4 თავი."გაიქეცი იონჯუ"

557 67 241
                                    

როცა თვალებს ვახელ ჩემ წინ მომღიმარ მამაკაცს ვხედავ.

-გაიღვიხე-გამოძრავებას ვცდილობ, მაგრამ რაღაც მაბრკოლებს.ჩემს სხეულზე ვიყურები ფეხები და ხელები ბორკილებით დაებათ და ერთ ადგილას მივეჯაჭვე.

-ვინ ხარ?-ისედაც ვხვდებოდი ჩემს თვალ წინ ვინც იდგა,მაგრამ არ მინდოდა იმჯს დაჯერება,რომ  თეჰიონმა ამდენად სულელური შეცდომა დაუშვა.

-ახ ბოდიშით,სულ დამავიწყდა თქვენთვის მეთქვა,მე ნათანიელი მქვია ნათანიელ ბრაუნი.

-თეჰიონი სად არის-კაცს ეღიმება იმის გაანალიზებისას,როცა ვხდები ვინც არის.შემდეგ კი გვერდზე იწევა და ცხედავ ჩემს წინ გადაშლილ სცენას.

მიწაზე დაჩოქებულ თეჰიონს პირში ნაჭერი ჰქონდა ჩაჩრილი.მკლავები ძლიერი ჯაჭვებით დაემაგრებინათ, თვითონ ჯაჭვის ბოლოები კი კედელზე.სხეული ბინძური და სისხლიანი ჰქონდა,თავზე კი ეკლების გვირგვინი ედგა,რომლის გამოც თავი სულ დასისხლიანებული ჰქონდა,დახეზე კი სისხლიანი ცრემლის წვეთებივით ჩამოსრიალებულა.

-თეჰიონ!-ღრიალი მოვრთე,მაგრამ არც კი შეირხა-თეჰიონ!თეჰიონ გაიღვე!თეჰიონ აქ ვარ!გამოფხიზლდი!

-ღმერთო რამხელაზე ჭყავიხარ-ამოიოხრა კაცმა და სკამი ახლოს მიაჩოჩა.ფეხი ფეხზე გადაიდო და კარგად დამაკვირდა.კაცს სასტიკი მზერით გავხედე,ახლა მისი არ მეშინია.არ ვიცი ძალა იმან მომცა, რომ საბოლოოდ მაინც ვკდები თუ თეჰიონის ასეთ მდგომარებაში დანახვამ,მაგრამ ახლა რომ აგეშვით საკუთარი კბილებით გამოვღადრავდი ამ მონსტრს ყელს.

-გაათავისუფლე!სულ შეიშალე?გასაგებია,რომ ვერ იტან,მაგრამ დაგავიწყდა ვინ არის?მას რომ ერთი თმის ღერი მაინც ჩამოუვარდეს,მისი საგვარეულო მიწასთან გაგასწორებს!შეიძლება მეფეს პატივს არ სცემ, მაგრამ ლუციფერი ხომ შენი ღმერთია!მისი ერთი სული შებერვაც კი კმარა რომ ძვლებად დაიფერფლო-კაცი ცოტა ხანს მიყურებს,შე.დეგ კი ტუჩის კუთხე უტყდება.

ვამპირის რჩეული/피드백🌕🌑(ნაწილი ll)(დასრულებული)Where stories live. Discover now