Ep 17 ភស្តុតាង

228 34 1
                                    


Apartment

jimin បាននាំ Hoseok មកបន្ទប់ Apartment របស់ខ្លួនដើម្បីឲ្យគេមើលទៅឯកសារដែលខ្លួនប្រគល់ឲ្យនោះថាត្រូវធ្វើអ្វីខ្លះ ត្រូវការអ្វីខ្លះក្នុងការធ្វើការងារមួយនេះ។

" ពូអាចធ្វើអ្វីពួគគេបានដែរទេ ? ខ្ញុំថាភស្តុតាងនេះអាចចាប់ខ្លួន Min Yoongi បានហើយ " Jimin អង្គុយទល់មុខ Hoseok គេសួរសំណួរនេះឡើងបន្ទាប់ពីបានឲ្យពូរបស់ខ្លួនបើកឆែកមើលពីទិន្នន័យការដឹកជញ្ជូនទំនិញខុសច្បាប់របស់ Yoongi ដែលគេបានរកឃើញពេលនាយមិននៅបន្ទប់ធ្វើការ Jimin ក៏មានឃ្លីបសម្លេងដែលគេលួចថតពេល Yoongi និយាយពីរឿងដឹកទំនិញលើកនេះផងដែរ

" មិនបានទេ !! គ្រាន់តែឃ្លីបសម្លេងនិងទិន្ន័យប៉ុន្នេះមិនអាចធ្វើអ្វីពួគគេបានឡើយ "

" ហេតុអី?? មានទាំងភស្តុតាង មានទាំងសម្លេងហើយហេតុអីថាមិនអាចធ្វើអ្វីគេបាន?"

" Min គួរតែដឹងថាពួគគេមានឥទ្ធិពលខ្លាំងប៉ុណ្ណា ពូនិងទុករបស់នេះពេលរកភស្តុតាងបានច្រើនជាងនេះពូនិងចាត់ការមិនខានទេMin កុំបារម្ភអូ "

" ក៏បាន !! ខ្ញុំនិងរងចាំ ហើយនិងរកភស្តុតាងពីពួគគេឲ្យបានច្រើនជាងនេះ " Jimin ហាក់ស្រង៉ាកចិត្តបន្តិចរឿងដែលពូរបស់ខ្លួនមិនគិតធ្វើអ្វីភ្លាមៗ គេត្រូវចាំពេលវេលាបន្តទៀត ដូច្នេះគេក៏ត្រូវនៅក្បែរសត្រូវយូរទៀតចឹងហេស៎?

" Min...ទុកថាពូសុំអង្វរចុះ ឆាប់ដកខ្លួនចេញពីពួគគេទៅ វាគ្រោះថ្នាក់ណាស់ រឿងដែលកន្លងហួសពូចង់ឲ្យ....

" ពូមិនចាំបាច់និយាយអ្វីទាំងអស់ ខ្ញុំសម្រេចចិត្តរួចហើយ ហើយក៏គ្មានថ្ងៃដើរបកក្រោយដូចគ្នា " មិនឲ្យ Hoseok បាននិយាយចប់ទើប Jimin និយាយកាត់សម្ដីគេមិនឲ្យនិយាយច្រើនលើសនេះ ពាក្យហាមឃាត់របស់ពូម្នាក់នេះមិនអាចហាមចិត្តគេបានឡើយ...

" ពូនៅទីនេះសិនហើយ ចាំខ្ញុំទៅធ្វើអ្វីឲ្យញាំ ចាំល្ងាចចាំទៅវិញនៅបានគ្នានិងខ្ញុំសិនទៅ " រាងតូចបង្វែរឿងឈប់គិតរឿងនេះបន្តទើបងើបទៅរកអ្វីធ្វើកុំឲ្យគិតច្រើននាំតែមិនសប្បាយចិត្តបន្ថែមទៀត។ ឯ Hoseok មិនដឹងថាគួរនិយាយអ្វីជាមួយក្មួយម្នាក់នេះបន្តទើបបនាត្រឹមនៅស្ងៀមរងចាំជួយនិងការពាពីក្រោយខ្នងក៏បានដែរ.....
____________

💗you can't deny me🔒🖤||YoonminWhere stories live. Discover now