(+18 kısımdan önce uyarı olacaktır, o kısmı geçecek olanlar uyarıya kadar okuyabilir ^^)
Minho gencin odasına girince kapıyı arkalarından kapattı ve kilitledi.
Yatağa gidip Jisung'u güzelce yatırdı.
''Minho, ço-çok sıcak'' diye sızlandı Jisung.
Yüzü kıpkırmızıydı ve düğmelerinin kalanını da açmaya çalışıyordu. Bir zamanlar yeşil olan gözleri artık açık kırmızı parlıyordu. Minho'nun gözleri bu manzarayla birlikte kapkara oldu. Vampirin üstüne tırmandı.
''Acını dindirmemi ister misin? Bunu yapmak için sana dokunmam gerekir.'' dedi Alfa sesiyle.
Jisung ona bakarken gözlerinin rengi tamamen açılmıştı. Başını olumlu anlamda salladığında Alfa dudağını onunkine hafifçe sürttü.
''Kelimelere ihtiyacım var bebeğim'' dedi Minho.
Altındakinin istemediği herhangi bir şey yapmak istemiyordu, bu yüzden de hala kurdunu kontrol etme çabaları içindeydi.
''Evet, l-lütfen yap'' diye fısıldadı Jisung hala acı içinde.
Minho sonunda eğildi ve dudaklarını gencinkilerle birleştirdi. Öpücük daha şimdiden o kadar hararetli ve tutku doluydu ki Jisung içine eridi.
Alfa vampirin üstüne iyice eğilip bacak arasına baskı uygulayınca Jisung inlemeye başladı, Minho bu fırsatla öpücüğü daha da derinleştirdi.
Öpücük sürerken genci soymaya da başlamıştı. Kısa süre sonra Jisung'un çekiştirip durduğu gömlek yerdeydi ve Minho elini göğsünde gezdiriyordu.
Jisung daha fazlasını hissedebilmek için kasıklarını havaya kaldırmaya başladı.
''Çok güzelsin. Benim için o kadar güzelsin ki.'' dedi Minho gencin boynundan öpmeye başlarken.
Jisung Alfa'nın dokunuşlarının tadını çıkarırken mantıklı cümleler kurabilecek halde değildi.
Minho gencin boynundaki zayıf noktayı bulunca orayı hafifçe yaladı ve kulağına gelen inlemelerin keyfini sürdü.
''Ne kadar da tatlı bir ses. Bayıldım.''
Sonra da öpücüklerini gencin göğsüne doğru indirdi.
''K-keyfini çıkarıyorsun. Acele et artık!'' dedi Jisung utancından elleriyle gözlerini kapatarak.
Minho kıkırdadı.
''Ne kadar da isteklisin.''
Bunun üstüne kendi tişörtünü çıkardı ve kaslı vücudunu ortaya çıkardı. Baklavaları oldukça belliydi ve Jisung ona yalnızca daha da istekli hale geldi.
''Beğendin mi? Dokunabilirsin.'' diyerek sırıttı Alfa.
Jisung fazla utangaç olunca Minho elini aldı ve karnına götürdü. İkisinin de pantolonları daralırken derin nefesler alıyorlardı.
Alfa aşağı inerek gencin pantolonuyla birlikte iç çamaşırını da çıkardı, görüntüye ağzı sulanmıştı.
(+18 Uyarısı!! Uyarı bitince hikaye devam edecek. Bu kısmı geçecek olanlar uyarı bitince devam edebilir ^^)
Jisung'un organına bakıp tam tepesinden öptü.
Gencin inlemeleri kulağına müzik gibi geldiği için onunla böyle oynaması çok hoşuna gitmişti.
''M-Minho-ah! Hala acıyor, a-acele et!''
Minho dik oturup kendi pantolonunu ve iç çamaşırını da çıkardığında Jisung'un gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfiction-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...