26: Bills, Bills, Bills

2.8K 176 75
                                    

⚠️ Yetişkin İçerik ⚠️
(Blowjob, rimming)

Aralığın ortalarıydı. Hava gittikçe soğuyordu. Meteorolojinin tahminine göre Seul bu sene yılbaşına kar yağışlı girecekti. Jungkook ve Taehyung o günlerin gelmesini sabırsızlıkla bekliyordu. Özellikle Jungkook miniğin göreceği ilk kar olacağından onun bir sürü fotoğrafını çekmek için epey heyecanlıydı.

Akşam vaktiydi. Gökyüzü şimdiden koyulaşmıştı. Herkes yeni saatlere alışmaya çalışıyordu. Buna Kim Ailesi de dahildi.

Alfa, kucağındaki bedeni hafifçe sallarken yavaş yavaş uykuya dalışını seyrediyordu. Karnı toktu -acıkırdı muhtemelen- altı değiştirilmişti. Halinden pek memnundu. Şimdi ise güzellik uykusuna yatıyordu. Bir iki saat sonra kalkacağı şüphesizdi.

Not defterini ve kalemini masaya bırakıp çayını doldurdu. Birazcık hasta hissediyordu omega. Sonbaharı ve kışı ne kadar sevse de bu aylarda muhakkak nezle oluyordu. Olmaması imkansız gibi bir şeydi.

Vitaminlerini almıştı birkaç saat önce. Eğer hastaysa -ki hasta olduğuna emindi- miniğine bulaştırmaktan korktuğu için ondan bugün uzak kalmak zorunda kalmıştı. Süt sağma makinesiyle sütünü sağdıktan sonra biberona doldurmuş ve alfasına teslim etmişti. Taehyung ise minik mikrop kapmasın diye tüm gün onunla ilgilenmişti.

Sıkıntıyla yanaklarını şişirdi. Birkaç gündür parayı kafasına çok takıyordu. Not defterinde tüm giderlerin yazılı olduğu sayfayı açtı. Faturalar beklediklerinden fazla geldiğinden bu ay birazcık sıkışmış olabilirlerdi. Hesap yapmak için oturmuştu masa başına.

Sıcak çayından bir yudum alıp önüne faturaları serdi. Teker teker faturaların türüne göre karşılıklarını yazdı. Toplamaya korkuyordu. Sayılar o kadar yüksekti ki...

Taehyung kucağındaki bedeni yatağına bıraktı nazikçe. Bırakmadan önce kafasına küçük bir öpücük kondurmuştu. Son bir aydır hep böylelerdi. Misun uyumadan önce babası tarafından öpülmeye alışmıştı.

Onu yatağa bıraktıktan sonra keyifle aşağıya indi. Şimdi bir diğer bebeğiyle ilgilenme zamanıydı. Omegasının feromonlarını takip ederek salona girdi. Arkası dönük Jungkook önündeki kağıtlara o kadar dalmıştı ki eşinin yanına geldiğini fark edememişti bile. Taehyung bundan yararlanıp arkasından yaklaştı ve oturan bedenin boynuna kollarını doladı. Saçının arasına öpücük kondurmayı ihmal etmedi. "Ne yapıyorsun?"

Jungkook gerilmiş vücudunu alfasından saklamazken sadece bir iç çekti. Maaşın bir çoğu ya faturalara ya da taksitlere gidiyordu. Bunu düşünmek omeganın başını ovmasına neden oldu. Eşinin sıkıntılı hali hemen alfa tarafından hissedilmişti. Rahatlaması için mührüne dudaklarını bastırdığında Jungkook kafasını geriye attı. Elindeki kalem de çat diye ahşap masaya düştü.

"Canın niye sıkkın?"

Jungkook eliyle faturaları gösterdi. Taehyung omegasının not defterine karaladığı sayılara ucundan göz attı. Defalarca kez yuvarlak içine alınmış toplama baktığında da duraksamıştı.

Masanın baş köşesinde oturan eşinin yanındaki sandalyeyi çekti ve ona oturdu. Kağıtları kendi tarafına alıp omegasının hesaplamalarına baktığında iri gözleri Jungkook'u buldu. "O kadar harcama yaptık mı ya?"

"Yapmışız anlaşılan." Omegasının buhranlı hali alfanın canını sıkmıştı. "Hatta yapmakla kalmayıp faturaları da uçurmuşuz."

we found love ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin