(Arka arkaya bölümler attığım zaman sorunlar oluyo o yüzden LÜTFEN önceki bölümleri okuyup okumadığınızdan emin şekilde devam edin. İyi okumalar!~)
--------
Son görevden sonra herkes barış içinde evdeydi. Jisung bu kadar avcılıktan sonra aile üyelerinin biraz ara vermesini isterken aynı zamanda hamileliğinin yan etkisi olarak Alfasından da daha çok ilgi istiyordu.
Hyunjin ve Jeongin bir şeyler almaya dışarı çıkmıştı ve Chan kendisi ve eşi için mutfakta atıştırmalık bir şeyler hazırlıyordu, Seungmin ise ona arkasından sarılmıştı.
''Çok güzel kokuyor~'' dedi Omega eşine daha sıkı sarılıp kıkırdamasına yol açarak.
''Çok da iyi atıştırmalıklar değil aslında bebeğim, ama teşekkür ederim'' dedi Chan.
Seungmin büyüğün boynunda işaretlediği yere sürtündü ''Ben seni kastetmiştim. Çok güzel kokuyorsun Chan''
Chan bu iltifata biraz kızarmıştı ''Bugün fazladan tatlısın gibi''
''Sadece senin için~''
Chan olduğu yerde döndü ve eşinin belinden tutup gözlerine baktı. Birbirilerine olan sevgilerini belli etmek için sözlü iletişim kurmalarına gerek yoktu. Kısa süre sonra dudakları da buluştu ve ikisinin de vücudunu kelebekler kapladı.
---
Changbin yatağında yatarken Felix de kucağında uyuyordu. Vampirin parmakları uyuyan eşinin yumuşak saçlarının içinden geçerken Changbin bitmeyecek olan ömrü boyunca bunu yapabileceğini düşünüyordu.
---
Jisung eşiyle birlikte koltukta film izlerken büyüğün üstüne yatmıştı. Bebeğin Minho'nun sıcak vücudunu, kalp atışlarını ve derin sesini sevdiğini anladıklarından beri fırsat buldukça birbirilerine bu şekilde sokulup zaman geçirmeye çalışıyorlardı ki bu tam da Jisung'un istediği şeydi zaten.
Kısa süre sonra Hyunjin ve Jeongin aldıkları şeylerle birlikte eve döndü ve eşyaları Chan'la Seungmin'in olduğu mutfağa götürdüler.
''Döndük'' dedi Jeongin, sonra da mutfaktan çıktı.
Chan ve Seungmin'in kafası karışmıştı çünkü diğer ikisinin yüzlerinde ciddi ifadeler vardı. Hyunjin'e baktıklarında vampir bir iç çekti.
''Size sonra anlatırım, Jisung'un yanında bir şey söylemeyin''
Sonrasında yüzüne bir gülümseme yapıştırdı ve salona gitti. Chan ve Seungmin endişelenmişti ama neler olduğunu öğrenebilmek için beklemeye karar verdiler.
Hyunjin yolda Jeongin'i yakaladı ve elini tuttu ''Merak etme halledeceğiz, ama şimdilik gülümseye çalış sadece olur mu? Şu an öğrenmesine izin veremeyiz''
Jeongin derin bir nefes aldı ve o da bir şekilde gülümsemeyi başarınca birlikte Minho ve Jisung'un olduğu salona gittiler. Diğerlerinin geldiğini gören çift dik oturdu ve onlara gülümsedi.
''Hoş geldiniz, bana bir şeyler getirdiniz mi?'' diye sordu Jisung tatlı bir şekilde gülümseyerek.
Gençler buna güldü ''Sana çikolatalı dondurma aldık. Mutfaktaki poşetlerden birinin içinde, eminim Seungmin onu çıkarmıştır erimesin diye'' dedi Hyunjin.
Jisung'un gözlerinin parlayışına herkes bir kez daha güldükten sonra hamile vampirin seke seke mutfağa gidişini izlediler.
Liderleri odadan ayrılınca Hyunjin Jeongin'e bir işaret çaktı ve en gençleri başını sallayıp Jisung'un peşinden mutfağa gitti. Minho da eşinin peşinden gidecekti ki Hyunjin kolundan tutup onu durdurdu.
''Sorun ne Hyunjin?''
Vampirin yüzünde oldukça ciddi bir ifade vardı ve Alfaya doğru eğilip fısıldadı ''Konuşmamız lazım''
Minho durumun ciddiyetini anladığı için başını salladı ve gülümseyerek mutfağa gitti ''Jiji, eski evimde bıraktığım çok önemli bir şey var ve onu sana göstermeyi çok istiyorum. Gidip onu alacağım''
Jisung somurttu ve eşine sarıldı ''Gerçekten gitmen şart mı? Ben de seninle gelemez miyim?''
Minho gencin dudaklarını öptü ''Olabildiğim kadar hızlı olacağım. Sen burada kalıp dondurmanın tadını çıkarabilirsin. Hyunjin'i de yanıma alacağım ve sonrasında sana sürpriz yapacağım bebeğim''
Alfa bu sırada diğerlerinin Jisung'un yanında kalmaları ve ona dikkat etmeleri konusunda onlara uyarıcı bakışlar attı, herkes de sessizce onu onayladı.
Çift ayrıldığında Minho'nun suratı arkasını döner dönmez yumuşaktan ciddiye dönüşmüştü. Hyunjin'le birlikte dışarı çıktılar ve Felix'le olan eski evine doğru yola koyuldular.
''Bana neler olduğunu anlat Hyunjin''
Hyunjin bir anlığına durunca Minho da durdu ve gence baktı. Sonrasında vampirin kurduğu cümleyi duyduğunda Alfanın gözleri tehlikeli şekilde parlarken dişleri de büyümüştü, Minho sinirlenmişti.
''Birileri peşimizde.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fiksi Penggemar-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...