(Arka arkaya bölümler attığım zaman sorunlar oluyo o yüzden LÜTFEN önceki bölümleri okuyup okumadığınızdan emin şekilde devam edin. İyi okumalar!~)
------------
San ve Wooyoung çifte doğru gittiğinde San elini Felix'e uzattı. Changbin bundan biraz rahatsız olmuş olsa bile hemen sakinleşmek için başını iki yana salladı, içgüdüleri Omegasını korumaya fazla odaklıydı sadece.
Felix büyüğünü anlayınca eliniz uzatıp San'ın elini sıktı. Tam da bu sırada Alfa ve Wooyoung'un boynuna yenice yerleşmiş olan işaretleri fark ettiler.
Changbin güldü ''Demek sonunda birbirinizi işaretleyebildiniz''
Wooyoung buna kızarırken Felix gülümsedi ''Tebrikler! Sizi temin ederim ki pişman olmayacaksınız!''
Yunho ve Mingi de çifti kutlarken kapı tarafından alkışlar duyuldu. O tarafa dönenler ailenin kalanını gördüler, en önde de Jisung ve Hongjoong vardı.
''Bunu kendi halinizde çözmüş olduğunuz için gururluyum'' dedi Hongjoong, Jisung da Felix'e gülümsüyordu.
''Aferin size''
Minho da kucağında Luna'yla birlikte mutfağa girince herkes masanın etrafındaki yerlerini aldı.
Hep birlikte yemeye başladıklarında Felix'in kahvaltısına olan övgüler gencin kızarmasına sebep oldu. Sonrasında da dün akşam aileden erken ayrılan çiftlere yeni grubun da burada kalması konusundan bahsettiler.
Ailenin kalanı sona kalan 4 kişinin cevaplarının ne olacağı konusunda hala endişeliydi ama hepsi de durumu onaylayınca açıkça rahatladılar.
Kahvaltıları bitince herkes masanın toparlanmasına yardım etti ve hep birlikte salona gittiler.
Kurtların başka kurtları kabul etmesi olayı kokularını birbirilerinin üstüne bırakmasıyla olduğu için bütün kurtlar büyük koltuğa geçip rahatlamaya çalıştı. Yeni gelenler özellikle Seungmin'in karnına dokunup doğacak olan yavrunun da onları tanımasını sağlamıştı.
Omegalar işleri bittiğinde birbirilerine sarılırken sıra Alfalara gelmişti. Onların da dirseklerini birbirine çarpması gerekiyordu ama bir sürüde 2 Alfa olamayacağı için bir kişinin diğerini lider olarak kabul etmesi de gerekecekti.
Minho şu anda baba olup içgüdüleri daha baskın ve daha tecrübeli olduğu için San onu lideri olarak kabul etti ve Alfanın kokusunu üstüne aldı.
Artık hepsi kocaman bir takım- hayır, aile olmuştu.
Hongjoong ve kendi takımı için her şey sadece hayatta kalmaktan ibaret değildi artık. Bundan sonra yeni aile üyelerini de koruyacaklardı ve aynısı Minho'nun takımı için geçerliydi.
Hep birlikte koltuklara yerleştiklerinde Minho Hongjoong'a baktı ''Jinyoung ne zaman dönmenizi bekliyor?''
Hongjoong ona bakarken düşündü ''1 hafta içinde falan bekliyor, bu yüzden düzgünce bir plan yapmak için hala birkaç günümüz var. 1 hafta dolar dolmaz bizim başarısız olduğumuzu düşünür ve hepimizi öldürmeye gelir çünkü bir daha işe yaramayacağımızdan emin olur''
Minho mırıldandı ''Bu süre bize yeterli.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfiction-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...