25 თავი."ომს მსხვერპლი მოსდევს"

437 52 343
                                    

შავ კლდეში გამოჭედილი სამეფო, სადაც ყველგან ძველი მითებიდან გადმონაშთი არსებების სახეები იყო გამოჭედილი.ყველგან ქვის გველები მიიკლაკნებოდნენ,თუმცა იმდენად ცოცხლად გამოიყურებოდა ყველა, რომ კაცს ნამდვილი ეგონებოდა.

გაპრიალებულ შავი ქვის სატახტო დარბაზში უფრო მეტი გველები იყო ამოჩუქურთმებული.

ამჯერად ისინი იმ სვეტებს ეხვეოდნენ, რომლებიც ონიქსის
ჭერს ამაგრებდა. ჭერი იმდენად მაღალი იყო, რომ წყვდიადში
მის დახვეწილ დეტალებს ვერ გაარჩევდი.ვეებერთელა მხეცები (ჰიბრიდები)
დარბაზში ყველა ეშმაკობასა და ხრიკს თვალს მაღლიდან ადევნებდნენ.თვით ტახტზე რამდენიმე ასეთი ფიგურა ამოეჭრათ, ორ მხარეს გველის თავი,დემონებს თავი დარბაზში მოუყარეს.

მაღალ ტახტზე ქალი იჯდა მის გვერდით დახტისგან განსხავებით უბრალო,თუმცა მსგავსად შიშის მომგვრელი ორი სკამი იდგა გვერდიგვერდ.

წინ გრძელი სუფრა მიედგათ. ლილიტი ჩანგლით ხორცს აწვალებდა და მის გაგლეჯას ცდილობდა.

დარბაზის კელდებთან დილეგები იყო მოშენებული,სადაც ვამპირები მაქციები და ჯადოქრები ჩაეყარა.

დემონები მათ დაცინოდნენ და საჭმელებს ესროდნენ უფრო გასახალისებლად.

დარბაზის ცენტრში დიდი რანგი იყო მოწყობილი,რომელიც მთლიანად სისხლოთ იყო მოთხვრილი.

-იქნებ კვლავ მოვაწყო დუელი-თავი წამოყო ლილიტმა. გამხიარულებულმა დემონებმა კვერი დაუკრეს და გახარებულებმა ჭიქები მაღლა აღმართეს.

-დედა მგონი ჯექსონმა გითხრა,რომ სამეფო კრებას მალე აქ მოიყვანდა უბრალოდ რომ დაელოდო არ გინდა?
-ლილიტმა გვერდით მჯდომი სოსკენ მოღუშილმა გაიხედა,შემდეგ კი სოს გვერდით მჯდომ თეჰიონს მოჰკრა თვალი,რომელიც სიცარიელეში იყურებოდა.

-ოჰ თეჰიონ მოწყენილი მეჩვენები- თეჰიონმა თავი ქალისკენ მოაბრუნა-ჩემსავით შენც დუელის ცქერა ხომ არ გირჩევნია?

ვამპირის რჩეული/피드백🌕🌑(ნაწილი ll)(დასრულებული)Where stories live. Discover now