SONRADAN EKLENMİŞ NOT:
BAKIN BEN BÜTÜN KİTAP BOYUNCA BUNUN AÇIKLAMASINI YAPMAKTAN SIKILDIM. HATTA BİR ARA KİTABI SİLMEYİDE DÜŞÜNDÜM. NEDEN OLDUĞUNU HERKES TAHMİN EDİYORDUR Kİ BAZILARININ ÖZENTİ DEMESİ. KİTABIM VAMPİR OKULU KİTABINA BENZETİLDİ BİRŞEY DEMEDİM. AMA HAKARET ETMENİZE DAYANAMAM. HERKES DEĞİL FAKAT HAKARET EDEN DE OLDU. VAMPİR OKULUNUN YAZARIYLADA KONUŞTUM. BENZETİLMİŞ OLABİLİR DEDİ VE BİZ SORUNUMUZU HALLETTİK. HİKAYE FİNALE YAKLAŞTI VE SONRADAN OKUYANLAR HÂLÂ ÖZENTİ DEMEKTE ISRARCI. SİZDEN İSTEĞİM LÜTFEN BAKIN LÜTFEN DİYORUM, SONUNA KADAR OKUMADAN KARAR VERMEYİN. VAMPİR OKULUNUN AKSİNE BENİM HİKAYEMİN OKULLA ALAKASI YOK! KÜÇÜK BENZERLİKLER OLABİLİR İKİSİNDEDE YARIŞMAR FAKAT BİRBİRLERİYLE ALAKASIZ YARIŞMALAR. ONUN DIŞINDA ZATEN VAMPİR KONULU BİR KİTABA DAHA FAZLA NE KATABİLİRİMKİ? VAMPİRLERİN ÖZELLİKLERİ BELLİ ZATEN! LÜTFEN SONUNA KADAR OKUMADAN YARGILAMAYIN BEN ARTIK BU KONU HAKKINDA BİRŞEY GÖRMEK İSTEMİYORUM. SADECE RİCA EDİYORUM SİZDEN. ANLAMADAN YARGILAMAYIN!

▼Şirin Melez▼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin