19 თავი."ენერგეტიკული კუდიანისგან"

447 55 289
                                    

-მოიცა არ მესმის მსხვერპლშეწირვა?მკვდრის გაცოცხლება?ლილიტს თეჰიონის გამოყენება რაში სჭირდება?იმისთვის,რომ შენზე იძიოს შური?მაგრამ მკვდრის გაცოცხლება?

-მას ჩემი გამწარება უნდა,ამასთან თეჰიონის სხეულიც გამოადგება მკვდრის გასაცოცხლებლად.

-თუ ვინმეს გაცოცხლება უნდა სხვისი სხეული რატომ არ აირჩია?შენი განადგურება თუ უნდოდა რისკზე რატომ წავიდა და ცოცხალი რატომ დამტოვა?-ეკითხება თეჰიონი ჯონგუკს-იმის გაგება საერთოდ არ აშფოთებს,რომ მის სხეულს სხვის გასაცოცხლებლად იყენებენ.

-იმითვის,რომ ვინმე გააცოცხლო იმ ადამიანის შესაფერისი სხეული გჭირდება.შესაფერისი ძალის მქონე.ისეთის,ვინც ამას გაუძლებს.

-თუ თეჰიონში ვინმეს გაცოცხლებას აპირებდა,ასე მარტივად რატომ გაუშვა?-ჯონგუკი ჰაერს ღრმად ნიშნავენ.

-მეეჭვება ეს ყველაფერი მისი გეგმის ნაწილი არ ყოფილიყო.

-რას გულისხმობ?-ლინა ჯონგუკს აღელვებული უახლოვდება.-ჩემდ შვილს რატომ გადაეკიდა?ამისგან მის დახსნას ხომ შევძლებთ?!

-დედა დამშვიდდი-თეჰიონი ფეხზე დგება და მათთან მიდის-მე კარგად ვიქნები,ახლა ხომ სახლში ვარ?მეეჭვება ლილიტმა იქიდან რამე დამიშაოს-ლინას მხარზე ხელს დამამშვიდებლად ადებს.ლინა მისკენ ტრიალდება და ეხუტება.

-არ მივცემ შენთვის რამის დაშავების უფლებას-თეჰიონი მასზე დაბალ სხეულს ეხუტება და ჯონგუკთან მზერას ცვლის.

ჯონგუკი შვილს მზერას უსწორებს და შუბლს იზელს.

-რამეს მოვიფიქრებ-ლინა თეჰიონს შორდება და ჯონგუკს უბრუნდება.

-ამიხსენი რა არის აქ მოსაგვარებელი?თეჰიონს ნიშანი დაადო?მერე რა?

-რიტუალის ნახევარი შეასრულა,მას ახლა ნებისმიერ დროს შუძლია თეჰიონი იპოვოს და მეორე ნახევარი მოსთხოვოს,ეს მორჩილებასაც მოითხოვს,თუ ის თეჰიონთან მაშინ მივა,როცა ჩვენ მის გვერით არ ვიქნებით,თეჰიონი მას წინააღმდეგობას ვერ გაუწევს-ლინა ჰაერს ღრმად ისუთნქავს და კანკალს იკავებს.

ვამპირის რჩეული/피드백🌕🌑(ნაწილი ll)(დასრულებული)Where stories live. Discover now