27 თავი."ახალი ალფა"

405 50 220
                                    

-ავრორა ძვირფასო-ლუციფერი ლოგინიდან მშვიდად იწევა,როცა ქალი ოთახში შემოდის.

როგორც ყოველთვის,ულევი სილამაზით დაჯილდოებული ავრორა,ამჯერადაც ხვთაებრივად ლამაზი იყო.მას მუდამ გამომწვევად ეცვა.მუდამ ღია და ფრიალა ტანსაცმელი,რომელიც მკერდის ღარს და შიშველ ფეხებს კარგად გამოკვეთდა.

-მეუფევ-თავს ხრის ქალი-ეუნვუს გამო ვწუხვარ-ბოდიშს იხდის ავრორა-მოგეხსენებათ მას უბრალოდ ჯონგუკის დახმარება უნდოდა.

-მას ლილიტის მოკვლის გეგმა ჰქონდა დაწყობილი,მაგრამ ის ფაქტი, რომ ლილიტი მისი დაა ეს მას არ იხსნიდა სიკვდილიდან-ავრორამ ამოიოხრა.

მას არ სურდა მისი ორივე შვილი ერთ დღეს დაეკარგა.ლილიტს ლუციფერის ტიტული იცავდა და თუ ეუნვუ მას მოკლავდა მისი სიცოცხლეც თან მიჰყვებოდა.

ლუციფერის სისხლის მფლობელის მოკვლა ამავე სისხლის მხოლოდ პატრონს შეეძლო.

-მეუფევ-ავრორა ხვდება,რომ ლუციფერი გუშინს მერე ზედმეტად უცნაურად იქცეოდა-თქვენი ელიონორასთან სტუმრობა..

-ეს არაპირდაპირი დახმარება იყო, რადგან მინდოდა ცოცხლად დარჩენილიყო.

-ამაზე არ მსურს საუბარი-ქალს ლუციფერის საქციელის განსჯა არც უფიქრია-თუმცა მაინც მინდა რაღაც გკითხოთ-ლუციფერი ავრორას უყურებს და ხელით ანიშნებს,რომ მიუახლოვდეს

თვითონ ლოგინზე ჯდება და ფეხებს ცივ იატაკზე აწყობს.მკლავები უკან მიაქვს და ფართოდ გემრიელად კალათდება.მხოლოდ პიჟამო შარვალი აცვია,მისი სხეული ქანდაკებასავით უნაკლოა.თუმცა ავრორა ამას ყურადღებას არ აქცევს,ამ კაცის სხეული ბევრჯერ უნახავს და შეუგრძნია,ახლა ჯობდა მასზე ფიქრი გონებიდან ამოეგდო.

-მე მაინტერესებს ელიონორას სულში იმ ქალის სუილს ნაწყვტი რატომ მიამაგრეთ-ლუციფერს გამომეტყველება ეცვლება-ჯიმინისთვის ის ქალი ცხოვრებაზე ძვირფასი იყო.გამიკვირდა,როცა სულის ნაგლეჯი თქვენს შვილიშვილში დაბადებამდე ჩადეთ,როცა ამაში ჩარევის უფლება არც მე და არც თვენ არ გქონდათ.სამოთხიდაინ სულის ნაწილის მოპარვა და ახლად წარმოქმნილზე მიბმა...-ლუციფერი ხელს წევს გაჩერების მიზნად-კარგით ამაზე არარაფერს ვამბობ,მაგრამ ის მაქციები.ორივეს ბედი ელიონორასას მიამაგრეთ.ახლა,სადაც არ უნდა წავიდნენ,სამივეს ბედი გზაჯვარედინივითაა გადაჯაჭვული,ვერ ვხდები ამას რატომ აკეთებთ? ეს თქვენს ვაჟს არ აღაფრთოვანებს.

ვამპირის რჩეული/피드백🌕🌑(ნაწილი ll)(დასრულებული)Where stories live. Discover now