6

1.1K 77 18
                                    

- Yoongi! -Ment oda Yoongihoz Hyemin, majd megölelte Yoongit- Jó reggelt. Ma is nagyon helyes vagy. Mondd csak, miért védted meg a Némát?

- Azért, mert nem érdemli meg, hogy bántsák. És most engedj el, mert elő szeretnék készülni az órára.

- Hát de miért nem? Tök mókás dolog piszkálni a Némát. Próbáld ki, biztos élvezni fogod.

- Lehet, hogy jó móka, de akkor se szép dolog. Azt hittem, hogy gimis létedre van eszed nem piszkálni. De úgy látszik tévedtem. Neked még eszed sincsen.

- Mi? Nem nem nem! Nekem van eszem! Itt senkinek sincsen, de nekem van! Egy olyan fiúnak, mint neked, az eszes lányok kellenek. És én az vagyok! Hidd el, nálam jobbat nem találsz.

- Jó, oké. Van eszed, de mégis piszkálod Jimint, mert nem beszél. És szerinted ez normális? Egyáltalán nem! Ha meg engem akarsz, arról szó sem lehet! Addig, amíg nem fogadod el Jimint, addig nem.

- De...miért? Miért akarod ennyire megvédeni a Némát? Neki még barátja sincsen, meg egyáltalán nem is beszél senkivel se. Jelentéktelen alak, most miért tartod ennyire fontosnak?

- Mi az, hogy jelentéktelen alak? Minden ember fontos és értékes. Őszintén nem is hittem volna, hogy ilyen szarságokat is ki tudsz ejteni a szádon. Egyáltalán hogy is gondolhatsz ilyet?

- Hát de naa~ egy normális ember beszél, szép, vékony, gazdag és okos. Mert az a tökéletes. Mint te.

- Hát én eldobom az agyam! NINCS olyan, hogy tökéletes! Most őszintén te ilyenkor mit érzel? Ha egy ember nem gazdag, akkor az mi, ha nem normális?

- Ha nem gazdag...akkor lusta. De te tökéletes vagy, úgyhogy örülnöd kéne. Okos vagy, gazdag, jóképű, mellesleg az iskolában mindenki imád. Ennél jobb dolog nem is lehet, de nem értem miért szenteled minden erődet arra a gyerekre, ahelyett, hogy szebbnél szebb lányokat keresnél.

- Mert Jimin ugyanúgy ember, mint mindenki más és megérdemli, hogy kapjon egy kis törődést.

- De ott vannak a szülei.

- Tudod mit? Hagyjuk inkább. Ha nem vagy hajlandó abbahagyni az utálkozást, akkor rám se nézz! Ne szólj hozzám, ne nézz rám, de ne is érj hozzám és gyűlölj!

- De én szeretlek! -Dobogott a lábával, közben nyafogós lány hangon nyöszörgött- Nem akarlak gyűlölni.

- De! Gyűlölj, utálj, gondolj rólam rossz dolgokat! Nem vagyok tökéletes, úgyhogy ne is nézz rám.

- Na de Yoongi! Miért nem örülsz, hogy szeretnek?

- Én nem mondtam olyat. Hagyj békén, és mától ne is nézz rám! És csak akkor szólj hozzám, mikor meggondoltad magadat és abbahagyod az emberek gyűlölését.

- De...

- Hagyj békén! -Elballagott mellém és leült. Kissé ideges volt, mert keresztbe tett kézzel ült feltett lábbal idegesen fújtatva-

- Mi történt?

- Hyemin hülyeségeket beszélt. De semmi baj, nyugodt vagyok.

- Délután megint tanulunk együtt?

- Ha akarod, akkor persze. Suli után megvárlak és akkor együtt indulunk majd. Rendi?

- Rendi. -Elmosolyodtam és előpakoltam töri órára-

Az óra dög unalmas volt. A tanár nemrég szakított a barátjával és most egész órán könnyekben úszva mesélte el az egészet. De legalább megúsztuk a témazárót, az a jó.

- És az az áruló hitvány vén kutya! Ott csókolózott a főnökével. Olyankor szét csaptam volna a fejét egy kővel! Olyan egy nagy szemétláda...AHH! Szégyellje el magát!

- Tanárnő! Nem úgy volt, hogy ma írjuk a dolgozatot?

- Ahj gyerekek, elfelejtettem! Igazad van Sungwoon. Mindegy. Majd megírjuk 2 hét múlva. Addig le kell nyugodnom és el kell felejtenem ezt a seggfejet. Sajnálom gyerekek. Tényleg nem akartam, hogy miattam csússzon a doga. De ígérem, hogy minden anyagot bepótlunk.

- Semmi baj tanárnő. A barátja nem tudja milyen kedves és okos nőt veszített. -Mondta Yoongi mosolyogva- Maga kemény nő, túl fog lépni rajta.

- Köszönöm Yoongi. Mindegy is. 6 perc múlva kicsöngetnek, úgyhogy inkább itt be is fejezem. Következő órán találkozunk. Viszontlátásra! -Azzal ki is lépett az osztályból és mindenki felállt papírgalacsinokat dobálni-

Csak egy szót [Yoonmin ff] BEFEJEZETT✓Where stories live. Discover now