23

754 41 7
                                    

- Hyemin! -Futott oda Jennie Hyeminhez az udvaron- Várj!

- Mi az?

- Te azt mondtad, hogy meg kell szabadulnunk Jimintől, ugye?

- Igen...miért?

- Van egy ötletem hogyan szabaduljunk meg tőle.

- Micsoda? El akarod küldeni a világ másik felére?

- Nem! Csak egy kérdésem van, tud úszni?

- Nem tudom, lehet. Tud úszni, de csak ha van mellette fal. Mert a víz vagy a medence közepén nem mer úszni.

- Aha, akkor működni fog a tervem. Heeseungot meg Jacksont, meg Wooyoungot már beleavattam a tervbe.

- Mi?? Wooyoungot?

- Ő ismeri ovi óta Jimint. Sok mindent tud róla.

- Hát de bazdmeg akkor miért engem kérdezel?!

- Azért, mert te nem szereted, ha nélküled cselekszem. És most el szeretném mondani mit akarok, de te meg nem akarod tudni mit csinálok? Te aztán érdekes vagy.

- Ja, nem! Mondd, mi a terved, mit terveltél ki?

- Majd elmondom, de nem itt.

- Jó, akkor majd ma találkozunk úgy 5 körül? Mind az 5-en nálam.

- Oké. Akkor 5-kor nálad. Hívom a srácokat.

- Megbeszéltük. -Köszöntek el egymástól a lányok, majd mindkettő indult haza-

Én és Yoongi már korábban haza indultunk, úgyhogy otthon voltunk már. Jenniék ahogy megbeszélték, 5-kor Hyeminnél találkoztak.

- Sziasztok. Ti kik vagytok?

- Csókolom! Jennie vagyok, engem már ismer. Ők itt Heeseung, Jackson és Wooyoung. Hyeminnek szeretnénk segíteni a házidogában.

- Milyen házidogában? Hyemin azt mondta nincsen.

- Mi? Pedig kaptunk egyet biológiából.

- Akkor megint hazudott nekem az a lány. Na mindegy. Menjetek fel, ott van bent a szobájában.

- Rendben, köszönjük! -Mondta Jennie, majd a fiúkkal együtt felmentek Hyeminhez. Kopogtak, mikor felértek-

- Anya, mondtam már, hogy ne kopogj, mikor be akarsz jönni! És amúgy sem kérek enni!

- Hyemin, mi vagyunk az!

- Oh..akkor gyertek be! -Mondta, majd Jennie és a fiúk bementek- Üljetek oda, ahol nektek kényelmes. És amúgy mi a terv?

- Na, Heeseung mondja el, mert ő akarta, hogy ez legyen a terv, szóval igen. Mondhatod.

- Na, akkor Jennievel egyeztettem és az lett a terv, hogy Jimint egy tóba fogjuk lökni. Itt egy rajz, amit Jackson rajzolt.

- Egyrészt, ez nem veszélyes és nem kapunk érte semmit sem? Másodszor, hogy nézek már ki?! Jézusom! Úgy nézek ki, mint akit 5-ször megbasztak volna te uram isten! Szebben nem tudsz rajzolni?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Egyrészt, ez nem veszélyes és nem kapunk érte semmit sem? Másodszor, hogy nézek már ki?! Jézusom! Úgy nézek ki, mint akit 5-ször megbasztak volna te uram isten! Szebben nem tudsz rajzolni?

- Hát de most miért? Nem fogom újra rajzolni. Ilyen a rajz, fogadd el.

- De undorítóan nézek ki!

- Miért, akarod, hogy lerajzoljalak a Némával?

- Nem, Isten ments! Elég lesz a  rajz, nekem így is jó.

- Na, köszönöm. Pedig hidd el, mm inden rajz tudásomat bele adtam ebbe a rajzba.

- Jól van, de ez tényleg nem veszélyes?

- Nem lesz az. Csak a tóba lökjük és majd kificánkol a partra. Direkt olyan helyre fogjuk vinni, ahol könnyen eltéved. És akkor majd éhen döglik az út közben, és nem mondhatják, hogy mi voltunk, mégha a Néma azt is állítja.

- Hát jó, én nem látok ebbe semmi veszélyeset. De egy bökkenő van...-Mindenki Hyeminre nézett- Yoongi...mi lesz vele?

- Ne aggódj, mindent elterveztünk már. Mindenre van egy kifogásunk, de amúgy benne vagy?

- Ha tényleg mégszabadulunk tőle, akkor igen, benne. De mikor akarjuk ezt csinálni?

- Holnap. Ha neked jó

- Persze, akkor mindenképp benne vagyok

- Amúgy most mehetünk haza? Mert Jennie csak ide akart hozni minket.

- Nem, nem muszáj mennetek. Wooyoung amúgy se volt itt sokszor, meg persze a fiúk sem, úgyhogy maradhattok.

- Ja hát amúgyis azt mondtuk anyudnak, hogy házidogát írunk.

- Akkor mindenképp maradjatok.

- És mit csináljunk?

- Nem tudom. Beszélgessünk, mert például Wooyoungot alig ismerjük.

- Aha. Akkor maradjunk beszélgetni.

- Szuper. Hozok fel vizet. -Lépett ki a szobájából Hyemin, majd lement 5 pohár vízért-

Csak egy szót [Yoonmin ff] BEFEJEZETT✓Where stories live. Discover now