Ep15 មិនអាចបំភ្លេចអតិតកាល

248 38 0
                                    

     មនុស្សប្រុសដែល Jimin ទៅទទួលនៅឯប្រលានយន្តហោះនោះគឺជា   Jung Hoseok ប្អូនប្រុសបង្កើតរបស់ប៉ា Jimin ( Jung Sunhyoon ) Hoseok ជាប៉ូលីសសម្ងាត់ ជាអ្នកបង្រ្កាបអ្នកជំនួញជួញដូរខុសច្បាប់ គេជាប៉ូលិសអន្តជាតិដែលចាំបង្រ្កាបពួគអ្នកលេងធំៗដូចជា Yoongi ជាដើម។ ការដែល Hoseok មកជប៉ុនមុខសញ្ញារបស់គេក៏ជា Yoongi ដូចគ្នា តាមការពិតគេត្រូវមកជប៉ុនតាំងពីថ្ងៃដែល Yoongi មកនោះដែរតែដោយសារមានការរាំងស្ទះដោយមូលហេតុជាច្រើនទើបត្រូវឲ្យគេពន្យាពេលដល់ពេលនេះ។ Jung Hoseok ជាប៉ូលិសដែលមានចិត្តអង់អាចក្លាហាន ជាប៉ូលិសដែលមានភាពស្មោះត្រង់ជាមួយកាតព្វកិច្ចរបស់ខ្លួន ការធ្វើបែបនេះច្បាស់ណាស់ថា Hoseokជាសត្រូវធំរបស់ពួគអ្នកលេងជាច្រើនរួមទាំង Yoongiផងដែរ។ តែគិតដែរទេ ទោះជាខ្លួនត្រូវបានពួគមនុស្សអស់នោះស្អប់ខ្លាំងកម្រិតណាក៏គ្មានអ្នកណាអាចធ្វើអ្វី Hoseok បានដែរព្រោះ គេមានឥទ្ធិពលខ្លាំងគ្មានអ្នកណាអាចធ្វើអ្វីគេបានឡើយ។ បើអាចធ្វើបានគេក៏ប្រហែលជាគ្មានជីវិតរស់នៅបន្តតាំងពីថ្ងៃដែលគេបានបង្ក្រាបក្រុមអ្នកលេងធំបំផុតនៅកូរ៉េមកម្លេះ នោះគឺជាពួគត្រកូលMin.  គេធ្លាប់ធ្វើឲ្យពួគត្រកូលនោះខូចខាតខ្លាំងកាលពី 5ឆ្នាំមុនព្រោះគេបានចាប់បានបង្រ្កាបបានរឿងការជួញដូរខុសច្បាប់របស់ពួគគេ។ តាំងពីពេលនោះមកគេក៏ក្លាយជាមុខសញ្ញាសំខាន់សម្រាប់អ្នកត្រកូលMin ពិសេស Min Yoongi និង Min inguk គឺស្អប់ Hoseok លើសពីអ្វីទាំងអស់។ (សត្រូវចាំជាតិ🌚)

  គេធ្លាប់ធ្វើឲ្យពួគត្រកូលនោះខូចខាតខ្លាំងកាលពី 5ឆ្នាំមុនព្រោះគេបានចាប់បានបង្រ្កាបបានរឿងការជួញដូរខុសច្បាប់របស់ពួគគេ។ តាំងពីពេលនោះមកគេក៏ក្លាយជាមុខសញ្ញាសំខាន់សម្រាប់អ្នកត្រកូលMin ពិសេស Min Yoongi និង Min inguk គឺស្អប់ Hoseok លើសពីអ្វីទាំងអស់។ (សត្រូវ...

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Hoseok ត្រូវជាពូបង្កើត Jimin។

" Min មកទីនេះយ៉ាងមិចដែរ នៅម្នាក់ឯងច្បាស់ជាអផ្សុកណាស់ហើយមែនទេ? "Hoseok កម្លោះសង្ហាអង្គុយទល់មុខរាងតូចដោយដៃកាន់សមនិងស្លាបព្រាញាំអាហារ គេសួរនាំនិយាយជាមួយរាងតូចយ៉ាងស្និតស្នាល....

💗you can't deny me🔒🖤||YoonminDove le storie prendono vita. Scoprilo ora